Femme De Couleur

Woman of colour

Femme De Couleur

Woman of colour

پیام های کوتاه
  • ۲۳ اسفند ۹۵ , ۰۲:۴۱
    I Wonder
بایگانی

Far From The Madding Crowd

سه شنبه, ۲۱ شهریور ۱۳۹۶، ۰۸:۱۳ ب.ظ


روز ها و هفته ها و ماه ها گذشت و این فیلم توی آرشیوم خاک خورد و خاک خورد، چون فکر می کردم قشنگ نیست و حوصله اشو ندارم! تا کسی از کتابش گفت و از اینکه قشنگ بوده! و نتیجه این شد که بالاخره فیلم رو دیشب دیدم :)
یک کلاسیک عاشقانه ی انگلیسی که از دیشب من فقط گیر کردم روی این آهنگش *_*

The gardener’s son was standing by;
Three flowers he gave to me
The pink, the blue, and the violet, too,
And the red, red rosy tree,
The red, red, rosy tree.

But I refused the red rose bush
and gained the willow tree,
So all the world might plainly see
How my love slighted me,

How my love slighted me.

و خود فیلم 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۶/۲۱
حدیث

نظرات  (۵)

چه زیبا
پاسخ:
:)
عههه من سالها پیش کتاب اینو داشتم... نمی دونم چی شد حتی داستانشم یادم نیس فقط اسمشو یادمه... 
چقد ازین اهنگا دوس دارم من :)) نمی دونم اسمش چیه، فوک اسکاتلندی؟ یا چی :-؟
پاسخ:
من حالا اصلا نمی دونستم کتابش هم هست! تا دوستم اسم کتابشو آوورد بعد من گفتم ع من فیلمشو دارم ولی تا حالا ندیدمش:دی اونم گفت ع مگه فیلمشم ساختن :دی 
و اینجوری شد که من فیلم رو بردم برای دوستم و اونم کتاب رو آوورد برای من:دی البته هنوز نخوندم کتابشو !!
دیگه شمای استاد سبک رو ندونی, شک نکن من دیگه اصلا نمی دونم سبکش چیه :))) من فقط خوشم بیاد می چسبم دیگه ول نمی کنم =)) 
مرسی واسه معرفی :) من فیلما و کتابای انگلیسی رو دوست دارم، فضاهاش خیلی جذابن
پاسخ:
نوش جانت پس ;)
لامصب معتاد آهنگه شدم! :))
مرسی از معرفیش.
غیلم رو هم ببینم. چه طور بود؟

پاسخ:
من تاااااا چند روز روی آهنگش قفل شده بودم *___* 
فیلمش تقریبا یه فیلم کلاسیکه! یه دختر انگلیسی با سه خواطرخواه و اینکه آخرش چه تصمیمی می گیره و اینکه تصمیمش چطوری روی خیلی چیزها. و افراد تاثیر میذاره ...
با انتظار روبرو شدن با یه شاهکار نری سراغش, فیلم خوبیه :)
منم این فیلمو دو سال پیش دانلود کردم و گوشه ی از لپ تاپ‌ خاک میخورد
بعد این پست تو رو خوندم، دیشب نگاهش کردم 
چقدر اوایلش سرعتش بالا بود و نیم ساعت آخرش روندش کند پیش رفت
پاسخ:
خب خاصیت فیلم های کلاسیک و این طور داستان ها اینجوریه که روند آروم و گاهی هم کشداره! داستان هاشون عموما یه نقطه ی اوج بیشتر ندارن! کلاسیک عاشقانه ان دیگه :دی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی