Femme De Couleur

Woman of colour

Femme De Couleur

Woman of colour

پیام های کوتاه
  • ۲۳ اسفند ۹۵ , ۰۲:۴۱
    I Wonder
بایگانی

تافته جدا بافته

دوشنبه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۶، ۰۲:۲۱ ق.ظ
جدیدا در هر جمعی تنها احساسی که دارم, احساس دوووور افتادگی و تنها بودن است! آدمی با سلایق متفاوت, با فکر متفاوت, با ... کلا متفاوت!  و نه اینکه متفاوت خوب و یا متفاوت بد! فقط متفاوت! 
وقت هایی که تصمیم می گیرم حرف بزنم و یک طرف بایستم, تمام کل روزهای بعدش حالم از خودم بهم می خورد که چرا اگر نمی خواستم عقیده خودم را بگویم, ساکت نماندم و برعکس در طرفی قرار گرفتم که خودم نبودم! یا وقت هایی هم که ساکت می مانم هم باز حالم از خودم بهم می خورد که چقدرررر دورم و چقدررر آدمیزاد نیستم! 
گاهی وقت ها که کمی نسبت به خودم مهر و عطوفتی حس می کنم. به خودم میگم که شاید بقیه هستن که آدمیزاد نیستن و من 'هستم' درعوضش! بعد ولی می بینم که فقط منم که در یک سمت و در اقلیت ایستادم , تک و تنها ... 
هر چقدر اینجا و در مجازیت همه جور احساسی دارم به جز تنهایی! در عوض در زندگی واقعی حس می کنم روی یک جزیره دورافتاده خالی از سکنه, فقط خودم هستم و خودم!

+بذارید کامنت های این پست رو جواب ندم :) 
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۶/۱۳
حدیث

نظرات  (۴)

منم همینطور
منم همینطور
منم همینطور
:/

البته با این تفاوت که من می‌دونم از خیلی‌ها بدترم
وااااااای واااااااای واااااااای توکا منم چقدر این‌طوری بودم قشنگ الآن زنده شد جلو چشمام همه‌ش.
در اقلیت بودن دلیل بر آدم نبودن :دی یا بد بودن نیست...
تو فقط خودت باش، آدم ها با تفاوت هاشون جذاب ترن :*
و حتی منم همینطور 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی