Femme De Couleur

Woman of colour

Femme De Couleur

Woman of colour

پیام های کوتاه
  • ۲۳ اسفند ۹۵ , ۰۲:۴۱
    I Wonder
بایگانی

از ماست که برماست

شنبه, ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۹:۳۶ ب.ظ

هیچ جای دنیا سیاست مدارها آدم های روراست و کلا به معنی کلمه آدم و انسان نیستند!! اونور آب که کلا اصلا قضیه بگم بگم شوخی بیش نیست! طرف نقطه ی تاریک تو زندگیش داشته باشه، رقیبش تو هوا می قاپه و با سند و مدرک و شاخ و برگ سازی می کوبونه تو دهن کاندیدا!! تازه مردم هم دیگه گیج نمیشن که منظور ازون قضیه و قضایا چی هست!! اونور حتی طرف با اتهام تجاوز هم می تونه به ریاست جمهوری برسه.

می خوام بگم یعنی ساست مدار همین شکلیه! سیاست همه جا همین شکلیه حالا با درجه های متفاوت (نمی گم باید اینطور باشه و اصلش همینه، بلکه میگم هست و هستن). یه جا هیولایی تر و کثیف تر و یه جا هم هیولایی و کثیف! خلاصه با توجه به میزان لایت یا دارک بودنش این پسوند "تر" نقشش کمرنگ و پررنگ میشه!!

بعد حالا مردم هم میشینن این مناظره ها رو می بینن و بعد هی نقل دهن همشون اینه که اینا یکی از یکی بدترن! همشون مثل همن! و آخه کجاست راستی و اسلام و مسلمونی و ادعاهای این آدم ها که همیشه گوش فلک رو پر کرده!! اونوقت همین مردم خودشون به خاطر طرفداری از نامزد مورد نظرشون چه فحش و فحش کاری ها که راه نمیندازن(چه حالا نسبت به کاندیدهای رقیب و یا چه طرفدارهاشون)! چه دعواها که به راه نمیفته! چه تاسف ها که خورده نمیشه واسه همدیگه واسه اینکه این طرفدار فلانیه و اون طرفدار بهمانی!!

حالا این نامزدها رو بگی یه چیزی! یعنی دارن واسه منافع خودشون و جایگاه خودشون و کسب قدرت این همه دودوزه بازی و دروغ بافی و ریاکاری و سفسطه کاری می کنن و جانماز آب می کشن و میفتن به جون رقیب هاشون!!  اونوقت ما چی؟!! به ما ملت قراره چی برسه؟!! وقتی اینجوری به خاطر سیاستی که تهش هیچ وقت حتی یه روزنه هم واسه ما جا نداره که باز بشه، میفتیم به جون هم و خیلی چیزهارو زیر پا میذاریم!! چرا خودمونو نمی بینیم؟!!

توی این مدت جو انتخاباتی، غیرقابل تحمل تر از نامزدها و وعده هاشونو و بگم بگم هاشون و ریاکاری هاشون، ملتی که افتادند به جون هم و ملتی که هرکدومشون هر وری یه پرچم گرفته دستش و ادعای خدای عقلانیت و دانش کل بودنش سر به فلک میکشه و هر کدومشونم چشم انداز گلستان شدن ایران تا 1400 رو فقط با کاندیدای خودش و بدبخت شدن ایران رو در رای آووردن کاندیدای رقیب رو می تونن فول اچ دی ببینن و به زور می خوان که تو هم بهشون ایمان بیاری، این عده هستن که غیرقابل تحمل ترن! این آدما...


دیدین میگن می خوای یه نفر رو بشناسی باهاش برو مسافرت! به نظر من ولی، وقتی می خوای یه نفرو بشناسی توی این طرفداری های سیاسی و انتخاباتی از صد تا مسافرت هم بهتر می تونی آدم ها رو بشناسی:| البته منظورم این نیست  که ببینی کی رو انتخاب می کنه و یا حتی ببینی کی رو انتخاب می کنه به چه دلیل!! منظورم اینه که ببینی چطوری سنگ یه نفر رو به سینه می زنه، ببینی در مقابل طرفدارهای نامزد مقابل و باقی طرفدارهای رقبا کلا چه واکنشی داره!! یعنی قشنگ میزان بهره جویی یه سری از افراد از انسانیت و چیزی به اسم تمدن و فرهنگ و عقل و شعور رو تو این مدت میشه فهمید.

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۶/۰۲/۲۳
حدیث

نظرات  (۶)

با خط به خط پستت موافقم...گل گفتی
پاسخ:
:)
پاراگراف اخرتو باید قاااب کرد...

یعنی باااارها برام پیش اومده که فک میکردم یکی با شخصیته، بعد که بحث سیاسی شد...
پاسخ:
چون واقعا واسه خودمم بارهااااا پیش اومده :/
هَع؟ مگه انتخاباته؟
پاسخ:
نه اینا شایعه است تو گوش نکن :))
یعنی گروه است که من هی هر روز میام بیرون، کم مونده گیس های همو بکشند فقط :-|
پاسخ:
می بینی واقعا :/
۲۴ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۹:۱۲ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
بگذره این روزا...
پاسخ:
چه فایده 4سال بعد دوباره :| 
حالا اینا به کنار شما نمیخوای رای بدی خدایی مهندس؟!
پاسخ:
برای اینکه نمی خوام کسی رو از بین این افراد حاضر انتخاب کنم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی