Femme De Couleur

Woman of colour

Femme De Couleur

Woman of colour

پیام های کوتاه
  • ۲۳ اسفند ۹۵ , ۰۲:۴۱
    I Wonder
بایگانی

چالش کتاب‌خوانی 2

چهارشنبه, ۹ تیر ۱۳۹۵، ۰۲:۰۴ ق.ظ

این قسمت از چالش: تا به حال از نویسنده‌اش چیزی نخوانده‌باشم

کتاب ِ داستان یک شهر از احمد محمود


ردیف کتاب‌های احمد محمود یکی دوماه پیش بود که توی کتاب‌خونه چشممو گرفت( کتاب‌هاش وقتی همگی و توی یک ردیف کنار هم قرار می‌گیرن جالبه و کلا خیلی هم توی چشم و به سوی خود جذب کننده است) و خوب قبلا تعریف مدار صفر درجه و همسایه‌هاش رو شنیده بودم و تعجب کردم که چرا تا قبل از اون وقت توی کتاب‌خونه این ردیف رو ندیده بودم!! و با کتابِ داستان یک شهر ِش شروع کردم که البته به گفته‌ی همه مدار صفر درجه و همسایه‌ها دو تا کتاب به قول معروف تاپ تره احمد محمود هستند و تعریف این دو رو بیشتر کرده‌اند!! 

ولی خوب کتاب‌خونه در اون زمان نداشت مدار صفر درجه و همسایه‌ها رو و لذا دیگه من با داستان یک شهر شروع کردم که دنباله‌ی یه بخش و یه فصل دیگه از زندگی "خالد" مردیه که کتاب همسایه‌ها هم سرگذشت همین شخصیته،( که البته خودش داستان و فصل جداییه و به این ترتیب هر رمان رو می‌شه کلا مجزا ازون دیگری به حساب آوورد، برای همین ترتیبی توی خوندنشون تقریبا وجود نداره، هر چند که بهتره اول همسایه ها خونده بشه ولی خوب من اول داستان یک شهر رو خوندم و مشکلی هم پیش نیومد تو نوش جان کردن داستان :دی)

احمد محمود تقریبا بیشتر کتاب‌هاش درون‌مایه و تم تاریخی داره و یه جورایی داستان‌هاش و شخصیت‌های داستان‌ها و رمان‌هاش رو توی دل حوادث سیاسی و تاریخی زمانی که رمان بهش می‌پردازه غرق و درگیر می‌کنه و اینطوری داستان تو بطن اون حوادث تاریخی و سیاسی پیش می‌ره و به این ترتیب در پایان هم برگی از تاریخ رو مرور کردی و هم از داستان لذت بردی :)

من به شخصه احمد رو دوست داشتم! 

و درخت انجیر معابد هم ازین نویسنده خوندم (راجع بهش توی اینستاگرامم نوشتم )و حالا هم می‌خوام برم سراغ شاهکارش که همون همسایه‌هاست :)

نسخه‌ی چاپی همسایه‌ها کمی نیست در جهانه :دی یعنی اراک که نبود!! من سایت دی‌جی‌کالا و شهر کتاب آنلاین هم چک کردم که آنلاین سفارشش بدم ولی خوب موجود نداشتن!! و بعد فهمیدم که فقط امکان گیر آووردنش از دست دوم فروشی‌ها وجود داره، یعنی کلا نیست و دیگه چاپ نمی‌شه!! ولی بعدش متوجه شدم که بوکیها فایل پی دی‌اف ش رو برای دانلود گذاشته و مشکلی هم نداره دانلودش، یعنی با رضایت ناشرش می‌باشد :) 

اینم لینک اگر خواستید دانلود کنید!

یه کم دیگه رفتم گشتم نوشت: خوب توی این سایت امکان خریدش وجود داره :) ولی لینک دانلود رو برش نمی‌دارم چون سایت بوکیها لینک دانلود هیچ کتابی رو که ناشرش رضایت نداشته باشه قرار نمی‌ده، و کلا اگر کسی هم خواست دانلود کنه، مشکلی نیست :)


+شما هم اگه خواستید تو این چالش شرکت کنید :)

 

++من چطوری می‌تونم این هایلایت سفید رو بردارم؟ :| نمی‌ره :|


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی