Femme De Couleur

Woman of colour

Femme De Couleur

Woman of colour

پیام های کوتاه
  • ۲۳ اسفند ۹۵ , ۰۲:۴۱
    I Wonder
بایگانی

یک سری ها هم هستند که می شود, دایرالمعارف خرافات و نیست در جهان ترین باورهایی که فکرش را هم نمی کنید, به حسابشان آورد! این افراد برای هر حرکت و جنبشی که از هر جنبنده و موجود زنده و مرده ای (منظور بی جان) سر می زند, حتما ربطی خرافی در آستین دارند!! 

مثلا گیر سه پیچ بهتان بدهند که بچه را از جلوی چشم های آن مردک چشم رنگی دور کنید, چرا که آدم های چشم رنگی زود چشم می زنند (چه واج آرایی چشمی شد:دی ) 

یا در حال جارو برقی کشیدن هستید که یکهو می بینید شارپ( زارررپ!؟ زاررررت؟! یا حتی دوستی داشتم می گفت زاررررچ :/)  از یک جایی یکی خوردید! به سان آدمی که نفهمیده از کجا و برای چه آخر خورده , به صورت یک علامت سوال,تعجب تمام معنا برمی گردید به سمت ضارب که با توجیه " جاروبرقی خورد بهم, آخه می دونی که اگه جاروبرقی به آدم بخوره عمر آدم کم میشه واسه همین یکی بهت زدم تا ختثی بشه" مواجه می شوید! [آیکون به همین برکت قسم] :|

یا دوان دوان به طرف ظرف غذای بی در می دود و تشرگونه به شما می گوید درب غذا را همیشه بگذار چون شیطان داخلش تف می اندازد! 

یاااااا همینکه آجیل مشکل گشایی رو که بهم دادند رو به رضا میدم , یکهو قاپیده می شود و دوباره به خودم داده می شود و توجیه می شوم که آجیل مشکل گشا را مرد نباید بخورد وگرنه تاثیر مشکل گشاییش از بین می رود!! منم برمی گردم می گم: پس می دادین یه نکته قبل از مصرف روش اضافه می کردن " که اگر مرد هستید سریعا این بسته را به نزدیک ترین زنی که در اطراف خود می بینید بدهید و از باز کردن بسته تحت هر شرایطی خودداری کنید"


خدایاااااااااااا....


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۶/۲۳
حدیث

نظرات  (۱۸)

چییییی؟ مشکل گشاییش از بین میره؟ :| شوخی میکنی :|
پاسخ:
به جان همین دایناسوری که توی عکس می بینی اگه دروغ بگم :||
فقط عکس:)))
خرافات زندگی رو سخت میکنه
پاسخ:
نظر خودمم اینه که فقط عکس :)))
سخت و عجیب و بی منطق و بازم سخت :| 
چرا حرص میخوری، اینا که خنده دارن:دی
پاسخ:
وقتی مجبوررررت می کنن انجامشون بدی , گریه دار میشن :| :دی
واقعا عکس معنا داری بود
پاسخ:
:))
پس تو این هفت سال دوره‌ی دانشجوییم کلی غذای تف تفی خوردم من.
آخه من به درِ قابلمه اعتقاد نداشتم و حتماً باید می‌دیدم اون تو (توی قابلمه) چه خبره

جارو رو منم شنیدم. حتی شنیدم که آدم می‌میره. ینی فقط کم نمیشه عمرش. صفر میشه :|
پاسخ:
حالا در حین پختنش نه, منظور وقتی غذا رو می ذاری کنار و اینا که یه کم خنک بشه بعد بذاریش تو یخچال! 
دیگه شیطون اینقدر خلاصه سرش خلوت بوده اون هفت سال وایساده بوده به تف تفی کردن غذاهای تو :))) اه اه تف تفی خوردی =)))

اگه صفر میشه, پس چطور بعدش طرف همچنان به راست راست راه رفتنش جلوی آدم ادامه میده , لابد تاثیر ضربه ای که بعدش واسه ختثی شدنش ما بیچاره ها نوش جان می کنیم  :||
۲۳ شهریور ۹۶ ، ۰۸:۰۹ نیمه سیب سقراطی
من اصلا هیچ کدومو نشنیده بوم !!! 
آخه جاروبرقی که واسه خیلی قدیم نیس که این خرافات پشته !! عجباااااا ....
پاسخ:
ببین من چی می کشممم :||
تازه یکیشونو امروز یادم افتاد ننوشتم! اونم یه بار بود که می خواستن یک جمع مسافری از راه برسن و بعد در حین بدو بدو واسه اماده کردن شرایط استقبال و پذیرایی, من دیدم ای وای نوک جورابم سوراخه :| بعد همه چیو ول کردم بدو بدو رفتم سوزن نخ آووردم بدوزمش! که یکهو مچ دستمو گرفتن که آی آی چه می کنی که وقتی مسافر بخواد از راه برسه نباااااید هییییچ گونه دوخت و دوزی انجام بدی چرا که شگون نداره و اینا :||| حالا من مونده بودم و یه جوراب سوراخ و جورابم نبود باهاش عوض کنم ! خلاصه یک بیلاخ گنده تو دلم به طرف نشون دادم و گذاشتم دور بشه و بعد نشستم جورابمو دوختم :|| وقتی هم اومد از قصد یه جوری رد شدم که جورابمو ببینه که دوختم :||
فقط عکس :))))
پاسخ:
:دی 
"یا دوان دوان به طرف ظرف غذای بی در می دود و تشرگونه به شما می گوید درب غذا را همیشه بگذار چون شیطان داخلش تف می اندازد! "

خب بقیه اش رو من نشنیده بودم ولی این یکی رو چرا. اونم نه این که تف بندازن ، قدیمی های کاشان معتقدن جن ها می رن سراغ غذایی که در ظرفش باز باشه و ازش استفاده می کنن و دیگه قابل استفاده نیست! شاید اون زمانا میکروب رو نمی شناختن و البته باز موندن در ظرف غذا گاهی باعث میشه مگس ها هم داخل غذا تخم بذارن(این رو خودم دیدم).
پاسخ:
آخه قرار نبود که سااالیان درش باز بمونه شاید در حد ده دقیقه یا یه ربع هم نمی شد! چون به هرحال و در هر شرایطی ادم چیزی رو که می خواد بذاره تو یخچال حتما درشو می بنده که بوی غذاهای دیگه رو نگیره و یا بوش به غذاهای دیگه سرایت نکنه! 
کلا اصلا این در گذاشتن و نگذاشتن ربطش به یه عالمه عامل بهداشتیه که به قول تو قدیم شاید نمی دونستن ولی الان دیگه واقعا زشته به همچین چیزهایی ربطش بدیم :|
تصویر به خوبی گویا ست:دی
پاسخ:
آره خیلی قشششنگ استیصال رو به نمایش کشیده :))
همینه حاجت نمی‌گیریم پس. رازش اینه که مردا نخورن :)

عکسه عااالیه
پاسخ:
ازین به بعد بزن روی بسته حتما نکته اشو, تا حاجت بگیری :)))
خرافات یعنی بی منطق ترین کاری که یه آدم میتونه انجام بده!
عکس عالی بود:)
پاسخ:
یه کم به سر و شکل کلمه ی خرافات نگاه کنی و قیچیش کنی ازش یه "خرفت" می مونه که خودش گویای همه چیزه :||
تازه وقتی دو دمپایی رو هم قرار بگیرن دعوا میشه :))
پاسخ:
بین کیا دعوا میشه؟ :دی 
نشنیده بودم اینو من چه عجبی :))
تصویر کاملا به تصویر میکشه حالتو :|
خدا صبرت بده خواهرم دعایت میکنیم :|
و کلی خندیدم مرسی دی:*
پاسخ:
خواهش می کنم :))
۲۴ شهریور ۹۶ ، ۱۶:۰۵ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
:-)))))))))))))
اینا خیلی خوبند!
پاسخ:
آره خعلییی خوبن :| 
:)))
:)) اون جاروبرقیه خیلی جدیده، بعد اختراعه جاروبرقی، منم تا حالا نشنیده بودم
پاسخ:
من وقتی شنیدم تا چند روز نتونستم آدم سابق باشم :| 
:))
+مرسی بابت اون نکته :) درستش کردم 
یسری ازین خرافات یه چیزی پشتش هست، مثلا میگفتن جارو رو برعکس بذارید یکی تو خونه میمیره. که خب بخاطر این میگفتن که آلودگی منتقل میشه به دسته و فرد استفاده کننده مریض میشه یا همین مورد باز موندن در غذا، اون زمانا این اتفاقات میوفتاده و مریض میشدن اما دلیلشو نمی فهمیدن و مجبور بودن اینجوری توجیهش کنن.

ولی خب الان؟ تو سال 1396 خورشیدی؟ 
باز از افراد مسن انتظار میره این حرفا، ولی شاید باورت نشه، یبار خواهر یکی از همکلاسیام که دانشجوی دکترای یه رشته ی خفن بود تو جمع گفت قیچی رو نزن بهم عمرت کم میشه :| من هنوزم تو کفشم
پاسخ:
یه سری هاشون ولی واقعا توجیه ندارن!! مثلا من یادمه بچه که بودم همیشه می گفتن قیچی رو به هم نزنید مامان باباهاتون دعواشون میشه! بعد من یه بار توی یه روز هر تعدادی که تونستم قیچی رو به هم زدم و بعد چشمم به مامان و بابام هم بود ببینم چی می کنن!! خوب همونطور که انتظار می رفت و عقل حکم می کرد, هیچ اتفاقی نیفتاد خدارو شکر :دی 
من اون در ظرف و شیطون و تف و اینا رو هم از یه تحصیل کرده ی دهه شصتی شنیدم :| 
حالا آدم از ننه بزرگه اقدس خانم بشنوه به قول تو خیلی بیگ دیل و اینا نیست ولی ازین آدم ها :||
انگار این دایناسوره داره فریاد خداااا رو میزنه :-))))))
پاسخ:
دقیقا :دی اصن انگار برا همین ساختنش :)))
بین حداقل دو نفر و حداکثر تمام کسانی که توی اون خونه ای که دم درش دو تا دمپایی اومدن رو هم قرار دارن :))))
پاسخ:
ع پس یادم باشه ازین به بعد حواسمو جمع کنم :))))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی