Femme De Couleur

Woman of colour

Femme De Couleur

Woman of colour

پیام های کوتاه
  • ۲۳ اسفند ۹۵ , ۰۲:۴۱
    I Wonder
بایگانی

sunrise /sunset / midnight

پنجشنبه, ۴ خرداد ۱۳۹۶، ۰۸:۲۴ ب.ظ

 این سه گانه رو ببینید. این سه گانه رو حتما ببینید.

این سه گانه خیلی خوووووبه :)



1.Before sunrise (1995)


2.Before sunset (2004)


3.Before Midnight (2013)

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۶/۰۳/۰۴
حدیث

نظرات  (۱۱)

این فیلم سه گانه بی نظیره من عاشق این فیلم شدم چون شخصیت  دختره سلین بی نهایت شبیه شخصیت منه بخاطر همین خیلی خوب باهاش ارتباط برقرار کردم و همچنین از دیالوگ های نابه این فیلم :)
پاسخ:
:)
امیدوارم لینکلتر و جسی و سلین اونقدر زنده بمونن که چهارمیش رو هم توی ۲۰۲۲ بسازن. (فاصله زمانی هر کدوم از فیلما از هم ۹ساله)
پاسخ:
خارجیا که مثه ما نیستن, عمر می کنن :دی 
من که دلمو به دو قسمت دیگه خوش کردم, هم میانسالیشون و هم پیری :))
شماره یکش بهترینه و تکرارنشدنی. بداهه‌گویی‌های محشرشون توی ورژن‌های بعدی پیش نمیاد.
پاسخ:
به نظرم این یه المان از رده ی سنی سلین و جسی توی اولین قسمت و اون شور و شعف جوونی و عشق بیست سالگی و فانتزی های سنی اون دورانشون نشات گرفته که اینجوری شده و توی قسمت های بعدی به اون صورت دیگه نیست.
این سه گانه رو دیدیم
این سگانه رو دیدیم
این سه گانه رو دیدیم :)

پاسخ:
آورین
آورین 
آورین 
:دی
حتما خواهم دید^_^
پاسخ:
پیشاپیش نوش جانت :)
مدت هاست میخواستم این رو ببینم :|
پاسخ:
دیگه پس بشین حتما ببین :دی
یعنی داستانهاش بهم مربوطه ؟! 
پاسخ:
هرکدوم در ادامه ی بعدیه :)
داستانش با ملاقات سلین و جسی (کاراکترهای اصلی فیلم) توی یه قطار شروع میشه که اون زمان حدود 19 , 20 ساله و اینان و بعد تو قسمت دوم سلین و جسی توی دوره ی اوایل سی سالگی و اینا رو می بینیم و قسمت سوم هم سلین و جسی حدودا چهل ساله.

این سه گانه رو ببینید! این سه گانه رو حتمن ببینید! این سه گانه خیلی خوبه!
پاسخ:
مرسی تاکیدات منو تاکیدتر کردی :))
وقتی دوگانه بود دیدمش :) بعد سومی اش آمد و تجدید خاطرات :)
پاسخ:
من فکر کنم اگه چهارمیش بیاد بعد مثلا می تونم اینی که تو گفتی رو اینجوری بگم: 
وقتی سه گانه بود دیدمش :) بعد چهارمیش اومد و تجدید خاطرات :)

:دی
۰۵ خرداد ۹۶ ، ۲۱:۱۲ مهرداد ارسنجانی
با اولین قسمتش زندگی کردم، دو قسمت بعدش اونقدری که قسمت اول خوب بود، خوب نبود.
پاسخ:

ولی دو قسمت بعدیش (مخصصوصا سومی) شکل واقعی یه رابطه ی از آب و گل دراومده و ازون حالت روزهای عاشقانه و رویای اوایل رابطه به دور و خلاصه شکل زندگی واقعی بود.

۰۶ خرداد ۹۶ ، ۲۲:۱۵ زهرا یگانه
سیر ِ تغییرشون در سه قسمت قشنگ و دلنشین بود. با اینکه قسمت اول یه چیز دیگه بود من قسمت سوم رو هم خیـلی دوست داشتم. و عاشق حاضرجوابی و سرزندگی ِ دختر داستان بودم، حالا که مامان و زن یک زندگی شده بود پختگی که به این خصوصیات اضافه شد عالی بود.
کلاً اگه به سیر تکمیلی شون نگاه کنیم شخصیت مرد داستان توی سه قسمت تغییر چندانی نکرد اما زن ِ داستان چرا.
پاسخ:
اوهوم باهات موافقم :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی