Femme De Couleur

Woman of colour

Femme De Couleur

Woman of colour

پیام های کوتاه
  • ۲۳ اسفند ۹۵ , ۰۲:۴۱
    I Wonder
بایگانی

همیشه اولین حضور یک شخص بسیاار چاق یا بسیااار لاغر در باشگاه, روز مزخرفی برای بقیه حاضرین قدیمی می باشد! برای اینکه مدام ناله ی یعنی من لاغر میشم؟؟ یا یعنی من چاق میشم؟؟ به گوش می رسه و بعد هم جواب های دلگرم کننده مربی و یک عااالمه توصیه که همه ی قدیمی ها کامل از بر شده اند ولی خوب شخص چاق و یا لاغر فقط همان یک جلسه یا فوقش دو جلسه را می آید و فقط هم می آید تا در خلال حرکات ما صدای موزیک کم تر باشد که توصیه ها به گوش حضرات برسد!! و بعد دیگر می روند که می روند :| 

من ولی دوست دارم فقط یک دمبل بردارم و درحالیکه لبخند به لب دارم به این حضرات نزدیک شده و بووووم _خون به دیوار می پاچد_  تمام ! :| [آیکون والاع]

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۶/۱۲
حدیث

نظرات  (۶)

مثه اون صحنه ی فیلم جانگو دینامیت بدی دستش فرار کنی :))
پاسخ:
پودر هم شد یارو, اصن نیست و نابود شد :))) 

:)))
توی باشگاه ما کلا صدای موزیک کمه ، اکثرا هم یا خیلی چاقن یا خیلی لاغر . 
پاسخ:
حالا جدا از بحث چاقی یا لاغریشون! اونایی رو میگم که میان به این امید که هفته ی بعدی با دو تا حرکت و کشش و ورزش برسن به وزنی که میخوان و بعد که مربی واسشون میگه پروسه رو و از همه مهمتر نقش رژیم و غذا رو !! فوقش دو سه جلسه بیان بعدش دیگه میرن پشت سرشونم نگاه نمی کنن .... 
همه فقط میان یه روز و یه جلسه ی ما رو هرچند وقت یه بار خراب کنن :|||
میترسم ازت الان:/
پاسخ:
قول میدم به تو کاری نداشته باشم :دی
یه ورزش هم کار کن اعصابتو آروم کنه :دی
پاسخ:
حقمه عصبانی باشم, حقمههههه :)))
یادِ صحنه ای از پالپ فیکشن افتادم که "بوروس ویلیس" توی دستشویی یه دفعه"جان تراولتا" رو می بینه و .... . رویِ دیوار، روی زمین  ووو .
پاسخ:
بله دقیقا همه ی این پایان بندی های تارانتینویی :دی 

اره دقیقا . البته من خودم از اونام که دو ماه میرم باشگاه ۱۰ ماه نمیرم :||
پاسخ:
خسته نباشید شما هم :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی