Femme De Couleur

Woman of colour

Femme De Couleur

Woman of colour

پیام های کوتاه
  • ۲۳ اسفند ۹۵ , ۰۲:۴۱
    I Wonder
بایگانی
چرا یه سری ها که معتقدند یه سری های دیگه عین خرس همیشه خوابن توی روز، یه اپسیلون احتمال نمی دن همین خرس ها شاید شبا عین جغد بیدار بوده باشن، هان؟! :|
موافقین ۷ مخالفین ۰ ۹۵/۱۰/۰۴
حدیث

نظرات  (۱۰)

آخه قرار نیست یه انسان عین جغد بیدار باشه یا عین خرس بخوابه !!!
پاسخ:
هعی ما چیمون آدمیزادی بوده که خوابیدنمون بخواد باشه :/ [آیکون انسان منسان کیلو چند:دی]
۰۴ دی ۹۵ ، ۱۹:۲۲ خانومی ...
اگه از اینکه همون سری ها توی شب هم عین خرس هستن خبر داشته باشیم چی ؟
پاسخ:
دیگه من موردی رو گفتم که شبش جغدی داره می گذره :دی
با بقیه موارد کاری ندارم :))
۰۵ دی ۹۵ ، ۰۰:۰۴ פـریـر ...
والا! همینو بگو توکا جان :|
پاسخ:
فداات حریر جان :دی
۰۵ دی ۹۵ ، ۰۰:۳۴ نفس نقره ای
والا من جغدی هستم که روزا هم کلاس داره نمتونه بخوابه :// یه وخت اضافه کاش بود بین دو نیمه ://
پاسخ:
یه لحظه عذاب وجدان سختی ازم عبور کرد که من این همه علاف!! اونوقت بمیرم شماها این همه لنگ خواب *__*
[آیکون اف بر من باد *_* ]
۰۵ دی ۹۵ ، ۰۰:۴۲ جولـ ـیک
اینکه مثل خرس همیشه خواب باشی طول روز، منافاتی با عین جغد بیدار باشی همه شب، نداره:دی
بنابراین میتوانند بر عقیده خود راسخ بمانند!
پاسخ:
نخیر نمی توانند بر عقیده خود راسخ باشند چرا که دوستان فکر می کنند شب و روز ما عین خررس خوابیم :/
ما فقط برعکس کردیم خواب و بیداری و روز و شب را، همییین!
پس لطفا بگویید اینقدر خرر س بودن ما را نکوبند بر سرمان که جغدی هم در ما زنده است :دی
۰۵ دی ۹۵ ، ۰۱:۱۸ گمـــــــشده :)
مامانم همین مشکلو با خواهرم داره. صبح ها گیر می ده بهش چرا مثل خرس می خوابی
درحالی که نمی دونه بنده خدا شبا عین جغد بیداره
پاسخ:
به خواهرت بگو عب نداره یه توکا هست می فهمه تو چی می کشی *__*
منم یه نیم جغد-نیم خرسم! :(
پاسخ:
من تمام خرس و جغدم ولی :دی
یعنی تو جونیورشون ـی من سینیورشونم :)))))
۰۵ دی ۹۵ ، ۲۲:۱۰ هولدن کالفیلد
واقعا این مشکل منم هست :|
پاسخ:
می‌بینی ترخدا :|
اوضاع پر فراز و نشیبی طی کردیا...ایشالا این کشتی کم کم میرسه به یه جزیره ی امن و ایمن غصه شو نخور(اینجا کشتی استعاره از تو بود و اون جزیره شوهرت بود)


پاسخ:
مررررسی ازین دورنمای زیبایی که ترسیم نمودی علیرضا جان :)
^____^ 
[آیکون از این دورنماها دوست دارم :))))) ]
۱۱ دی ۹۵ ، ۱۷:۱۴ فراکنده **
هوم:)
پاسخ:
هوم چی؟ :دی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی