Femme De Couleur

Woman of colour

Femme De Couleur

Woman of colour

پیام های کوتاه
  • ۲۳ اسفند ۹۵ , ۰۲:۴۱
    I Wonder
بایگانی

از 95ی که هنوز با ماست و یا ما هنوز باهاشیم :|

پنجشنبه, ۲۶ اسفند ۱۳۹۵، ۰۴:۱۵ ب.ظ
* اینروزها کابوس‌هایی هستن که خوش‌باورانه فکر می‌کردیم هیچ وقت نخواهند رسید و همینطور هی همه چیز رو بهشون دایورت کردیم و دایورت کردیم و دایورت کردیم، جوری که حالا ما موندیم و یک عالمه تغییر و تحول و پروژه‌های نوروزی که اون روزها که می‌شد تک تک انجامشون داد، ندادیم و حالا همگی هجوم آوردن که دسته جمعی انجامشون بدیم :|
به من باشه همه رو منقضی می‌کنم :/ همه رووووووووو...

**توی این روزهایی که همه بدو بدو های نوروزی داشتن من چپیده بودم گوشه اتاقم سریال دیدن :| ازین مینی سریال‌های انگلیسی قرن چهاردهمی، شونزدهمی، پونزدهمی و رنسانسی و ازینا خلاصه :/ با این اوصاف توی مراسمات روبوسی عید به جای اینکه لپمو بفرستم جلو، اگه یه دفعه دستمو فرستادم جلو که بر اون بوسه بزنن، خیلی نباید جای تعجب باشه :|

*** طبیعیه وقتی شما تو کنج اتاقتون باشین و تو جمع خانواده نباشین، باقی خانواده خودشون سر اینکه رنگ در خونه رو به چه رنگ زیبایی دربیارن بدون حضور شما تصمیم‌گیری خواهند کرد و حالا درب خونه هم پتانسیل اینو داره که توی شوکولات خوری با باقی شوکولاتا و کاکائوها اسباب پذیرایی باشه :|| [آیکون خدایا بیا منو بخور :/ ]

****زایید یا نزایید، مساله اینست!!
همونطور که می‌دونید با پیشرفت روزافزون علم پزشکی، هنوزم که هنوزه درد زایمان کاملا دست خداست و خدا این یکی رو هنوز تصمیم نگرفته از حوزه‌ی اثوریتی خودش به حوزه‌ی هیومن اثوریتی تفویض کنه :| و بدینسان ما  جمیعا خانوادگی نمی‌دونیم به کارها و خریدهای عیدمون برسیم یا گوش به زنگ باشیم بدووییم بیمارستان، چرا که سه قلوهامون در راه اومدن هستن، اونم خیلی خیلی قریب الوقوع!! [نمونه‌اش شنبه‌ی پیش که همه رو دوان دوان کشوندن بیمارستان ولی خوب بازم به دنیا نیومدن و دوباره همگی جمع کردیم برگشتیم خونه سر بدو بدوهای عیدمون _که البته من نشستم سر سریال دیدنم، باقی همچنان  دوان دوان رفتن به پیشواز عید_

جدی نوشت و از ته دل: لطفا برای سه قلوهای ما و مامانشون دعا کنید تا همگشیون سالم و سلامت، حالا چه اینور سال یا اونور سال، پیشمون باشن :)



و همچنان معذرت اگه کامنتی از من نیست و نمی‌خونمتون...

موافقین ۷ مخالفین ۰ ۹۵/۱۲/۲۶
حدیث

نظرات  (۱۱)

سلام دوست عزیز
اون شوق دیگه رفته خونه تکونی چیه ؟ این مسخره بازیا چیه ؟ من که اصلأ دوست ندارم خونه تکونی کنم ولی همچنان مادرم در حال شهید کردن خودشه !!! ماشاالله خدا حفظشون کنه و صحیح و سالم مورد لطف و عنایت خدا مستدام باشند
عید خوبی داشته باشید

پاسخ:
ما خونه تکونی‌هامون تموم شده ولی خوب یه سری پروژه‌ی بازسازی، نوسازی و تعویض هنوز داریم :/ 
ممنون :) 

۲۶ اسفند ۹۵ ، ۱۶:۴۵ بلاگر آرام
سه قلو:)) آخی. ایشالا به سلامت به دنیا بیان. خیلی بانمکه سه تا بچه پیش هم:)
پاسخ:
یس اگزکتلی سه قلوووو :دی
باورت میشه قلب خودم به تاپ تاپ میفته بهش فکر می‌کنم :)))
منم اصلا حوصله ی خونه تکونی ندارم. این چند روز فقط نشستم پیکی بلایندرز دیدم و فککنم این فصل سه تموم شه برم یه جایی رو منفجر کنم یا یکیو بکشم -_-

امیدوارم وضع حملشون راحت باشه... یاد اون عکس سه قلوهای انیمیشن بریو افتادم که اونباری گذاشته بودی :))

پاسخ:
چهارشنبه سوری می‌رفتی خودتو تخلیه می‌کردی :دی

ایشالا ... آره منتها واسه ما قراره سه تا دختر باشن :)))
۲۶ اسفند ۹۵ ، ۱۷:۰۲ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
خدا همشونو سالم و سلامت نگهداره:)
شما همچنان به سریال دیدن ادامه بدید^__^
پاسخ:
ایشالا :)
باشه قول میدم :دی
حالا میذارن نیمه شب سی اسفند دنیا میان:دی
پاسخ:
آیکون هول د فمیلی آر کرایینگ :| 

به خدا تهشم می‌ترسم همین بشه :)))
شاید باورت نشه ولی منم تو این بدو بدو هاتو خونه نشسته بودم و فقط فیلم دیدم :| حتی خرید عیدم نرفتم ! :|||

ان شاالله که سه قلوهاتون صحیحو سالم دنیا میان.
پاسخ:
من موقع خرید ولی سرحال بودم :| 

ایشالا^__^
به نظرم موقع تحویل سال دنیا میان D:
انشاءالله هر موقع تصمیم به اومدن گرفتن همراه سلامتی هر چهارنفر باشه:)
پاسخ:
هر موقع خواستن بیان حتی سر سال تحویل، بیان فقط دعا کنید دکتر باشه اون موقع :دی
استیرز دکتر رو داریم ما فقط توی این روز و وقت آخر و یا اول سالی *__*

ایشششالا، ممنون :)
۲۷ اسفند ۹۵ ، ۰۱:۵۷ نفس نقره ای
چقدررر این عکس بچهه نازه ^_^
پاسخ:
دیدی تلخدا :دی 
آخی نازی انشاءالله که صحیح و سالم به دنیا بیان
راستی جنسیتشون چیه؟
پاسخ:
ایشالا :)

سه تا دخمل :)))
بزا من دهن وا نکنم اخز سالی خب :))))
پاسخ:
باشه اصراری نیست :)))
(((*انشالله سه قلوهاتون صحیح و سالم به دنیا بیان بانو
پاسخ:
ایششالا و ممنون ^___^

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی