Femme De Couleur

Woman of colour

Femme De Couleur

Woman of colour

پیام های کوتاه
  • ۲۳ اسفند ۹۵ , ۰۲:۴۱
    I Wonder
بایگانی

سکانس من نفرت‌انگیز

چهارشنبه, ۸ دی ۱۳۹۵، ۱۰:۴۷ ب.ظ

یه روزهایی هم هست تهش که می‌رسه می‌گی کاش می‌شد با یه کیلیر هیستوری محو می‌شد و فرداش که صبح می‌شد هیشکی یادش نمی‌موند که تو چقدر بد بودی :(

همیشه هم این نیست که شاد و شنگول باشی! همیشه هم این نیست بیای دستاوردهاتو قطار کنی! همیشه هم این نیست که فقط دست و تشویق و هورا نصیبت بشه!!

گاهی هم هست که ته روزت که برسه می‌بینی چقدر حرف‌های بد زدی، چقدر بدجنس بودی، چقدر خودخواه بودی، چقدر غیرقابل تحمل بودی و چقدر بی‌انصاف...

موافقین ۱۱ مخالفین ۰ ۹۵/۱۰/۰۸
حدیث

نظرات  (۵)

۰۸ دی ۹۵ ، ۲۳:۱۸ فاطمه غلامی
توکای نفرت انگیز؟!
باورم نمیشه :/
پاسخ:
بله من نفرت انگیز -_-
فقط یه چیزی؛ هیچوقت انقدر هی تحمل نکن که یهو به این نقطه برسی..
پاسخ:
نه اتفاقا به نظرم چند وقته زیادی حتی اپسیلونی صبر نمی‌کنم و همه چیزو می‌ریزم بیرون...
زیاد بهش فکر نکن. هر کسی توی روزگارش گاهی تنده و گاهی مهربون. گاهی خودخواهه و گاهی بخشنده. قرار نیست همیشه ی خدا بی عیب و نقص باشه رفتارمون چون ممکن نیست همچین چیزی. 
پاسخ:
چی بگم ...
۰۹ دی ۹۵ ، ۲۱:۲۹ زهرا هستم
مرسی از حرفات ..
پاسخ:
چرا ؟ 
تو چند خط فقط گفتم چقدر بد بودم، چرا تشکر حالا؟ :دی
۱۰ دی ۹۵ ، ۰۸:۴۰ هانی هستم
آخ آخ این کلیر هیستوری لامصب... دنیا اینو خیلی کم داره
پاسخ:
خیلی -__-

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی