Femme De Couleur

Woman of colour

Femme De Couleur

Woman of colour

پیام های کوتاه
  • ۲۳ اسفند ۹۵ , ۰۲:۴۱
    I Wonder
بایگانی

سیریس پرابلم

پنجشنبه, ۱۱ خرداد ۱۳۹۶، ۱۱:۴۵ ب.ظ

حقیقتا من به 16 ساعت گرسنگی و تشنگی کشیدن کاری ندارم و تقریبا با گذشت یک هفته دارم بهش عادت می کنم. ولی خدایی 8 ساعت ازون ور واسه جمع بندی و آماده سازی اصلا زمان کافی نیست:/ 

خداییش چطوری میشه تو 8 ساعت هم افطار کرد, هم شام خورد, هم شربت خاکشیر و تخم شربتی خورد, هم چایی خورد, هم هندوانه خورد, هم گوجه سبز خورد, هم بستنی خورد و بعد هم تازه هم سحری خورد :| 


+بچه های بالا ندا می دن که به خدا هیشکی این بالا راضی نیست هر شب, هر شب بخوای ترتیب همه ی خوراکی های ردیف شده توی یخچال و پای سفره رو بدی!! ولی خوب خدمت بچه های بالا باید عرض شود اون 16 ساعت رو پس به اشتیاق وصال چه باید گذروند اونوقت؟ :| [ذخیره و انتشار را می زند و غرغرهایش را هم می کند ولی معده اش همچنان ناآرام است:| ]

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۶/۰۳/۱۱
حدیث

نظرات  (۱۵)

۱۲ خرداد ۹۶ ، ۰۰:۰۳ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
:)))))) همشون نوش جونت!
جمع بندی ما 7 ساعته!!!
پاسخ:
اون یک ساعته رو چکار می کنید؟ :دی
من سر افطار یه چایی و نون پنیر می خورم، یه رب بعدش یه بشکه آب، یه رب بعدش یه بشکه آب دیگه، و همینطور تا سحر. بعد وقت سحری هرچی غذا میخورم سیر نمی شم :|
خیلی م تلاش کردم این روالو عوض کنما، ولی معده م ارور میده :)) 
پاسخ:
من حالا به سحری که می رسم فقط واسه دو تا لقمه و دو تا قاشق غذا واسم جا مونده :|
تازه بین هندونه و چایی هم باید چند ساعت فاصله باشه :/
پاسخ:
دقیقا اون رعایت فاصله ی مجاز رو هم تازه بخوایم درنظر بگیریم با اون دیگه ببینید این 8 ساعت چی ازش می مونه:|||
:))
زرد الو و هلو و زولبیا بامیه رو هم اضافه کن
پاسخ:
ما چرا هنوز هلو نیومده واسمون :| شما چرا الان هلو دارین :| 
خوشبختانه من زولبیا بامیه رو ترک کردم :)))
۱۲ خرداد ۹۶ ، ۰۲:۲۷ هولدن کالفیلد
گفتن اسم همه ی اینایی که گفتی به تنهایی هفت ساعت طول میکشه که :|
پاسخ:
دیگه تو فکر کن خوردنشون تو 7,8 ساعت چه میکنه :|
:)) چقد خوبی تو خو.
پاسخ:
:دی 
چرا :))
8 تا لیوان آب رو جا انداختی:دی
پاسخ:
من دیگه به اون نمیرسم :دی
هم خوابید و صب پاشید رفت سر کار و 12 ساعت از اون 16 ساعت رو نشستید سر کار!!
پاسخ:
چه اتفاقی برای فعل های جمله ات افتاده :-؟ :))
من هر سری یه سری چیز میخوام بخورم معده م اجازه نمیده . مثلا دیشب دلم شیرکاکائو میخواست ولی دیدم شیرکاکائو با گوجه سبز نمیسازه. ..
پاسخ:
دقیقققققا :| و بدین سان از خیلی چیزها چشم پوشیده می شود *__*
۱۲ خرداد ۹۶ ، ۱۲:۴۷ نیمه سیب سقراطی
همیشه هم یکی دو قلم می مونه که دلت میخواد بخوری ولی دیگه جا نداری می مونه به دلت :))
پاسخ:
آخ دس روی اون قسمتهای یکی دو قلم دلم نذار :دی
عزیزم قراره با روزه داری یاد بگیریم از یه سری خواسته هامون دست بکشیم و به وجوه دیگه مون بپردازیم،  این که نشد همه چیزایی که توی 24 ساعت قراره میل بفرمایید فشرده در عرض 8 ساعت... سیستم گوارشت گناه داره :)
اگه کمی بیشتر تلاش کنی در طول روز هم میشه چند ساعت مفید مطالعه کرد، تجربه دارم من،  شدنیه.
پاسخ:
عزیزم :)))) این یه پست ِ طنزه :دی
دقیقا . بعد من صبح این کامنت رو که نوشتم بعدش یه دلدردی گرفتم که . هی به دلم گفتم بابا میخواستم اون دو تا رو با هم بخورم ، نخوردم که . حدودا یه زمان برد بفهمه بعد گفت شرمنده داداچ و خوب شد !
پاسخ:
بعد ازینکه کامنتو گذاشتی احتمالا داغ دلت تازه شده بوده از اینکه می خواستی اون دوتا رو بخوری یوهو ریخته بیرون درد و دلاشو :دی
:))))))))))))) 
موجودی یخچالو بگو چقد پر و پیمون تر از همیشه میشه :دی
پاسخ:
تازه توی طول روزم یه نفس راحت میکشه کسی نمیره دم و دقیقه درشو باز کنه :)))
ها بعد اینو میخواستم بگم، اینایی که ساعت 12 میگیرن میخوابن و قبل افطار بیدار میشن، ینی ذخیره ای که در این سه چهار ساعت اندوختن کاملا کاور میکنه قضیه رو؟ :/
پاسخ:
با توجه به تصحیحی که در کامنت بعدی فرمودی  و روشن نمودی قضیه رو :دی

منم همیشه این واسم سواله :|
*قبل سحر منظورم بود البته -_____-
پاسخ:
بلی :دی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی