Femme De Couleur

Woman of colour

Femme De Couleur

Woman of colour

پیام های کوتاه
  • ۲۳ اسفند ۹۵ , ۰۲:۴۱
    I Wonder
بایگانی

شهریور یعنی ...

پنجشنبه, ۹ شهریور ۱۳۹۶، ۰۲:۲۹ ق.ظ

آشتی دوباره با مقوله ای به نام پتو =))

_تا زیر دماغش پتو را بالا می کشد_

هویجوری جات برخاسته ز دل: میشه لطفا این من باشم تو عکسه :|

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۶/۰۹
حدیث

نظرات  (۶)

یعنی خیلی ناجوره اگه بگم من همه ی سال از لحاف استفاده می کنم موقع خواب؟!!

فک کن این شمایی تو عکسه خوابیدی بعد ییهو تو اون تصویر جلو چشمت صورت یه خرس نمایان می شه. تخیل هست دیگه پیش میاد گاهی:)))
پاسخ:
 داداش منم همین جوریه !! همین تو چله تابستون و همون در حد لحاف و اینا :|
خدا وکیلی چیجوری آخه ؟؟ :|


مرسی از ستاد خراب نمودن فانتزی :))
۰۹ شهریور ۹۶ ، ۱۱:۲۹ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
چرا پس من اینقدر گرممه!! دلم لحافم رو می خواد:-(((
پاسخ:
نه اینجا شب ها اینقده خنک و خوب شده ^__^ حالا به یه پتو مسافرتی بیا رضایت بده تا لحافشم بیاد :)))
من همه ی سال با پتو میخوابم!
زمستونا با یه لحاف پنبه ای سنگین قدیمی!((((:
پاسخ:
شما ساختار بدنتون از چیه ؟ :|
اتاق من زمستونا تنها اتاقیه که بخاری نداره و من هم مشکلی ندارم! بعد تابستونا دیگه فکر کن در حد یه پارچه نازکم حتی روم نمی تونم تحمل کنم :|
۰۹ شهریور ۹۶ ، ۲۲:۴۶ פـریـر بانو
توکا پتو؟ من دارم اینجا از گرما تبخیر میشم تو میگی پتو؟ وای خدا اسمش میاد گرمم میشه :)))

خدایا صبح پاشی یه همچین منظره ای ببینی... چه شود! ^_^
پاسخ:
نه اینجا شب و دم صبح اینقد خوب شده , خننننننک ^___^ 
جات خالی :دی 


چه عکس قشنگی
پاسخ:
:)
توکا از آزی خبری نداری؟ 
پاسخ:
یک هفته پیش یا بیشتر بود فکر کنم بهش پیام دادم! خوب بود, بد نبود 
واسش کامنت بذاری وبلاگش, جوابتو میده :) 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی