Femme De Couleur

Woman of colour

Femme De Couleur

Woman of colour

پیام های کوتاه
  • ۲۳ اسفند ۹۵ , ۰۲:۴۱
    I Wonder
بایگانی

و این اصلا خوب نیست!

شنبه, ۲۵ شهریور ۱۳۹۶، ۰۵:۱۵ ب.ظ

فقط امیدوارم روزی نرسد که امکانی به امکانات وبلاگ نویسی مان افزوده شود که نشان بدهد چه کسانی پست مان را خوانده و رفته اند و  کامنتی نگذاشته اند و یا چه کسانی هنوز تصمیم نگرفته اند آن ستاره ی روشن مربوط به ما را خاموش کنند!


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۶/۲۵
حدیث

نظرات  (۹)

البته من مشکلی ندارم با اینکه ملت بیان وبم مطلب رو بخونن برن .
پاسخ:
می دونی اینکه یه سری اعداد و ارقام داشته باشی ازینکه پستت تعداد نمایش هاش کمه خیلییی فرق می کنه تا همیشه جلوی چشمت باشه که کی اومده و فقط خونده و کی اصلا بعضی پست هات رو نخونده! 
بعد یه جورایی حریم خصوصی خود آدم, نه به عنوان کسی که در طرفی ایستاده که می تونه ببینه وضعیت سر زدن به پست هاش چطوره! بلکه به عنوان کسی که خواننده است بهش تجاوز میشه(به حریم خصوصیه) !
۲۵ شهریور ۹۶ ، ۱۷:۲۷ פـریـر بانو
آره واقعا! :/
اگه اینطور چیزایی اضافه شه کلا یه موج دلخوری راه میفته تو بلاگ :|
پاسخ:
حالا جدای از بحث دلخوریش و یه سری توقعات بچه گانه و به دنبالش دلخوری های بچگانه! 
یه فضای مصنوعی میشه که تو به عنوان خواننده مجبور میشی همه ی ستاره هات رو نه تنها خاموش کنی و بلکه اجبارا و با رودربایستی کامنتم بذاری! 
_ من یه جوری دارم توجیه می کنم, حالا هر کی ندونه انگار همچین امکانی تعبیه شده و یا نه می خواد بشه :| _
ولی خاموش یا روشن بودن ستاره نشونه اومدن و رفتن کسی نیست! همه زور می زنن ستاره ای روشن رو اعصابشون نباشه اما من عادت دارم آدرس رو از توی همون بخش ستاره دار کپی کنم توی تب جدید مرورگر و اینجوری هیچ وقت ستاره ها صفر نمی شه و همیشه همون جوری روشنه. 
 می دونم خُل وضع هستم کاریش نمی شه کرد!
پاسخ:
روشن موندنش, منظور اینکه نری مطلب رو کلا بخونی! گاهی وقت ها قصدت بی توجهی و یا کم توجهی و کم پنداشتن یه پست و یا بلاگر نیست! بلکه فقط به یک دلیل ساده ی مود و حوصله خوندن یک پست رو هی به تعویق میندازی...
حالا خل وضعی به کنار :دی ولی چطوووووری حوصلت میاد آدرس رو کپی کنی و بری بزنی توی تب جدید و بعد اینتر کنی!! درحالیکه فقط یه کلیک همه این کارهارو دو سوته می تونه انجام بده :|| 
:دی
۲۵ شهریور ۹۶ ، ۲۲:۵۷ פـریـر بانو
ولی درکل به نظرم خیلی بچگونه و لوسه اگه کسی به خاطر این چیزا ناراحت بشه :| خب ممکنه یکی فقط کامنتا رو بخونه و وقت نداشته باشه جواب بده. یه کاری پیش بیاد و اینا... این دیگه به درک ماها برمیگرده :]
همین الانشم با این امکان کلی داستان و اعتراض پیش اومده :دی
پاسخ:
حالا من بیشتر تمرکز و ابراز نگرانیم بابت این امکان خیالی نیومده بود :دی 
وگرنه که  بریز دور همه ی کسایی رو که با این امکان به اصطلاح سین شدن کامنت ها الانم لوس بازی درمیارن و یا بخوان دربیارن 
اره به عنوان یه خواننده دوست ندارم حریم خصوصی م رو از دست بدم ولی کلا کامنت نداشتن رو به داشتن کامنت های دری وری و فحش و این چیزا ترجیح میدم :/
پاسخ:
صد البته که کیه دلش کامنت دری و وری و فحش بخواد :/
عادت کردم که برای هر موضوعی یه صفحه جدید باز کنم و این عادت برمیگرده به زمان اینترنت کم سرعت دایل آپ و کارت های زمانی یا حجمی که استفاده می کردم برای استفاده از اینترنت. اگر کارت زمانی بود کلی صفحه باز می کردم و عین سیخ جوجه روی آتیش یکی یکی چک می کردم ببینم کدوم یکی باز شده.. وقتی همه صفحات لود می شد از اینترنت قطع می شدم تا زمان کارتم هدر نره و بعدش استفاده می کردم از مطالب توی صفحات متعددی که باز کرده بودم!!!
کپی کردن هم کاری نداره یه عادت دیگه هست که به یه دلیل مهم ایجاد شده! احتمال بدید امثال من صدها وب رو دنبال می کنند به صورت خاموش که صاحبشون اصن خبر نداره.
اگر کلیک کنم روی آدرس ها آمارگیر سایتشون آدرس وبم رو براشون ثبت می کنه اما دوست دارم خاموش بخونمشون! وقتی برای چند تا وب چنین کاری انجام بدی برای بقیه وب ها هم عادتت می شه. بدجنس و نامرد و اینا هم خودشه هر کی از ذهنش گذشت ((: D:D:D:
پاسخ:
اووووه چه سیاست های پیچیده ای :دی 
ولی یه چیزی وقتی از توی پنلت و قسمت وبلاگ هایی که دنبال می کنی و به اصطلاح با زدن روی ستاره وارد وبلاگ کسی بشی, آمارگیر وبلاگ طرف می زنه که کسی از پنلش وارد شده و دقیقا نمی زنه که پنل چه وبلاگی! حالا دیگه خود دانی خانم مخفی و خاموش :))
۲۶ شهریور ۹۶ ، ۰۱:۲۹ פـریـر بانو
ای جان :))

آره بابا! ما بلاگرا خیلی باشعور تر و باجنبه تر از این حرفا باید باشیم :دی
پاسخ:
:))

بر منکرش لعنت :دی
آمارگیر بیان نشون نمی ده ولی آمارگیرهای دیگه چرا و بعضی مث خودم بدجنس هستن و از امکانات اختیاری درج کد رو خریدن و به راحتی آمارگیرهایی مث وبگذر رو هم اضافه کردن به آمارگیر بیان :)))
اصن باس می رفتم کاراگاه مخفی می شدم به همین برکت قسم:)))

پاسخ:
به قول فامیل دور: من دیگه حرفی ندارم :| 
انگار فقط من از این امکان جدید این قدر راضی ام :)) خیلی خوبه آخه
پاسخ:
منم دوست دارم این امکان نظرات و متعلقاتش رو :) 
فقط ابراز نگرانی کردم مبادا بیشتر جلو بره و جنبه های بیشتری رو هم دربربگیره یه روز :دی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی