Femme De Couleur

Woman of colour

Femme De Couleur

Woman of colour

پیام های کوتاه
  • ۲۳ اسفند ۹۵ , ۰۲:۴۱
    I Wonder
بایگانی

هر جا چراغی روشنه ...

پنجشنبه, ۲ شهریور ۱۳۹۶، ۰۴:۴۹ ق.ظ

توی محاسبات ذهنیم و تجویزاتی که برای خودم کرده بودم، حقیقتا امشب و شهریور وقت برگشتم نبود! ولی امشب از اون شب هایی شد که دیدم چقدررر هیچ کس رو ندارم و چقدررر اینجا رو کم دارم! دیدم سابق یه وبلاگ بود که نصفه شب ها، کله ی سحرها، روز های ِ تعطیل گرفته و سوت و کور، میشد پا توش گذاشت و چند نفر رو پیدا کرد! چند نفر میومدن که تو رو ببینن!

پس برگشتم ... [آیکون بلاگر شرمسار درون]

فقط دیگه خبری از سکانس نخواهد بود! توکا همچنان می نویسد :) ولی بدون سکانس.

قالب این چیزی که می بینید نخواهد بود و کم کم و ریز ریز تغییرات محسوسی برایش اتفاق می افتد و یک چیز اکسکلوسیو و شخصی ازش در خواهد آمد بالاخره :) عنوان این چیزی که می بینید نخواهد ماند  و بعد از بارگذاری حقیقتا نامی درخور آن بالا می نشیند :)

و نوبتی هم که باشه نوبت به تقدیرات و تشکرات فکر می کنم باید برسه =)

خلاصه چقدر دلم برای همتون تنگ شده بود، هرچند می دونم بلاگرهایی که می بندند و می روند، خیلی حقشون نیست انتظار داشته باشند که همچنان در یادها بمونن و همچنان جایگاه قبلیشون رو داشته باشند! ولی از همه ی دوستانی که این مدت بودند که سراغم رو بگیرند واقعا ممنونم، کامنت هاشون دلمو گرم می کرد :) [یک چیز توی پرانتزی رو اگه بخواید بدونید، اونم اینه که اگر در زمان حیات وبلاگی از میزان اهمیت خود و محبوبیتتون اطلاعی ندارید، آزمایشی هم که شده ببندید و بروید :دی بعد می بینید که چه نکته هایی از حضور وبلاگیتان مثبت بوده و دوست داشتنی، که خبرش را هم نداشتید [آبکون بلاگر خبیث درون] )


+ من هم خوبم :)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۶/۰۲
حدیث

نظرات  (۸)

۰۲ شهریور ۹۶ ، ۰۵:۵۱ هولدن کالفیلد
سلوم :دی
من اولینم!
پاسخ:
علیک سلوم :دی
ببینم پا قدمت دیگه چطوره ها :))
خوش برگشتی خواهر D:
پاسخ:
فدات خواهر =))
وااااای توکااا بیا بغلم :*
کلیییی جات خالی بود بدون شوخی و لوس بازی و اااغراق و اینااا :/
خوش برگشتی  :)
پاسخ:
باز کن بغلتو که اومدممممم :دی :*
خودمم دلم خیلی تنگ شده بود *___* 
چقدر خوبه که برگشتی ، بازگشتت مبارک :))
پاسخ:
مرررسی ^______^
با سکانس و بی‌سکانس، با تغییر و بی‌تغییر، با عنوان و بی‌عنوان، همه جوره دوستت داریم و ارادتمندیم به هر حال
خوب باش و خوب بمون :) [آیکون قلب و بوس و گل و چشمک و لبخند و غیره]
پاسخ:
از این کامنتها چه دوست دارم =)))
قربان شما ^___^

[آیکون قلب و بوس و گل و چشمک و لبخند متقابل] ^__^
چه خوب شد برگشتین
چند وقت پیش می‌خواستم یه پست بذارم با عنوان سکانس فلان. مثل عنوان‌های شما به یادتون:) خوشحالم جدا
پاسخ:
با تمام حقوق مادی و معنوی مال خودت اصن :)))
آخووودا من فداتتت شم :))
پاسخ:
بذار من فداتشمممم ^___^
:دی
چقدر خوب که برگشتی توکا:)

پاسخ:
ممنون جانم ^___^

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی