Femme De Couleur

Woman of colour

Femme De Couleur

Woman of colour

پیام های کوتاه
  • ۲۳ اسفند ۹۵ , ۰۲:۴۱
    I Wonder
بایگانی

مثمتیکال هیرو

يكشنبه, ۴ بهمن ۱۳۹۴، ۰۲:۳۷ ق.ظ


ز گهواره تا گور دانش بجوی احتمالا دیشب در غالب زگهواره تا تخت (خوابشون اینا) دانش بجوی در من به ششدت بروز یافته بود که تا ثانیه هایی قبل از خواب رو به حل مسائل و تست زنی و فرمول و این صوبتا اختصاص دادم و شد اینکه تا صبح ساینس فیکشنی توی خوابم به راه بود که بیا و ببین:دی 

ازین قرار که دیشب در عالم خواب سوسک های بالداری که نیش هم میزدند به کرّه ی زمین حمله کرده بودند و من به عنوان قهرمان خواب خودم ماموریت داشتم جهان رو نجات بدم :دی (خواب خودمه دوست دارم نقش اول و قهرمانش خودم باشم:دی ) بله و آما نجات جهان به چه صورت قرار بود باشه؟  :))

بدین صورت که تا صبح یه تابع ریاضی شونصد مجهولی رو گذاشته بودم جلوم و درگیر حلش بودم !! چرا که اگه تابع حل میشد سوسکها همه نابود میشن و جهان نجات پیدا میکرد :دی


خــــــــــوب من که خوبم ،فقط یه کم فشار درسا زیاده:)) شما چطورین؟؟ :دی




موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۰۴
حدیث

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی