Femme De Couleur

Woman of colour

Femme De Couleur

Woman of colour

پیام های کوتاه
  • ۲۳ اسفند ۹۵ , ۰۲:۴۱
    I Wonder
بایگانی

فرشته ها با هم می آیند ^__^

جمعه, ۱۸ فروردين ۱۳۹۶، ۰۶:۱۰ ب.ظ

ما و این همه خوشبختی محاله 

سوگند و ستایش و نیایش 💗

عکس ارسالیه و خودم هنوز از نزدیک ندیدمشون *__*

تا فردا کی دووم میاره *_*

موافقین ۷ مخالفین ۰ ۹۶/۰۱/۱۸
حدیث

سه قلوها

نظرات  (۱۶)

چه خوشکله
پاسخ:
البته درست تر اینه که چه خوشگلن :دی

:))) ماشاءالله مبارکه دنیا اومدنشون..
پاسخ:
مررررسی ^__^
من جات بودم دو سه ماهی پیدام نمی شد اون ورا:)) یاد ونگ زدن های کیان (جوجه آبجیم) می افتم شب های اول، مو به تنم سیخ می شه. حالا فکر کن ضربدر سه بشه همه چیز:))))
پاسخ:
نگووووو :دی

۱۸ فروردين ۹۶ ، ۱۸:۳۸ میز جادویی چند منظوره
با تشکر
پاسخ:
از کی؟

:))
سه قلو هستن؟ :)
خدا به مادرشون صبر جمیل و جزیل و ایوب رو با هم عطا کنه. آمین.

پاسخ:
بله سه تا جان :))

به هممون فکر کنم در کل :دی
به به! به به! خدا نگهشون داره برای مادر و پدرشون:))))))
ستایش و نیایش اون دو تا پایینی هستن؟ سوگند هم اون بالاییه است؟:-؟
پاسخ:
من مسئول شناساییشونم و اینکه قاطی نشن و هرکدوم رو برحسب ترتیب به دنیا اومدنشون خوابوندیم و به همین ترتیب از اول سوگند و ستایش و نیایش نام نهادیمشان :دی
الان توی عکس اون بالایی که چشماش بازه نیایشه و اون سمت چپی سوگند و سمت راستی ستایش :دی 
آخی 3>
اتفاقاً ما هم یه مورد سه خواهری داریم که اسم دو تاشون ستایش و سوگنده! منتها اسم سومی نیایش نیست :))
پاسخ:
اونام سه قلوئن؟ :)
عزیزمممم خدا نگهشون داره ^_^
ستایش، نیایش، باید اسم سومی رو می ذاشتید افزایش مثلا :هارهار من چقدر بامزه م طور
پاسخ:
افزایش :)))))
ولی در کل ترکیب سه تایی اسم انتخاب پیدا کردن خیلی سخت بود :دی اخرم باباشون گفت همین سه تا و والسلام و قائله خوابید :دی
۱۹ فروردين ۹۶ ، ۱۸:۲۸ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
ای جاااان^__^
خدا حفظشون کنه و قدمشون مبارک باشه!
پاسخ:
مررررسی ^__^ 
سحر و سپیده و صبحدم مثلا:دی
الان کدام به کدام عست؟
بعد این سه تا همسانن؟ یعنی مامانشون از کجا میدونه الان اسم این یکی نیایشه، اون یکی نیایش نیست؟ :-؟
#سطح_دغدغه
پاسخ:
دقیقا همین میشد هر چی دوتا ست پیدا می کردیم سومی که می خواست مچ بشه یه چیز نامتعارفی برای اسم میشد :دی
عرضم به حضورت که دوتاشون شبیه همن ولی یکیشون فرق داره با اون دوتا. 
اولی و سومی مثل همن ولی دومی هم وزنش ازین دوتا کمتره و هم پر مو تر و مشکی تر و یه کمی هم زشتوک تره بچممم ( که من خودم همینو بیشتر دوس دارم:دی) 
من خودم بعد از یک شبانه روز تر و خشک کردنشون دیگه راحت می تونم از هم تشخیصشون بدم :) وقتی باهاشون سر کنی و تر و خشکشون کنی و توی بغلت بگیریشون خیلی زود متوجه میشی کدوم به کدومه و حتی عادت هاشونو هم می فهمی و کاملا باهاشون اخت میشی :) 
۲۱ فروردين ۹۶ ، ۰۹:۲۷ گمـــــــشده :)

خدا حفظشون کنه

:))

پاسخ:
ممنون :)
اوخیییی مبارکه^_^
پاسخ:
تچکر :)
ای عزیزززززززززم، این خوردنی ها :* چه جوجه های نازی اند، هزار ماشالا :*

من یه همکارم سه قلو دختر داشت، اسمشون تقریبا همین بود: ستایش و نیایش و پرستش :*
پاسخ:
ایشالا لیلی شما :***

پرستش اتفاقا مطرح شد ولی رای نیاوورد رد شد :دی
سه قلو نیستن ولی اختلاف سنی‌شون خیلی کمه و شباهت بی‌اندازه‌ای هم به هم دارن؛ عملاً سر سه قلو حسابن :))
پاسخ:
چه جالب :دی
از طرف سوگند و ستایش و نیایش ما بهشون سلام برسون :))
ای جااان:**
چقدر خوشگلن^_^
سلامت باشن همیشه.
:))
پاسخ:
مرسی جانم :)
اوخییییییی چه جوجه ای هستن :)))
سمت چپیه چه آرووووم خوابیده :)
پاسخ:
^___________^ 
جوجه هامون عرض سلام و ارادت دارن خدمت شما که به مبارکی و مینمت برگشتی :)))))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی