Femme De Couleur

Woman of colour

Femme De Couleur

Woman of colour

پیام های کوتاه
  • ۲۳ اسفند ۹۵ , ۰۲:۴۱
    I Wonder
بایگانی

soundS of day

يكشنبه, ۱۸ تیر ۱۳۹۶، ۰۷:۳۵ ب.ظ

خیلی دوسشون دارم :)

 

Elizabeth_Ashram

 

 

 
 
و

 




و شاهکارشون این :قلب

The Game of Thrones - Light Of The Seven

 

 
 
موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۶/۰۴/۱۸
حدیث

نظرات  (۳)

۱۹ تیر ۹۶ ، ۰۹:۳۹ مریــــ ـــــم
میدونی جایی هستم که اصلا نمیتونم گوش کنم
:|
پاسخ:
خوب دانلود کن بعدا گوش بده :دی
۱۹ تیر ۹۶ ، ۱۳:۲۳ مریــــ ـــــم
الان همینکارو میکنم
:)
پاسخ:
:)
۱۹ تیر ۹۶ ، ۱۳:۳۲ مریــــ ـــــم
گوششون دادم
خیلی خوب بودن خیلی
یه توضیح در موردشون بهم میدی؟

پاسخ:
اولی یکی از آهنگ های یکی از آلبوم های یه بند ایتالیاییه به اسم Ashram که اسم آلبومشم shining silver skies می باشد
اینم یه لینک ازش

بعدی هم از  Empyrium یه بند و گروه آلمانیه ، اینم لیریک آهنگه است که خوب به آلمانیه خودمم نمی دونم چی میگه :دی ولی دوسش دارم اون حسشو :-)

سومی هم که یکی از آهنگ های فکر می کنم فصل 6 سریال گیم آو ثرونز ه که رامین جوادی هم ساختش :) و مثه اینکه تنها اهنگ این سریال هم بوده که با پیانو نواختنش، یعنی توی باقی آهنگ های سریال از پیانو استفاده نکرده بودن!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی