Femme De Couleur

Woman of colour

Femme De Couleur

Woman of colour

پیام های کوتاه
  • ۲۳ اسفند ۹۵ , ۰۲:۴۱
    I Wonder
بایگانی

چشم انداز مطالعاتی

پنجشنبه, ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۱۰:۳۹ ب.ظ

پارسال که چالش کتابخونی به راه بود فیکس 12 تا کتاب تا پایان سال خوندنشون، مسلم و حتمی بود! ولی خوب خارج از چالش هم همت‌مان همراهی نمود و تهش نتیجه این شد که سال 95 ، حدود 23 تا کتاب خونده شده، به پاش ثبت شد :)

امسالم ، تا به امروز و اینجا 5 تا کتاب رو تونستم تموم کنم و بخونم! بعد امسال با توجه به اینکه دیگه چالش سال قبل نبود، همش تو ذهنم بود؛ امسال جوری نشه که اگه از پارسال بیشتر نشد کتاب خوندن هام پس کمترم نباشه،و دیگه با این فکرها و یه سری دو دو تا کردنا،  تهش تصمیم بر این شد که هر ماه (البته به جز فروردین که دیگه گذشت) سه تا سهمیه کتاب براش در نظر گرفته بشه، اونم به این ترتیب که هر ماه سه تا کتاب بخونم که یکیشون رو از کتابفروشی خریده باشم و یکی دیگشون رو از کتابخونه گرفته باشم و سومی هم از فیدیبو :)

اینجوری تا ته 96 اگه به همین برنامه بچسبم، کم ِ کمش سی تا کتاب رو حتما خوندم. کلا یه جورایی باز شد یه چالش کتابخونی :)




 این روز ها دیگه تونستم خودم رو دیفالت روی روزی 50 صفحه کتاب خوندن فیکس کنم و بدین صورت کتابخون درونم رو کامل آدم و سر به راه نموده ام و اونم مثه بچه ی آدم نشسته پای برنامه ی مطالعاتیش [آیکون راضیم ازش]

موافقین ۷ مخالفین ۰ ۹۶/۰۲/۲۱
حدیث

نظرات  (۸)

بابا فرهیخته!
خیلی عالیه موفق باشی
پاسخ:
تنکیو :دی
یادت نره وقتی رو هم برای فکر کردن اختصاص بدی
موفق باشی :)
پاسخ:
باشه چش :| 
:دی
۲۲ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۱:۴۷ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
خیلی هم خوب:)
پاسخ:
:)
خیییییییییییلی خوبه، من دارم دومین کتاب ِ امسالم رو میخونم به 4 تای دیگه هم منتظرن خونده بشن، دو تاش از کتابخونه گرفتم دو تاشم هدیه
پاسخ:
شما هم خیلییییییییییی خوب :))
 آورین آورین :))))
اگه همه همچین برنامه کتابخونی ای داشته باشن دیگه نگران سرانه مطالعه نباید بود :دییییییییی


پاسخ:
من یه جوری علاقه ی مطالعاتیم از پارسال برگشته که اصن عنانش دیگ دست خودم نیست :دی 
خیلی هم عالی! 
پاسخ:
:)
چه عنوان خفنی بود!
پاسخ:
:دی
برنامه خوبیه 
منتها من که نمیتونم ب قسمت کتابخونش مراجعه کنم، همچین کنابخونه داغونی داریم
پاسخ:
چه حیف :|
کتابخونه شهر ما هم شاید دیر به دیر کتاب های جدید بهش اضافه بشه ولی با همین وضعیت وضع خوبی داره ، یعنی یه جورایی میشه روش حساب کرد.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی