Femme De Couleur

Woman of colour

Femme De Couleur

Woman of colour

پیام های کوتاه
  • ۲۳ اسفند ۹۵ , ۰۲:۴۱
    I Wonder
بایگانی

تولد عید شما مبارک*

چهارشنبه, ۲ فروردين ۱۳۹۶، ۰۹:۵۹ ب.ظ

هر خونه ای این روز ها و این ایام به نظرم باید یه سوژه داشته باشن که بتونه موضوع یه گفتگوی ده دقیقه ای باشه و مجلس رو واسه ده دقیقه بچرخونه! مثلا خونه ی خود ما پارسال موضوع بحث تابلو فرشمون بود که توی دی ماه داده بودیمش واسه پرداخت و عید شده بود و هنوز تحویلش نگرفته بودیم و خلاصه که تموم مهمون ها نگرانیشون این بود که تابلو فرشمون رو بالا نکشیده باشن!! و امسال هم خود تابلو فرش که بالاخره نصب شد و یه پنجره ای که از بین در و پنجره ها رنگ نشده و کلا پروسه ی رنگ کاری توسط رضا و تابلو های عکسی که از بچگی ها و دوران قدیمه و من خیلی دقیقه ی نودی یک روز قبل از عید از عکاسی رو شاسی خورده تحویلشون گرفتم و زدم بالای سفره ی هفت سین!! بعد  اینایی که مستاجرن و خونه از خودشون نیست هم خوبیش اینه که عیب یابی خونه و سوراخ، سمبه هاش خودش یه جور سرگرمی واسه مهمون ها هست و میزبان می تونه خیلی به خوبی باهاش جو رو گرم کنه! مثلا خونه ی داییم با کمی هم چاشنی اغراق از جانب خود داییم خودش یه کمدی تمام و کمال بود وضع و اوضاع پنجره ها بعد از بارون :دی خونه ی پسر اون یکی داییم لامپ مهتابی شون موضوع بحث بود! خونه ی خالم اینا رنگ کردن خونه شون تا شب قبل از سال تحویل و ساعت 4 صبح !! خونه ی اون یکی خالم به خاطر دوجداره کردن پنجره های سالن پاینشون موضوع آلومینیوم گرون تر است یا آهن بحث رو داغ کرده بود! خونه ی عموم به واسطه ی برده شدن نام شخصی موضوع راجع به ارث و میراث و بالا کشیده شدن ِ ارث و میراث توسط بچه زرنگه ی خانواده، بحث غالب بود!

بعد این بحث ها وقتی میری عیدی خوبه، چون هرجا به هر حال آدم یه بار میره دیگه و بعد اون بحثم یه بار می شنوه!! ولی امان از بحث خونه ی خود آدم که هر بار باید هی پروسه رو تکرار کنی *__* روز دوم عیده ولی خسته شدم اینقدر هر بار توضیح دادم چرا اینقدر دیر تابلومون قاب شد و یا چرا یکی از پنجره هامون رنگ نشده :/ :دی



* به یاد کلاه قرمزی که امسال نداریم :(

موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۶/۰۱/۰۲
حدیث

نظرات  (۱۴)

؛)بحث خونه ما امسال لاغر شدن مامانمه؛)
پاسخ:
لاغر شده و بحث سر اینه که وااای چه لاغر شدی یا که نه می خواد لاغر بشه و بحث حول و حوش اونه؟ :دی
از اونجایی که من کنکور دارم از این جوا به دورم! هرجا هم ظاهر شم ازم در مورد درس و اینکه کلاس چندمی یا درست تموم شد یا کی کنکور میدی می پرسن :|

:: کلاه قرمزی :( تکرارشو فقط شبکه دو میده...هعی :(
پاسخ:
من داییم همممیششه ازم این سوالو می پرسه که دارم چکار می کنم!! هر بارم عین ماهی قرمز انگار نه انگار دفعه پیش کامل واسش گفتم که چه می کنم و وضعیتم چیه *__*

اونم که آی فیلم ده دفعه نشون داده :/
نه بحث سر اینکه وای چه لاغر شدی و دنبال راهکار هایی طلایی از مامانم؛))
پاسخ:
حالا راهکارهای طلاییش چیه ؟ :))))
حالا ما که مسافرت هستیم .زنگ میزنن کی برمیگردین؟کجاها رفتین ؟:))
اینا رو بیخیال 
توکا گلی بهارت مبارک باشه 
همیشه سلامت باشی و دلت شاد با آیکون ماچ ماچ ماچ (حتما سه تایی:دی )
پاسخ:
سفرتون به سلامت ^__^

مررسی جانم عید و بهار تو هم مبارک :)
و مرسی که شک ماچ سوم رو تو پرانتز برطرف کردی و منو سر دوراهی اینکه بیام برا ماچ سوم یا نیام نذاشتی :)))
خونه ما که خبری نیس:دی
پاسخ:
خیلیم راحت و آسوده :دی

هوفففف...اصن آدم دلش میخواد سر خودشو بکوبه تو دیوار :||

:: دقیقا :|
پاسخ:
من بیشتر تو افق هی محوتر و محوتر میشم :دی
من هیچ وقت تجربه ی این رو نداشتم که کسی بیاد خونه مون عید دیدنی!
همه ی فامیل های ما شهرستان هستن و ما هم میریم خونه ی مادر بزرگ ها و پدر بزرگ هام و اونجا مستقر میشیم بنابراین همه ی این بحث ها جدید هستن با توجه به توزیع مهمون ها در دو خونه:دی

پاسخ:
چه جالب :دی
واقعا و حقیقتا جالب باید باشه که تجربه ی عیددیدنی رو ندارین :دی


و راستی شما گذارنده ی کامنت هزارم این وبلاگ می باشید، تبریک میگیم که به همچین افتخاری نایل اومدی :))))))
عیدت مبارک عزیزدلم :))
چقد گوگولی و خوشگلن اونایی که تو عکس گذاشتی،
سوژه امسال ما هم هفتسینای خونمون بود ،توی نعلبکی دیقه اخر چیدمشون:/بعد همه میپرسیدن تو چرا برا خونه خودتون هفتسین نساختی ،من هر دفه مجبور بودم توضیح بدم سفارش زیاد بود ب خودمون نرسید:)) اصن ی وضی
پاسخ:
عید تو هم مبارک عزیزتر دلم :)))

واسه یه پیج توی اینستا می باشن من کاملا با رعایت حق کپی رایت زدمش پای پستم :دی

کوزه گر همیشه باید از کوزه شکسته آب بخوره به هرحال :))))
۰۳ فروردين ۹۶ ، ۱۱:۴۶ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
پدرجان یه مجسمه خروس خریدند که تانیم ساعت می تونه سوژه مجلس رو فراهم کنه:))
پاسخ:
یاد اون سالی افتادم که از شیراز یه مجسمه پری دریایی خریدیم بعد مجسمهه یه کم مورد منشوری داشت و بعدم چقدر سوژه شد همون :))))

خوبه به هرحال خدا این سوژه ها رو از خونه ها نگیره :دی
ازین حرفا و صحبتا بشه راحتتره. ما که هرجا میریم ملت توقع دارن موضوعای عرفانی و فلسفی طرح کنیم براشون.
پاسخ:
بده دست بالا می گیرنتون ملت :دی
من هر جا میرم میگن شوهرش ندین:/ بذارید بره از ایران:/
پاسخ:
خوش به حالت :/ من که هر جا می رم میگن ایشالا عروس بشی :|
باز خوبه ازت نمیپرسن چرا ازدواج نمیکنی:دی
پاسخ:
اون سوال ها و اینا که جای خود دارن :دی
بیشتر منظورم این بحث هایی بود که وسط کشیده میشن تا مجلس ده دقیقه ای بچرخه و اینا :)))
من همین الان شونصد خط کامنت نوشته بودم در حهت ابراز خوشحالی برای افتخار هزارمین کامنت. پرید همه اش:-| :((
زد تو ذوقم خب:( 
خوشحال شدم^__^
پاسخ:
چرا همیشه کامنتهایی که طولانی تره میپره :| دیدییی :/ 
عب نداره همه‌ی اینا چیزی از ارزش‌های تو به عنوان گذارنده‌ی کامنت هزارم کم نمی‌کنه :))))
سلام
کلاه قرمزی مهم نیست جنابخان مهم بود که نداریم!
پاسخ:
نه اتفاقا واسه ما جناب خان خیلی نقشی تو زندگیمون نداشت ولی کلاه قرمزی .... -_-

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی