Femme De Couleur

Woman of colour

Femme De Couleur

Woman of colour

پیام های کوتاه
  • ۲۳ اسفند ۹۵ , ۰۲:۴۱
    I Wonder
بایگانی

بالاخره پدران چاق یا خواهران و براداران چاق؟!!

پنجشنبه, ۲۱ بهمن ۱۳۹۵، ۰۱:۰۴ ق.ظ

"پدران چاق عامل اختلال در رشد فرزندان هستند یا به عبارتی فرزندان دارای پدران چاق نسبت به کودکانی که پدران چاق ندارند کمتر رشد می‌کنند"

امروز تو تاکسی که بودم، رادیوی تاکسی اینو گفت !! بعد توی کسری از ثانیه مغزم شروع به جستجو کرد تا بلکه یه نمونه‌ی بارز براش پیدا کنم ولی حتی یک نمونه هم نتونستم براش توی دور و بری‌ها و کلا سکنه‌ی این شهر ۱۸ هزار نفری پیدا کنم _ حالا اینکه من چطوری به این ۱۸ هزار نفر واقفم دیگه بماند_  بله حتی یک نمونه‌ی زنده هم جلوی چشمم نیومد ولی عوضش مکاشفاتم باعث شد خودم به یه تز دیگه برسم! اونم ازین قرار که: " همیشششه در بین فرزندان وقتی یکی چاق می‌باشد دیگری لاغر است"، در نتیجه خواهر یا برادر چاق عامل اختلال در رشد خواهر یا برادر خود می‌باشد _نمونه‌اش من و رضا، دختردایی و پسرداییم، دخترعمو و پسرعموم، دخترعموهام، پ و خواهر برادرش و همینطور غیره و غیره و غیره :دی 

گفتنیست من حتی در این جمعیت ۱۸هزار نفری به زحمت سه چهارتا پدر چاق جلوی چشمم اومد که اونام بچه‌هاشون ماشالا مثل خودشون چاق و تپل بودند :دی

[آیکون یک عدد بیکار فکری که اخبار اعلام شده توسط رادیوی تاکسی را به غلط کردن می‌اندازد] :دی

موافقین ۷ مخالفین ۰ ۹۵/۱۱/۲۱
حدیث

نظرات  (۱۲)

۲۱ بهمن ۹۵ ، ۰۱:۲۳ فاطمه غلامی
حالا عزیزم این همه فسفر سوزوندی میگم مطمئنی منظورش رشد وزنی بوده :)
پاسخ:
بله مطمئنم :|
حالا شوما باید بیای فسفر سوزوندن های منو به باد بدی، به هر حال و بالاخره یه فسفری سوزونده شده، لذا بهش احترام بذار  :))))
و باز هم راننده تاکسی ـه لامذهب :|
پاسخ:
الان نقش راننده تاکسی رو تو این داستان با رسم شکل شما مشخص کن تا بعد برسیم به لامذهب بودنش :دی
ولی دوروبر ما خاهربرادرای هردو چاق هم زیاد هستاااا
رو اینم یه بررسی بکن :))))
پاسخ:
نه دیگه دایره بررسی های من همونجا تو تاکسی تموم شد و رفت :دی
۲۱ بهمن ۹۵ ، ۱۵:۰۰ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
سحر راست میگه، خواهر و بردارای هر دو لاغر هم داریم اینجا!!
یعنی خبرش جدی بود؟؟!!!
پاسخ:
آره می تونن هر دو لاغر هم باشن که هستن ولی تعداد اونایی ک هر دو تا بچه چاق هستند خیلی کمه در مقابل اونایی که یکیشون چاقه و دیگری لاغر!!
منظور از چاقی و لاغری هم ترکیدن یکی از چاقی و یا مردن دیگری از لاغری نیست ها بلکه منظور یکی بهتر گوشت می شینه به تنش ولی اون یکی نه :دی

آره دیگه رادیوی تاکسی داشت می گفت و البته خبر نبود، توی ازین مجلات سلامتی و اینا بود که مثلا محققان تازگی به همچین نتیجه ای رسیدند.

حالا پست طنز بود بیشتر تا اینکه هدفش اینقدر موشکافی علمی باشه :)))
واقعا من هم هر کی پدرش چاق بوده، به نظرم خود بچه هه هم تپل و مپل بوده :-)
پاسخ:
آره واقعا منم خلاف این هیچ نمونه ای به یادم نیومد :دی
بیا به چیزای دیگه ای فکر کنیم :)))
پاسخ:
باشه تو فقط  بگو به چی :)))))))
این کشف شوما تبریک و تکبیر داره والا:))
پاسخ:
:)))
۲۲ بهمن ۹۵ ، ۱۵:۰۶ نفس نقره ای
چرا پدر حالا؟ مادر نه؟ :))
پاسخ:
رادیو با پدر شروع کرد منم دنبالشو گرفتم :))))
امان از بیکاری:)
پاسخ:
امان :))
واقعا ما اگه تو رو نداشتیم چیکار میکردیم؟
پاسخ:
پس چقدر خوبه که منو دارین :دی
۲۳ بهمن ۹۵ ، ۱۳:۵۴ بلاگر آرام
فکر میکردم فقط خودم گاهی به چرت و پرت فک میکنم:)))
پاسخ:
هیچ کس تنها نیست :دی
یه مقاله از پستت دربیار!!
پاسخ:
اصن نگفته بودی هم قصدشو داشتم :دی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی