Femme De Couleur

Woman of colour

Femme De Couleur

Woman of colour

پیام های کوتاه
  • ۲۳ اسفند ۹۵ , ۰۲:۴۱
    I Wonder
بایگانی

یکسری لینک و ارجاع و رجوع به اینور و اونور :دی

پنجشنبه, ۱۷ فروردين ۱۳۹۶، ۱۱:۱۳ ب.ظ

جماعت خونه ی مادربزرگه تلپ شده بودن داشتن یه فیلم از دوان جانسون  می دیدن! یعنی ده دقیقه خودمو به زورررر مجبور کردم دووم بیارمو بشینم در معیت جمع و ببینمش، بلکه تا تهش در معیت جمع باشمو هی مجبور نباشم بین جمع موجود در آشپزخونه و جمع تلپ شده پای تلوزیون در رفت و آمد باشم ولی نشد، حتی همون ده دقیقه :| خداییش آخر چرت بود :|

بعد هرچیم خودمو کنترل کردم که نگم این آشغال و چرت محض رو چجوری وجدانا نگاه می کنید؟!! نشد و گفتم :/ بعد این هفته یه فیلم دیگه گذاشته بودن از وین دیزل (*) که مثلا این یارو وین دیزل شکارچی جادوگر بود ولی خوب بیشتر همون می خورد ازش به عنوان یه هات گای با سوپر هات بادی(آیکون آره ارواح عمه اش) واسه فیلمشون استفاده کردن و دیگه فکر کنید کل فیلمه چی بود!! (مثلا ورژن ایرانیش میشه: ترکیب سلام بمبیی و گلزار :/ ازین فیلما دیگه) بعد تازه فرودو هم توش بود( فرودوی ارباب حلقه ها رو میگم. بچه چه بزرگم شده:دی خیلی وقت بود ندیده بودمش) و همینطورم رز ( همون رز که دوست دختر جان اسنو تو گیم آف ثرونز بود و در فصل دوم ..... [آیکون خطر اسپویل] بله دیگه همون رز :دی)

بعد دوباره من نتونستم خودمو کنترل کنم و گفتم اه این چرتا چیه می ذارید!! یه چیزی بذارید منم دوست داشته باشم :| دیگه رضا اینبار تاب و توان برنداشت و برگشت گفت از فیلم های خودت بهتره که!! اون دفعه _رو به جمع کرده بود_ یه فیلم گذاشته بود_اشاره به من_ که تو کل فیلمه مامانه و دخترش تو یه اتاق بودن داشتن همش جیغ می کشیدن!!! (منظورش فیلم Room بود)

کل جمع:  :)))

من:  :))))))))))))))) در حالیکه بعدش اضافه کردم_ و درحالیکه داشتم می ترکیدم از خنده_ اولندش اون پسرش بود نه دخترش :دی بعدم _یه جورایی با لحن سیروس توی دودکش_ اون فیلمه اسکار برده بود!! می فهمیییین اسکااااررر :)))))

همه یه تایمی خندیدیم و بعدش همچنان فیلمه رو قطع نکردن و همچنان با لذت فیلمه رو دیدن و هر فیلم دیگه ای هم که تا پایان روز گذاشتن همه همچنان ازونایی بود که من دوست نداشتم :| [آیکون نه تروخدا چه انتظار دیگه ای داشتی]


+ فقط وجه اشتراکمون توی انیمیشنه:دی


تا حرف از فیلم و اینچیزاست، این فیلمه هم قشنگه ببینیدش :)

لینک دانلود Eddie The Egle

براساس داستان واقعی زندگی ادی ادوارز انگلیسیه که توی المپیک زمستانی سال 1988 با رکوردی که می زنه همه رو متعجب می کنه و بالاخره به آرزویی که از بچگی داشته که بتونه یه قهرمان المپیک بشه میرسه :)


+خودم عاشق این سکانسش و قیافه ی این آدم هام :دی

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۶/۰۱/۱۷
حدیث

نظرات  (۷)

خداییش هضم این پست از خوردن ساقه طلایی واسم سخت تر بود:/:)
پاسخ:
چرا :دی
در معیت جمع خدایی فقط میشه جکی جان دید. یا نهایتش دنی ین. 
به عبارتی کلا در معیت جمع نمیشه فیلم دید!
:d

پاسخ:
نه ایکس من ها و کاپتن امریکا و ثور و اونجرز و کلهم فیلمهای مارول رو هم میشه تو جمع دید :دی 
ولی در کل همون انیمیشن تمیزتر و سالمتره واسه جمع :)))
من اصلا فیلم غیرایرانی با بقیه نمیبینم...خصوصا اگه قرار باشه اولین بار ببینم... 
پاسخ:
منم تا حالا سلیقه ام جور نبوده و قسمت نشده فیلمی باشه که باب میلم باشه!! همیشه مجبور به ترک جمع شدم :دی
۱۸ فروردين ۹۶ ، ۱۷:۱۶ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
ما در معیت جمع فقط می تونیم فیلمای بزن بزنِ چشم بادومی هارو ببینیم!!
پاسخ:
بیشتر حالا منظور من مچ بودن سلیقه و اینا بود نه حالا جنبه های دیگه ایی که مانع از تماشای فیلم دسته جمعی میشه :دی
جدی تنها فیلمای به درد بخور دواین جانسون، فیلمای کشتی کج شه :دی

ولی همینکه کلا فیلم خارجی رو پذیرش می کنن خیلیه ها :/ اینجا تهش بتونیم کیمیا و ستایش رو توی جمع ببینیم -_- 
داداشت =)))))

+خانوما آقایونِ room دیده، کتابشم بخونید خیلی خوبه. البته تو فککنم تو چالش خوندیش. بقیه بخونن. زوره :| 
پاسخ:
من جان سینا رو بیشتر دوست دارم تو کشتی کج :دی 

اره تازه انیمه هم دوست دارن نگاه می کنن :دی ظرفیتشون بد نیست:)) 
یه کم رو جنعتون کار کن :دی 

اره من خوندم! بله دیگه خانوما اقایون کتابم بخونید :))
اصلا دیدن فیلم تو جمع اونم اگه فیلم خوبی مثل Room باشه خیانت به فیلمه

پاسخ:
چرا خیانت حالا؟ 

احتمالا اون قسمت "قهرمان المپیک شدن" رو اشتباه کردین.
چون ایشون قهرمان نشدن.
اصلا به نظرم همینش قشنگه. اگه قهرمان میشد، فیلم خیلی لوس میشد.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی