Femme De Couleur

Woman of colour

Femme De Couleur

Woman of colour

پیام های کوتاه
  • ۲۳ اسفند ۹۵ , ۰۲:۴۱
    I Wonder
بایگانی

کلامی از هانس زیمر

پنجشنبه, ۲۴ فروردين ۱۳۹۶، ۱۲:۵۴ ق.ظ

 

Time ساندتراک فیلم Inception از هانس زیمر

Inception_Soundtrack

 

 

موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۶/۰۱/۲۴
حدیث

نظرات  (۶)

بالاخره ی فیلمی گفتی که منم دیده باشم
 اونم نه ی بار نه دوبار :))
پاسخ:
:دی
پس موزیکم بچسب :)
این موسیقی خاصیتش اینه که هربار بشنوی کل تنت مورمور میشه و تپش قلب میگیری و با خودت میگی فردا دوباره برای بار هزارم برم اینسپشنو ببینم :|
پاسخ:
اوهووووومممم :)
البته من دیگه دوباره پا نمیشم برم فیلم رو ببینم :دی چون موزیک رو کاملا انحصاریش کردم و باهاش در فکر و خیالات و حال و احوالات خودم غرق میشم *__*
۲۴ فروردين ۹۶ ، ۰۱:۰۸ گمـــــــشده :)
یه آهنگ ساخته بود برای انیمشن اسپیریت اسبی از سیماران
من عاشق اون قسمت اهنگش هستم
پاسخ:
انیمیشن چی؟ متوجه نشدم از کدوم انیمیشن اسم بردی!!

تو هم به اون پاسخی که برای نرگس گذاشتم میخوای یه نگاه بنداز :دی
من نمیدونم این اینسپشن چی داشت که همه خوششون اومده
هی از تو خواب ممد میرفتن تو خواب جعفر از خواب جعفر میرفتن تو خواب ممد
چی بود آخه:دی.
پاسخ:
حالا اینجا بحث بیشتر روی ساندتراکه :دی
فعلا با خواب ممد و جعفر کاری نداریم :))
۲۴ فروردين ۹۶ ، ۰۱:۵۲ نرگس نورعلی وند
spirit  the stallion of the Cimarron رو گفتند گمشده.
فوق العاده است.
هروقت این آهنگ رو برای دخترم میذاریم که یک سالشه کلی حال میکنه.
البته inception هم از حق نگذریم معرکه است
پاسخ:
آهان :دی
خودم نصفه دیدمش انیمیشنو، متاسفانه خیلی ازش یادم نیست ولی یه چیزهای محوی یادمه ازش که اسبه توی پادگان نظامی اسیر بودو اینا!!

حالا کدوم یکی ازین ترک ها: 

Tracks:

Hans Zimmer
1. Homeland – Here I Am
2. Swimming
3. Young Hearts
4. Investigating
5. The Long Road
6. Rain
7. Iron Horse Camp – Pulling
8. Triumph Over The Colonel
9. Fallen Rain
10. Train Escape
11. Canyon Chase
12. The Long Road Back
13. Reunion (Love Found Us)
14. Run Free

:دی
یا برم همه رو گوش بدم :))

کلا هانس زیمر همیشه معرکه است :)
اهنگ چرا پلی نمیشه؟:)
پاسخ:
ع راست میگی :| تو اولین فرصت درستش می کنم الان لپ تاب دم دستم نیست!! ولی روی لینک بزنی توی صفحه ی اپلود شده اش پلی میشه.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی