Femme De Couleur

Woman of colour

Femme De Couleur

Woman of colour

پیام های کوتاه
  • ۲۳ اسفند ۹۵ , ۰۲:۴۱
    I Wonder
بایگانی

اگه جواب بدین راه دوری نمیره :)

سه شنبه, ۱۶ خرداد ۱۳۹۶، ۱۱:۴۴ ب.ظ

فکر کنین تو آزمون تعیین سطح زبان ازتون میپرسن که بزرگترین موفقیت یا دستاورد زندگیتون چیه؟ ( بزرگترین منظور نه اینکه در حد اووووف و قهرمانی و جایزه, منظور موفقیتی که خودتون خیلی بهش افتخار می کنید)

شما مهم نیست که دارید راست میگید یا نه ولی مهمه که یه چیز معقول بگید! اگه شما باشید چی میگید؟ اگه که واقعا دستاورد یا موفقیتی دارید تو زندگیتون که ممنون میشم اونو بگید و یا اگه چیزی هم به ذهنتون نمیرسه (مثل خود من که حتی فرضی و الکی هم ذهنم نمی تونه و عاجز شده یکی بسازه) یه تخیلی یا ساختگیشو اگه به ذهنتون میرسه, ممنون میشم بگین :-)

شماها بگید بعد من میام داستان این تعیین سطح رو تعریف می کنم :دی 


+بعدا نوشت :بیخیال وقت من، شما ادامه بدید :) جالبه خوندن دستاورد هاتون =))

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۶/۰۳/۱۶
حدیث

نظرات  (۲۰)

۱۶ خرداد ۹۶ ، ۲۳:۴۸ لــوراخــ ‌‌‌ــس
یه بار وقتی کلاس دوم ابتدایی بودم تو یه شعرخوانی شرکت کردم که بهم یه سکه ی هفت‌صد سوتی دادن..
اون روز مامانم خیلی خوشحال شد.. فک کنم تنها دستاوردمه :دی
پاسخ:
هفتصد تومنی منظورت بوده دیگه ؟ :دی
اگه آره که واقعا مامانت حق داشته :)))
رتبه کنکورم رو میتونم نام ببرم که البته دستاورد نی، همینطوری رخ داد:دی
ام...یه مسابقه احکام جایزه بردم موجب افتخار خانواده شد:دی
برا مامانم یه اشارپ قلاب بافی و یه جفت کفشک سرش بافتم که بسیار خوشحالش کرد-و الان هیچکس نمیدونه کجاس- که اینو میتونم از دستاورد های مهمم نام ببرم:دی

پاسخ:
من 4 سال دبیرستان مسابقات احکام تو مدرسه اول میشدم بعد میرفتم شهری اونجا هم اول میشدم بعد ولی استانی همیشه ناک اوت میشم و دستاوردی حاصل نمیشد برمی گشتم به شهر و دیار :دی ولی نمی دونم چرا خودم دوستشون ندارم، یعنی بعد از سال ها اینجا ازش حرف زدم وگرنه تا حالا بهشون اشاره ای نکرده بودم :دی

عععع اینو گفتی یادم افتاد هر سال هفته ی ورزش ماکت کلاسی ما تو مدرسه اول میشد :))) عععع اینو یادم رفته بود :دی
بعد من سرپرست تیم ساخت ماکت بودم هر سال و چشمت روز بد نبینه یه جوری تیم کلاسی رو به تب می گرفتم که به مرگ راضی میشدن!! سال اول که بردیم برام اصلا قابل تحمل نبود که سال های بعدی جایگاهمونو واگذار کنم!! یادمه اصن پیش دانشگاهی سر همین ماکت با انسانی ها و تجربی ها یه جنگی راه افتاد :دی انسانی ها که پاش شده بودن پول جمع کرده بودن داده بودن بیرون واسشون ماکت بسازه ولی خوب باز ماکت ما جایزه گرفت :)))
آقااااا خاطرات دستاوردهام ییهوووو زنده شدن =)))
یه بار تو مسابقه انشای کشوری اول شدم،که هنوزم ازش به عنوان بزرگترین دستاوردم یاد می‎کنم چون خیلی تفننی و عشقی رفته بودم امتحان بدم :)
چیز خاص دیگه ای در ذهنم نیست :دی
پاسخ:
اوهوم اینجور برنده شدن ها خیلی مزه میده :)
بنده شیرین‌ترین دستاوردم ۱۹.۷۵ گرفتن از درس آمار و احتمالات مهندسیه؛ اونم وقتی که در حد ۹.۷۵ نوشته بودم. بعد مشخص شد که بالاترین نمره رو یکی از خانوما گرفته که اونم در حد ۱۰ بوده. آموزش استاد رو مجبور کرده بود که نمرات رو ببره روی نمودار :)))
پاسخ:
:|
کدوم دانشگاه میرفتی شما که وقتی می برن رو نمودار یه نمره ی 9.75 میشه 19.75 :||||
فکر کنم بزرگ‌ترین دستاورد من فعلا اینه که خیلی مستقل شدم و با پول بابام رو پای خودم وایسادم:دی
پاسخ:
اینم خوبه اگه مثلا نخوای رک و مستقیم بگی من عملا دستاوردی ندارم، با چاشنی طنز وارد قضیه میشی، وجهه خودتم خراب نمیشه زیاد :)))))


گواهینامه گرفتن تو همون امتحان اول
کنکورایی که دادم
برنده شدن تو چند تا مسابقه
گرفتنِ یه چند تا بیستِ حیثیتی :|
پاسخ:
تو چه چنته ات پره :|

آیکون ایشششششش :دی
من الانم دستاوردم نیست ولی اگه جات بودم چیزی که دوست داشتم دستاوردم باشه و بگم این بود که : بزرگ ترین دستاوردم توی زندگیم شناختن واقعی خودم بوده . یعنی به معنای واقعی نقاط ضعف و قوت و علایق و تنفراتم و شناختم بدون اینکه نظر دیگران چیزی رو به من اشتباها القا کرده باشه. و از اون به بعد افتادم توی مسیری که متناسب با من بوده و در نتیجه ش هرچی که به دست اوردم برام لذت بخش شده
آرزومو گفتم :))
پاسخ:
تو اینا رو نمی شناسی که:دی اگه همچین چیزی بگی اولین سوالی که بعدش ازت می پرسن اینه که خوب اون نتیجه هایی که به دست آوردی چی بوده؟ :| و اگه از خودت ساخته باشی و نتیجه ای نداشته باشی که بگی خیلی صورت خوبی پیدا نمی کنه :دی
من دستاوردم بعد از اینکه تونستم بفهمم سه شنبه شب فرقش با شب سه شنبه چیه
این بود که تونستم رفتارهای ناردستم رو کنار بذارم و خودم رو تغییر بدم. رفتارایی مثل غرور، بداخلاقی، بی اعتماد بنفسی... الان بعد چند سال دوستام و خانواده از تغییراتم خیلی راضی ان (راز موفقیتم هم بالا بردن جنبه ام در انتقاد پذیری بود)
پاسخ:
اوهوووم علاوه بر اینکه وری گوود فور یو ، اینم چیز خوبیه بگی توی تعیین سطح :دی

ولی خوب خودم دستاوردمو پیدا کردم دیگه، لذا نترس مالکیت انحصاری دستاوردت همچنان واسه خودت خواهد موند :))
اممم ... خب  اونچیزی که از نظرم در حال حاضر بزرگترین دستاوردمه اینه که راه زندگیمو پیدا کردم و خیلی جدی دارم به سمتش قدم برمیدارم :)))
پاسخ:
ایشالا بری موفق بشی برگردی به ما امضا بدی :)))
من نمی دونم اینا می خوان تست روانشناسی بگیرن تو اینترویو ها یا اینکه سطح زبان رو بسنجن!
یه بار یکیشون از من پرسید بزرگترین پشیمونیت چیه؟ هاج و واج نگاهش کردم و جواب دادم: ببین میفهمم چه سوالی ازم پرسیدی، ولی خب واقعا هیچ جوابی ندارم بدم!
میخوای تو هم راستشو بگو:دی
پاسخ:
یه سوال دیگه اشونم اینه که اگه یه عالمه پول داشته باشی باهاش چکار می کنی!
بعد من اون سری یه عالمه کار و آرزو واسش ردیف کردم بعد برگشت بهم گفت به فقرا و اینا چی؟ کمک نمی کنی؟ منم خیلی رک گفتم نه همش مال خودمه :|
آروزهای آدم هم جاج می کنن :||||
یا اینکه بعد قرررررنی تونستم پولامو نگه دارم و به حد قابل قبولی از نظر خودم برسونمشون :دی
پاسخ:
بیا به منم یاد بده پولامو نگه دارم *___*
۱۷ خرداد ۹۶ ، ۲۱:۵۴ هولدن کالفیلد
حضورم در دنیا و اینکه چه خوبه که هستم، بزرگترین دستاورد من و بشریته :|
پاسخ:
آیکون همون استیکره سموره، خرسه چیه همون که خیره به دوربینه :|

تو یه مسابقه وبلاگ نویسی توی شهر مون اول شدم!
پاسخ:
چه جالب :)
دیر رسیدن از ویجگی های بارز وی بود :|
پاسخ:
همانا هیچ کس را یارای رسیدن به ویجگی های بارز وی نیست :دی
۱۸ خرداد ۹۶ ، ۰۱:۰۲ فاطمه غلامی
هرچند با تاخیر ولی
همین که هنوز زنده م خودش ی دستاورده به نظرم :)
پاسخ:
با رعایت احترام نسبت به دستاوردت ولی اینو تو آزمون تعیین سطح نگو به هر حال :)))
اولین جا وقتی بود که از تیم ملی ژیمناستیک خواستنم^_^
و اولین عدم موفقیت وقتی بود که قبول نکردن که برم-_-
پاسخ:
واووووو تیم ملی ژیمناستیک =))

چه حیف *__*
بزا فککنممم
پاسخ:
هنوز داری فکر می کنی؟ آیکون اون اموجی تلگرام که دستش زیر چونه اشه :دی
۱۸ خرداد ۹۶ ، ۱۵:۴۷ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
شاید قبولی از دانشگاه رو بگم، هرچند به نظرم همچین دستاورد بزرگی هم نیست!!:|
پاسخ:
تو هم احتمالا مثل من ذهنت قفل شده!! واسه بقیه رو بخون شاید مثه من ذهنت جرقه زد یه عالمه دستاوردهای زندگیت یادت اومد :دی
۱۹ خرداد ۹۶ ، ۱۲:۱۵ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
از این دستاوردهای مسابقه ای و ... هستند که مثلا اولیش توی مسابقات استانی نقاشی دوره سوم ابتدایی!! دی: و البته ادامه هم داشت!!
ولی خب من دنبال دستاوردها گنده بودم:)))


پاسخ:
همه از همینا داریم :دی ازون بزرگها منم هرچی گشتم نبود :)))
نمی دونم چرا وقتی فک می کنم چیزی به چشمم نمیاد... نمی دونم چرا نمی تونم نمرات و اینچیزارو دستاورد به حساب بیارم. اصن اسم دستاورد میاد آدم یاد المپیاد یا تاسیس یه شرکت خفن و پولای میلیاردی میوفته :)))
بعد فک میکنم خب یه چیزی درحد خودت؟ فلان کار؟ بهمان کار؟ نع :| 
المپیاد که دیگه ازم گذشت، ولی اگه یه وخ چیز خفنی طراحی کردم یا شرکت خفنی زدم و میلیاردر شدم میام راجب دستاوردام میگم :دی
و اینکه، مدفوع تو کمالگرایی -_-
پاسخ:
منم تا قبل از پست همش دنبال همچون چیزی بودم به قول تو خفففن و اینطورا و واسه همین فکر می کردم که چیزی ندارم بگم واسه این مورد و کمک خواستم :دی
البته من شنا یاد گرفتنم رو بعد از سال ها و ریختن ترسم از آب و شیرجه رفتن توی قسمت عمیق رو دستاوردم می دونم بیشتر و اینم میگم تو همین آزمون تعیین سطح :)

بیخیال و به قول خودت مدفوع در کمال گرایی :))) یا حتی فاک کمالگرایی =))) بیا سطح توقعاتتو از خودت بیار پایین و تیک ایت ایزی در پیش گیر _ گوینده همانا اگر خودش این مقوله تیک ایت ایزی را بلد بود الان حال و روزش این نبود :| [ایکون رطب خورده منع رطب چون کند] _

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی