Femme De Couleur

Woman of colour

Femme De Couleur

Woman of colour

پیام های کوتاه
  • ۲۳ اسفند ۹۵ , ۰۲:۴۱
    I Wonder
بایگانی

سکانس آیا شما نیز ؟ :|

سه شنبه, ۳۰ آذر ۱۳۹۵، ۰۳:۴۰ ق.ظ
چرا یه شکلات یا یه خرما و یا هر خوردنی خشک موجود توی اتاق من _ طبیعتا هم در ابعاد کوچک_ نه تنها گرسنگی عارض گشته‌ی نیمه شبی من رو برطرف نکرده بلکه همیششه گرسنگی با دوز بیشتری رو گذاشته تو کاسه‌ی من :|
به همین جهت من الان یه سر نوک پایی تا طبقه بالا رفته و با سه تا سیب و یه کیوی و یه کاسه گندم برشته برگشتم تو اتاقم و ساعت سه و نیم نصفه شب دارم خرچ خرچ و ملچ ملوچ این خندق بلا رو ساکت می‌کنم :|
بعد همیشششه هم بابای شما که هیییچ شبی نمی خوابه و تا خود اذون صبح بیداره، عدل همون شب‌هایی که دیو درون شما داره از گشنگی مشت می‌کوبه و نعره می‌زنه! چنااان در خواب غمیق فرو رفته که شما دچار عذاب وجدانی با ندای "حالا یه شبم که این بیچاره خوابش رفته، ببین تو می‌ذاری بخوابه :|" می‌شوید :/ منتها هر کار می‌کنید، خر و پف‌های به قربانش بروید ِ باباتون، به پای نعره‌های کر کننده‌ی از سر گشنگی دیو درونتون نمی‌رسه و در پایان مجبور می‌شید که  خواب باباتون رو  فدای خندق بلاتون بکنید *__*


موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۵/۰۹/۳۰
حدیث

نظرات  (۷)

بلی بلی ما هم نیز -_-
اونوخ میگن چرا میری تو سوپر بیسکوییتارو درو میکنی میای بیرون -_-
خوو لاااازمه دیگه حتمن :/ 
پاسخ:
اصلا آذوقه ی مورد نیاز برای نصف شب چیزیست از اوجب واجبات :/
۳۰ آذر ۹۵ ، ۰۴:۲۴ زهرا هستم
:)))))

گشنم شد خدارو شکر بابامم نیست الان میرم سراغ یخچالمون :))
پاسخ:
خوبه حالا عکس خوراکی و غذا نذاشته بودم فقط حرفش شد، که تو گشنت شد :))))
من تا حالا نشده نشده نصف شب گشنه م شده باشه ...
پاسخ:
من همیشششششه :/
۳۰ آذر ۹۵ ، ۱۰:۰۸ هانی هستم
شیر بخور! شیر آدمو سیر نگه میداره!!
پاسخ:
رو من فکر نکنم تاثیری داشته باشه :/
موندم چرا هر وقت از این متنا می خونم حس مشاوره ایم گل می کنه!
حالا هر کی ندونه فکر می کنه دکترای تغذیه از دانشگاه کمبریج دارم(البته نمیدونم کمبریج پزشکی داره یا نه!)
یحتمل فردا روز حرف از بیماری بزنی مشاوره برای دارو می دم!
در کل هر چه می خواهد دل تنگت بخور! والله! :)
پاسخ:
خوب حالا مشاوره‌ات رو می‌دادی دکترای تغذیه از کمبریج که معلومم نیست که دکترا داره یا نداره :)))
نه من در بیداری هم گشنه ام میشه نمی فهمم :-| این قدر آدم بی گرسنگی ای هستم من :-|||||
پاسخ:
خوش به حالت :/ 
من کلا گرسنمه‌ام ۲۴ساعت خدا :|
خب اگر مشاوره میخوای
خرما بخور، که خیلی قوت میده
مخصوصا اگر با شیر بخوری که غذای کامله! :)
پاسخ:
خرما گرمیه و من نمی تونم بخورم چرا که انفجاری بعدش یک عالمه جوش می ریزه بیرون -_-

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی