Femme De Couleur

Woman of colour

Femme De Couleur

Woman of colour

پیام های کوتاه
  • ۲۳ اسفند ۹۵ , ۰۲:۴۱
    I Wonder
بایگانی

از دسته پست های ناخواسته و الکی طوری

سه شنبه, ۲۱ شهریور ۱۳۹۶، ۰۲:۴۹ ق.ظ

چند وقتیه توی یه کانال هیپ هاپ جوین شدم ولی تا حالا حتی یکی از آهنگ هاشو هم دانلود نکردم! هر چی بالا پایین می کنم کانال رو  می بینم دیگه این من الانم نه دِرِک دوست داره, نه فیفتی سنت و نه اسنوپ داگ( اینو ازون اول هم دوست نداشتم :|)  و نه امینم (حتی امینم :زار ) و باقی دوستان که اصلا آشنایی یک درصدی هم ندارم باهاشون!

یکی نیست بگه دلبندم پس چرا هی کانال رو زیر و رو می کنی! یک گزینه لیو چنل هم این بین برات گذاشتن :| 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۶/۲۱
حدیث

نظرات  (۳)

منم چن ماهه رفتم تو یه کانال دنس، تاحالا یه کلیپ هم ازش دانلود نکردم :| یجورایی دلم نمیاد حجمم بره سر کلیپی که یبار میبینی میندازی اونور یا پاک میکنی. مگه اینکه دیگه خیلی شاخ باشه :د
پاسخ:
ما را چه می شود اصلا :)))
۲۱ شهریور ۹۶ ، ۰۸:۱۵ مریــــ ـــــم
منم تقریبا عضو 5/6تا کانالم که ماهی یه بارم سر بهشون نمیزنم
پاسخ:
من یه سری کانال دارم بالای چندهزارتا پیام نخونده ولی خوب همچنان نگه شون داشتم :| 
خدا خودش شفامون بده :/
تا لیو بدید به همه آهنگاش نیاز ژیدا می کنید بعدم هر چی می گردید دیگه نمی یابیدش !‌ همون داستانی که تا وسیله ای رو میندازی دور بعد احتیاجت میشه ! :/
پاسخ:
دلم برای بالا پایین کردن تو کانالش تنگ بشه شاید :|

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی