Femme De Couleur

Woman of colour

Femme De Couleur

Woman of colour

پیام های کوتاه
  • ۲۳ اسفند ۹۵ , ۰۲:۴۱
    I Wonder
بایگانی

تبریک و یا حتی بیشتر تسلیت

سه شنبه, ۲۸ شهریور ۱۳۹۶، ۰۸:۱۸ ق.ظ
نزدیک شدن به ایامی رو که قبل از خروج از خونه, بااااید مدتی رو بین شک تابستونی یا پاییزی بپوشم, سر کنید :/ و قسمت تلخ ماجرا هم همیشه اینجاست که هر میزان شما تصمیم به تابستونی تر بگیرید, هوا پاییزی تر از آب درمیاد و یا برعکس هرچه شکل و شمایل پاییزی به خودتون بگیرید, هوا کااااملا تابستونی می مونه :| 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۶/۲۸
حدیث

نظرات  (۶)

یا ساک لباس همیشه همراهتون ببرید خخخ
پاسخ:
بیشتر روی جنس لباسایی که انتخاب می کنم , نظرم بود! وگرنه حالا ساکم بردم وایسم وسط خیابون لباس عوض کنم :دی
چاره اش یه سوئیشرت پاییزه است. گرمت شد راحت سوئیشرت رو درمیاری، سردت شد می پوشی.
پاسخ:
بار سنگینیه که :// 
چون فقط یه ساعت صبح ها و بعدم شب ها سرده! حالا شب که هیچی ولی آدم صبح که می زنه بیرون می خواد برای یه ساعت سردی صبح سوییشرتش رو تا 6 ساعت بعدی که بیرونه و هوا دوباره گرمه با خودش خِرکِش کنه :| 
من هر سال همین موقعا می‌رم کلی برای خودم چیزِ خوشگل خوشگل می‌خرم تقریبا که خیلی هم خانومانه‌ن؛
به قول این دوستمون کلی شال و گرم‌کننده پاییزه دارم منتهی اینقدر که خانومانه‌ و دخترونه و خوشگلن که قشنگگگگگگ مسخره می‌شن به تنِ من. :)))) 
بعد اینجوریه که هردفه با حسرت یه نگاه می‌کنم به کمدم، با اشک در چشم به شالِ دوشیِ بنفش رنگم می‌گم من لیاقت تو رو ندارم؛
و از خودم می‌پرسم حالا پاییزه بپوشم یا تابستونه.:/ 
پاسخ:
چرا :دی خیلیم شال بنفشه خوب دلش بخواد :/ دوست داشته باش خودتو فرزندم :))

۲۸ شهریور ۹۶ ، ۱۳:۴۱ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
یا مثلا صبح پاییزه و بعداز ظهر تابستونه:/
پاسخ:
من قشنگ صبح ها می لرزم و میرم کلاس و ظهرها خیس عرق و چک چک عرق برمی گردم خونه :|
جالبه که همه توی این وانفسا یاد عاشقی کردن هم میفتن! :))
پاسخ:
:))
یعنی عاشقی رو باید بذاریم بعد ازینکه هوا تصمیم گرفت کامل سرد بشه و هویت خودشو تثبیت کنه؟! :)) 

واقعا همینطوره :| با پیرهن میری بیرون میبینی بارون داره میاد :|
پاسخ:
آره مهر که شروع بشه این گزینه هم کم کم اضافه میشه :/

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی