Femme De Couleur

Woman of colour

Femme De Couleur

Woman of colour

پیام های کوتاه
  • ۲۳ اسفند ۹۵ , ۰۲:۴۱
    I Wonder
بایگانی

با یک انقراض دسته جمعی خوشحالمان کنید!

سه شنبه, ۱۴ شهریور ۱۳۹۶، ۰۴:۱۶ ب.ظ

امروز صبح که داشتم می رفتم کلاس, همینکه از جلوی یه ماشین پارک شده رد شدم صدای پیس پیس کردن سرنشین ماشین به سمتم بلند شد :| بعد همونجور که قدم تند کردم و از اون خیابون رد شدم , تو فکر بودم که خدایا چرا نسل این پیس پیس کننده ها هنوز منقرض نشده :-؟  

بعدش دوباره ظهر که داشتم برمی گشتم دوباره دیدم یکی ازون ور خیابون داره پیس پیس می کنه که عاوره و اینا :| و بعد اونجا بود که فهمیدم خدا می خواد نشونم بده که چه گونه ی سخت جانی هستن این موجودات که نه تنها هنوز منقرض نشدن, بلکه حتی رو به نادر شدن هم نرفتن و ممکنه در یک روز دو مورد ازین گونه به پستت بخوره حتی :|

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۶/۱۴
حدیث

نظرات  (۴)

دایناسورا منقرض شدن، اینا هنوز هستن :|
پاسخ:
از دایناسورم روشون بیشتره :|
هنوز هستن
در اقصی نقاط کشور!
در شهر من
در شهر تو
در شهر او
در شهر ما
حتی در شهر شما دوست عزیز
پاسخ:
بله متاسفانه :| 
بابا خوبه این تو ماشین بوده من یه مدت در طی مسیرم از زیر پنجره یه خونه رد می شدم یکی پیس پیس می کرد :/
پاسخ:
مدل های مختلف هم دارن :/ 

:دی
ولی نسل شماره دهنده‌ها منقرض شده انصافا. این خودش جای شکر داره :))
پاسخ:
آره خدارو شکر اینا یه چند سالیه نسلشون برداشته شده :/ 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی