Femme De Couleur

Woman of colour

Femme De Couleur

Woman of colour

پیام های کوتاه
  • ۲۳ اسفند ۹۵ , ۰۲:۴۱
    I Wonder
بایگانی

Mr sandman

سه شنبه, ۱۴ شهریور ۱۳۹۶، ۱۱:۲۰ ب.ظ

 

Mr. Sandman bring me a dream,

Make him the cutest that I’ve ever seen

Give him two lips like roses and clover

Then tell him that his lonesome nights are over

 

دریافت

 
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۶/۱۴
حدیث

نظرات  (۴)

منم خیلی این اهنگو دوست دارم(((:
پاسخ:
من دیوونه اشم *___*
دانلود کردم.ایشالا که خوب باشه.
پاسخ:
ایشالا :)))
امروز رفته بودم سراغ لیست وبلاگ هایی که دنبال می کنم و کمی خلوتش کردم. وبلاگ هایی که دیگه نمی نویسنو پاک کردم. تو هم بینشون بودی. چند دقیقه بعد اتفاقی تو وبلاگ جولیک با آدرس جدید پیدات کردم و وقتی دیدم هنوز تو پیوندهای وبلاگت هستم کیف کردم :)
پاسخ:
تو یادگار اون دورانی هستی که تو وب آزی داشتیم , اون نوبت شماها و اون فایل صوتی ها :)) 
فکر کنم تا همیشه نگهت بدارم :) 
۱۰ مهر ۹۶ ، ۱۷:۴۸ جـاودان ـم
چه‌قد من با این موزیک زمستون ـا تو خیابون رقصیدم. :)) موزیکِ زمستونی‌ایه برام!
پاسخ:
لابد با کاورهای دیگه اش بوده :دی وگرنه این یکی کاورش که من هربارررر مچاله میشم و جمع میشم تو خودم وقتی گوشش میدم *__* 
ولی چقدررر که من خرابشم *___*

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی