Femme De Couleur

Woman of colour

Femme De Couleur

Woman of colour

پیام های کوتاه
  • ۲۳ اسفند ۹۵ , ۰۲:۴۱
    I Wonder
بایگانی

no more oceans

سه شنبه, ۹ آذر ۱۳۹۵، ۰۱:۵۵ ب.ظ

 

یه سری آهنگ های اینچنینی هم هستند که بعد از مدت ها، الان که گوششون میدی خوشحالی که دیگه

نه حرف دلت و نه شرح حال و روزت هستن :)

مثل همین آهنگ !

 

Seafret_Oceans

 

 

 

I want you

 من تو رو می خوام


Yeah I want you

آره من تو رو می خوام


And nothing comes close
To the way that I need you

و هیچی نمی تونه مانعی باشه بر اینکه من بهت نیاز دارم


I wish I can feel your skin

ای کاش می تونستم لمست کنم


And I want you
From somewhere within

و من تو رو  از اعماق وجودم می خوام

 

It feels like there's oceans
Between me and you once again

به نظر میاد دوباره بین من و تو به اندازه ی  یه اقیانوس  فاصله است


We hide our emotions
Under the surface and tryin' to pretend

احساساتمون رو مخفی می کنیم و تلاش می کنیم وانمود کنیم که احساسی بین ما وجود نداره


But it feels like there's oceans
Between you and me

اما به نظر می رسه بین من و تو به اندازه ی یه اقیانوس فاصله است

 

I want you
And I always will

من تو رو می خوام و همیشه هم خواهم خواست


I wish I was worth
But I know what you deserve

کاش من به اندازه ای که لیاقت تو باشه ارزش داشتم


You know I'd rather drown
Than to go on without you

خودت می دونی که ترجیح می دم غرق بشم تا بدون تو ادامه بدم


But you're pulling me down

اما تو دوباره منو به پایین می کشی

 

It feels like there's oceans
Between you and me once again
We hide our emotions
Under the surface and try to pretend
But it feels like there's oceans
Between you and me

I want you
I want you
And always will

It feels like there's oceans
Between you and me

 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۹/۰۹
حدیث

نظرات  (۱)

از این گروهه I'll be there و wildfire و Atlantis رو هم گوش کن اگر گوش نکردیشون:)
پاسخ:
حتماااا :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی