Femme De Couleur

Woman of colour

Femme De Couleur

Woman of colour

پیام های کوتاه
  • ۲۳ اسفند ۹۵ , ۰۲:۴۱
    I Wonder
بایگانی

آن چیست که عالم همه درگیر آنند

سه شنبه, ۷ شهریور ۱۳۹۶، ۰۹:۴۴ ب.ظ

امروز داشتم به این فکر می کردم خیلی زشته با سابقه ای نزدیک به ربع قرن حضور توی این دنیا , هنوزم که هنوزه نتونستم یاد بگیرم پول فقط برای خرج کردن نیست, بلکه گزینه ای هم در این بین وجود داره_ که چه بسا اصلی ترین گزینه ی انتخابیه حتی_ به نام "پس انداز" :|  که متاسفانه من همیشه توی انتخابش هیچ وقت عجله ای به خرج ندادم *__* 

ولی خوب با تغییر تایم کلاس زبان از ترم بعد و هفته ی بعدی, من برای اینکه ظهر بتونم زودتر خونه باشم مجبورم که مسیرم رو از سمت داخلی شهر به خارجی شهر تغییر بدم! این یعنی مسیری بدون هیچ گونه کفش, کیف, مانتو, شومیز, شال و روسری, جینگیل پینگیل و الا ماشالله فروشی های رنگ و وارنگ ... خلاصه که [آیکون مرسی از توفیق اجباری تغییر ساعت کلاس که به داد جیب خودم از دست خودم رسید] 


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۶/۰۷
حدیث

نظرات  (۶)

۰۷ شهریور ۹۶ ، ۲۱:۴۸ هولدن کالفیلد
جواب تیتر میشه :من!
پاسخ:
حالا نوشابه اش خنکه یا نه؟! 
به نظرم قطعا تعادل بین ول‌خرجی و پس‌اندازِ که خوبه
هر کدوم جدا واقعا مزخرفن
مثلا کسی رو میشناسم که کلی پس انداز داره و کار خاصی هم نمی‌خواد بکنه و داره به سختی زندگی میکنه:/
پاسخ:
بله دیگه اصولا تعادل توی همه چی شرایط ایده آله !! 
بعد حالا یا یه سری ها مثه من ازینور بوم دارن میفتن :دی یا یه سریها هم مثه اونیکه میشناسی ازونور :/ 
من هر وقت نقشه می کشم برای پس انداز به بدترین شکل ممکن جیبم خالی می شه به واسطه اتفاقات مختلف. مثلاً این ماه تصمیم داشتم پس انداز کنم یه مقدار یهو کمرم داغون شد و جیبم تخلیه!!! :/
پاسخ:
تو حداقل داری خرج ضروریات می کنیش! من یه دفعه به خودم میام میبینم اینقدر الکی الکی ازینور که کار کردم ازونور هم صاف و صاف خرج شده :|
۰۸ شهریور ۹۶ ، ۰۱:۲۳ פـریـر بانو
من هر وقت میخوام پس انداز کنم قشنگ پوله یه جوری خرج میشه که خودمم نمی فهمم چی شد! هعی روزگار -__-
پاسخ:
من بیشتر مواقع به خودم میام میبینم خرج شده رفته و یا دارم نقشه می کشم خرج کنه بره , بدون ابنکه اصلا پس انداز رو هم آدم حساب کرده باشم:| 
قبلنا بهتر بودم ولی اینقد خوب پس انداز می کردم -__-
منم یه زمان خیلی اهل پس‌انداز بودم اما چند وقته همین تا به خودم می‌جنبم می‌بینم پولی برام نمونده تا بخوام پس‌اندازش کنم :|
مخارج بالا رفته :/
پاسخ:
خواسته های الکی و ریز و درشت آدمم زیاد شده! به قول معروف شده حکایت دلی داریم زیبا و هرچه می بینیم, می خوایم :| 

بخدا یه هفتس دارم فکر میکنم کی هستی :||||||
بالاخره از کامنت وبلاگ نفس فهمیدم :|||||||
پاسخ:
خیلی ممنون عزیزم :|||
حالا آواتارم عوض شده و وبلاگ دیگه اسم سابقشو نداره!!! اسم خودم که همونه که هنوووز :| 
اصن یکی از دلایلی که همچنان توکا موندم و تغییر نام ندادم بحران هویتی بود که گفتم احتمال داره رخ بده :| بعد بیا حالا عوض نکرده رخ داده :دی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی