Femme De Couleur

Woman of colour

Femme De Couleur

Woman of colour

پیام های کوتاه
  • ۲۳ اسفند ۹۵ , ۰۲:۴۱
    I Wonder
بایگانی

سکانس ارجاع به تنظیمات کارخانه

دوشنبه, ۶ دی ۱۳۹۵، ۰۵:۴۱ ق.ظ

تقریبا به این نتیجه رسیدم که برای مترجم بودن، اینکه چقدر زبان انگلیسیت خوبه، مهم نیست!! بلکه مهم اینه که زبان فارسی و مادریت چقدر خوبه!! اصلا آیا خوب هست؟ :|

بعضی وقت‌ها عمیقا می‌دونم یه جمله داره چی می‌گه ولی وقتی می‌خوام به فارسی برش گردونم مخم کاملا ناتوانه از پیدا کردن هر اصطلاح معادلی براش توی فارسی :|

خولاصه که خانه از پای بست گیر و گور دارد :/

++ نیم‌فاصله اصولا چیزیه که وقتی باهاش آشنا می‌گردی، رعایت ننمودنش بسیور به مقوله‌ی روی مخی برای آدم تبدیل می‌شود و لذا دیگه نمی‌تونی ببینی پست‌هات بی نیم‌فاصله نگارش بشوند!! با این اوضاع و تفاسیر دریابید ما را با ویندوز 10، که توی این مدت هر چه می‌گشتیم و امتحان می‌نمودیم، نیم‌فاصله‌ با هیچ کلیدهای ترکیبی رخ نمی‌نمود :| (البته که محیط خود ویندوز رو و همین تایپ نمودن در مرورگر رو منظورمه وگرنه که وورد ctrll و _ اجابت نیم‌فاصله رو می‌فرموید!! منتها برای مرورگر و سایر اماکن خیر :| )

خلاصه که بعد از سرچ‌های فراوان یافتیم این کلیدهای ترکیبی را :| یعنی خدا وکیلی آخه  یه نیم‌فاصله و همچین ترکیبی ، سریسلی؟؟ :| اونم از قرار Alt و 0157 [گریه‌ی حضار حتی :| ]


قیافه‌ی من از وقتی فهمیدم :|

موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۵/۱۰/۰۶
حدیث

نظرات  (۱۶)

بقول جاستین (این آقاهه که تو لیندا دات کام ویدئو ی آموزشی میذاره) باید کل کلیدای سمت چپ کیبردت رو نگه داری :))

ینی تو ویندوز 10 دیگ کنترل شیفت‌ 2 کار نمیکنه؟؟ :|
پاسخ:
نه باید یکی رو صدا کنی بیاد برات نگه داره و تو تایپیتو بکنی :)))

نه باید کیبورد رو استاندارد نمود تا بعد کار بکنه :/
دقیقا! باید زبان دوم رو تسلط داشته باشی اما زبان مادری رو فول فول باشی!!! یعنی کلا فارسی سخت تره!
تجربه اش رو داشتم!

پاسخ:
آدم اصولا آخه باید زبان مادریش رو دیگه دیفالت فول باشه خوب :|
۰۶ دی ۹۵ ، ۰۸:۵۳ امیر بهزادپور
حق با شماست...برای ترجمه یک متن باید به هر دو زبان تسلط  داشته باشیم..

َAlt+0157 واقعا؟؟!!
پاسخ:
که یشتر هم زبان مرجع و مادری ...

بلی واقعا :/
۰۶ دی ۹۵ ، ۰۹:۲۳ اسپریچو ツ
اتقاقا نیم‌فاصله دغدغه این چند روز منم بوده:دی
پاسخ:
من وقتی رعایتش نمی‌کنم مثه این می‌مونه  انگار یکی داره با ناخن رو شیشه می‌کشه و گوشت منم داره می‌ریزه :/ :دی
۰۶ دی ۹۵ ، ۰۹:۲۵ بانوچـ ـه
چقدر سر کشف این کلیدهای ترکیبی خندیدم :دی


پاسخ:
شما هم داشتی از این پروسه‌های کشف پس؟ :دی
۰۶ دی ۹۵ ، ۱۰:۱۶ آقاگل ‌‌‌‌
شاید صفحه کلیدت فارسی استاندارد نیست. مطمئنی استاندارده؟ آخه باید باکنترل شیفت و 2 بزنه نیم فاصله رو ها. نیازی به این همه دکمه نیست دیگه :))
زمون ما پیرمردا که اینجوری بود! الان دیگه ویندوز 10ندارم. برگشتم به همون 8.1دوست داشتنی! :دی
10اذیت نمیکنه؟ بلوپیج بده و ارور بده یا نت بخوره!؟ قدیما میخورد.
این نرم افزار رو نصب کنین حواستون به نت مصرفی سیستم باشه NetWorx.5.4.0
من یک زخم خورده ام! چهار گیگ نتم رو یک صبح تا ظهر به فنا داد 10!
:)
پاسخ:
آره استاندارد نیست منتها حوصله‌ام نیومده استاندارش کنم :دی من ازین مدل‌هام که یه ماه بی انتی ویروس می‌مونم چون حسش نیست پاشم انتی ویروس نصب کنم:/ کلا به نصب نرم افزار تنبلم :دی
الان سیستم های جدید جورین که کمتر از 10 نمیشه روشون نصب کرد و لذا دیگه دست خود آدم نیست :/
من سیستم رو همیشه وقتی به نت وصل می‌کنم که احتیاج دارم ولی حس کردم بعضی روزها یه حجمی بی‌دلیل به باد می‌ره و تهشم معلوم نیست منشا کجاست چون گوشی‌هامون روش مدیریت مصرف نصب کردم و حساب مصرف حجمشونو داریم ولذا ممنون از این پیشنهاد این برنامه :)
خلاصه قربان کشفیاتت توکا 
خصوصا اون زبان انگلیسی واقعا من یکی گیج به تمام معنا هستم توی ترجمه ها 
پاسخ:
والاع کشفش نمی‌کردم بهتر بود :/ :دی
۰۶ دی ۹۵ ، ۱۳:۱۴ سُر. واو. شین
من یه کیبورد نصب کردم با شیفت + اسپیس نیم فاصله میذاره D: 
پاسخ:
میخند؟ :||
بده ما هم نصب کنیم خوب :|
خب اینجوری که خیلی مصیبته که -_-


پاسخ:
اوهوم -__-
یعنی من از سال 80 به این ور همیشه می زنم Alt+0157 :)))))))))))))) چون مطمئن تره همه جا جواب میده :_)))))))))))
پاسخ:
چیجوری ۱۵ سال این ترکیب رو تحمل نمودی واقعا :))))))))))
[آیکون بابا تو دیگه کی هستی :دی]
۰۶ دی ۹۵ ، ۱۸:۱۴ زهرا هستم
بخدا زبانی ک ما داریم هیجا نداره :| حتی برای ترجمه اش باس جون بدی :(
پاسخ:
نه عربی بدتره باور کن :/
۰۶ دی ۹۵ ، ۱۹:۳۴ نار خاتون
منم همینجورم://
فارسیم نمیاد:دییی
پاسخ:
آره نیست که یه مدت اونور بودم منم خیلی سخت فارسیم میاد :)))))))
۰۶ دی ۹۵ ، ۲۰:۲۴ جولـ ـیک
کنترل شیفت دو نیست مگه؟
آلت 0250 ساکن میشه...اگه اشتباه نکرده باشم:دی
پاسخ:
ویندوز ۱۰ خیر، کنترل شیفت ۲ هیچ اکشنی انجام نمی‌ده:/ 
مگه کیبوردتو استاندارد کنی!!
آلت 0250 رو دیگه امتحان ننمودم فعلا سعادت آشنایی با آلت 0157 رو داشتم :دی
۰۷ دی ۹۵ ، ۰۰:۱۵ گمـــــــشده :)
همیشه برام سوال بود چطوری نیم فاصله می زارن
مرسی گفتی
:))
پاسخ:
تو ویندوز 10 که کیبوردش استاندارد نیست این همه مشقت لازمه البته‌ها!!
وگرنه که با شیفت و اسپیس / یا کنترل و -  / یا شیفت و کنترل و 2 هم میشه نیم فاصله گذاشت
:)
۰۷ دی ۹۵ ، ۲۲:۳۳ نفس نقره ای
من به اندازه کافی دغدغه دارم :// امیدوارم نیم فاصله اضافه نشه ://
آروم و زمزمه وار با خود: حساس نشو، حساس نشو :))
پاسخ:
پس همین فرمونو بگیر و برو: " حساس نشو، حساس نشو" _آروم و زمزمه‌وار می‌گوید_ 
:دی
یعنی این نیم فاصله انقدر مهمه ؟ فاصله بده کارُ تموم کن دیگه :دی 
من اون ترکیب یک خطی رو زدم واسه من بجای نیم فاصله کلا یه پنجره باز شد 
پاسخ:
مهمیش خیلی مطرح نیست!! یه جوریه که وقتی رعایتش نمیکنی حس می‌کنی اگار نوشته‌هات کثیفن :| (البته حس منه :/)
احمالا ویندوز به ویندوز فرق داره :دی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی