Femme De Couleur

Woman of colour

Femme De Couleur

Woman of colour

پیام های کوتاه
  • ۲۳ اسفند ۹۵ , ۰۲:۴۱
    I Wonder
بایگانی

شب‌های نارنجی

جمعه, ۱۵ بهمن ۱۳۹۵، ۰۴:۲۹ ق.ظ
جوراب بافتنی به پا ، هات چاکلت به دست، پتو روی دوش ، هوای منفی که خیال رفتن نداره، آخر شب‌هایی که دماغتو می‌چسبونی به شیشه‌ی پنجره و هی یه گردالی بخار درست می‌کنی و هی محو میشه و ... و شب هایی که نارنجیه نارنجییییه :)
زمستون همینه دیگه، نه؟ :)


موافقین ۷ مخالفین ۰ ۹۵/۱۱/۱۵
حدیث

نظرات  (۹)

متاسفانه:(
کاش فقط هواش خنک بود نه قندیل
پاسخ:
دیگه سرد اگه نباشه که زمستون نیست :دی
برفو یادت رفت!
نوک دماغا مثه دلقک سرخ... انگشتا یخ زده:))
شال وکلاه ^_^
پاسخ:
واسه من کل دماغم مثه چغندر قرمز میشه :))

۱۵ بهمن ۹۵ ، ۱۲:۰۸ اسپریچو ツ
عدالت در زمینه اب و هوا اصن رعایت نمیشه:|
پاسخ:
دیگه انتظار برف از شیراز داشتن تو این روز و روزگار کمی انتظار زیادیه :دی
۱۵ بهمن ۹۵ ، ۱۶:۴۶ منتظر اتفاقات خوب
کلی برف + به اضافه چندکیلو لباس که موقع بیرون رفتن می پوشیم:))
پاسخ:
من با شال فقط مشکل دارم *__* 

دلم همچین لحظه ای رو خواست توکا :( پیش ما برف نیومد...
پاسخ:
ع اونجا نیومده :( 
من فکر می‌کردم فقط اوضاعه ما داغونه که تازه یه هفته است رنگ برف به خودمون دیدیم *__*
۱۵ بهمن ۹۵ ، ۲۰:۴۸ هَشت حَرفی
یه گردالی بخار؟ :)
پاسخ:
بلی :دی
زمستون ِ گرم :)
پاسخ:
نه اتفاقا حسسسسسسسابی سررررده :دی
منفی ده درجه *__*
چه منظره ی قشنگی :)
دقیقا خودشه 
پاسخ:
اوهوم شب‌های نارنجی برفی عالیه ^___^
نه نیومد! البته قبل ترش اومد...آذر ماه حدود یک متر برف اومده بود :)))
فکر کنم خیلی پرروئم که به سالی یه بار برف اومدن قانع نیستم :دی
پاسخ:
بابا داشتین پس دیگه یه متری شو :)))

ما بوخودا این بار اولمون بود امسال :دی

سطح توقعاتتو بیار پایین دخدرم :دی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی