Femme De Couleur

Woman of colour

Femme De Couleur

Woman of colour

پیام های کوتاه
  • ۲۳ اسفند ۹۵ , ۰۲:۴۱
    I Wonder
بایگانی

گهی زین به پشت و گهـــــــــــی پشت به زین

جمعه, ۲۰ اسفند ۱۳۹۵، ۱۱:۰۳ ب.ظ

طبق برنامه قرار شد یه روز 70 صفحه و یه روزم 80 صفحه بخونم تا 8 روزه کتاب حدودا 600 صفحه ای که دستم گرفتم رو بخونم و تموم بشه!

بعد از سه روز طبق برنامه خودم رو ملزم به خوندن کردن، روز چهارم ییهو به خود اومدم دیدم 120 صفحه خوندم و حتی بیشترم جا دارم بخونم منتها کارهای جانبی پیش اومده باعث شدن به همون 120 صفحه بسنده کنم و رضایت بدم ولی با همین 120 صفحه چنان غرق در احوالات غرورآمیز نسبت به خودم و سرعت ییهویی رو به فزونیم شدم که بیا و ببین! منتها به یک روز نکشید دوام این شور و شعف درونی، چرا که فرداش هر چی زور زدم از 20 صفحه بیشتر نتونستم بخونم :| قشنگ کائنات رو به صورت دو نقطه هار هار تو اتمسفر موجود در دور و اطرافم حس کردم :/

الانم چند روزه کلا اصن هیچی نخوندم، کتابه همونجور نصفه مونده :|


از همین کتابه:

"وقت آزاد زیاد دارم. وقت آزاد باعث می شود آدم ها فکر کنند، تفکر باعث می شود مردم به شکل بیمار گونه ای متوجه خود شوند و در صورتی که بی نقص و بی چون و چرا نباشی، این در خود فرو رفتن منجر به افسردگی می شود. برای همین است که افسردگی دومین بیماری شایع جهان است. "

جز از کل_استیو تولتز

+کتاب خوبیست :)

++دچار مرض ناتوانی در کامنت گذاشتن شدم -__-


موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۵/۱۲/۲۰
حدیث

نظرات  (۱۱)

۲۰ اسفند ۹۵ ، ۲۳:۲۷ بئاتریس‍‍‍ــ ــ ـ
امم بله همیشه همین تراژدی اتفاق می‌افته :دی
بله موافقم که کتاب خوبیه :-)
پاسخ:
منم موافق ترم که کتاب خوبیه :دی
من سالهاست دچار این مرضم:|
پاسخ:
با این حساب پیشکسوت محسوب میشی :)))
چایی نبات بخور :))

پاسخ:
عالی بود :))))))
"گ" مفتوح یا مضموم؟ 
پاسخ:
فکر نمی‌کنم با مفتوح اینجا کاربردی هم داشته باشه :دی
۲۱ اسفند ۹۵ ، ۱۰:۲۱ بلاگر آرام
تصمیم بگیر نظر نذاری یهو میبینی برای هر پست داری دوتا میذاری :دی
سکانس حرف بلاگران را به خودشان نحویل دهید:دی
پاسخ:
کاش این اصله راجع به کامنتم صدق می‌کرد چراکه متاسفانه صدق نمی‌کنه*__* یعنی بعضی وقت‌ها خودمو تحت زور و فشار می‌ذارم که اقلن یه کامنتی چیزی ازم دربیاد، منتها دریغ و هوچی :دی
اسم بیماری رو اشتباه نوشتی! اسمش ناتوانی در کامنت گذاشتن نیس، اسمش «بیماری حرفم نمیاد» هستD:
پاسخ:
به هر حال همچنان نوعی ناتوانیه :دی 
۲۱ اسفند ۹۵ ، ۱۳:۲۹ بهار نارنج
سلام توکا جااان
از فراخوان سازت را با بهار کوک کنِ رادیو بلاگیها که خبر داری
خوشحااال میشم اگه دعوت منو بپذیری و بنویسی:)))
در پست آخرم ازت دعوت کردم:)
بهاارت قشنگگ
پاسخ:
مرسی جانم :) 
منتها قولی نمیدم، ولی اگه تونستم چشم :)
۲۲ اسفند ۹۵ ، ۰۹:۰۰ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
عکس خوبیه:))
پاسخ:
عکسم ممنونه که یکی بهش توجه کرده :دی
کتاب خوبی به نظر میاد.
+ بیکاری، مولد بیماری! یعنی همون افسردگی.
پاسخ:
کتاب خوبی هست :)
فکر و فکر و فکر مولد افسردگی :|
۲۲ اسفند ۹۵ ، ۱۴:۰۸ سُر. واو. شین
جز از کل رو انقد بهم از اینور اونور پیشنهاد کردن که به شدت خوندنش برام اولویت پیدا کرده. تو اولین فرصت میخرم میخونمش حتماً.
پاسخ:
آره حتما بخونش :)
۲۲ اسفند ۹۵ ، ۲۱:۲۳ هولدن کالفیلد
جز از کل رو هرچقدر ازش تعریف کنی، باید حتما اشاره کنی خیلی مسخره تموم میشه :| حتی مسخره تر از چیزی که فکرش رو کنی :|
پاسخ:
جدی؟ :|
من هنوز نرسیدم به تهش :/

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی