Femme De Couleur

Woman of colour

Femme De Couleur

Woman of colour

پیام های کوتاه
  • ۲۳ اسفند ۹۵ , ۰۲:۴۱
    I Wonder
بایگانی

سلامی از توی تخت خواب

شنبه, ۱ مهر ۱۳۹۶، ۰۸:۵۷ ق.ظ

حقیقتا هیچ احساسی والاتر از این نیست که آدم اول مهر و 31 شهریورش هیچ تفاوتی با هم نداشته باشن :دی 

از اول مهرها فقط اون 3 سال آخر دوران دبیرستان ِش رو دوست داشتم! در باقی 13 سال تحصیلی , روزهای دوست نداشتنی برام بودن.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۷/۰۱
حدیث

نظرات  (۳)

امروز بابام منو بیدار کرده پاشو اول مهره مگه دانشگاه باز نیست؟ حالا هی بگو بابا جان من شنبه ها کلاس برنداشتم =)) نذاشتن لذت ببریم از خواب اول مهری بیخیالانمون که!:))
پاسخ:
اوه چه سعادتی که شنبه ها کلاس نداری! من هیچ وقت نشد شنبه هام خالی باشه و همیشه 8 صبح شنبه باید تو دانشگاه می بودم :| به جز ترم آخر که واسه 10 صبح باید تو دانشگاه می بودم:/ 
قدر این ترم عزیز رو بدون :دی
خرداد های بدون امتحان هم خیلی خوبن :دی


پاسخ:
و همینطور دی های بدون امتحان :دی
من کلا تو این ۶ ترمی که انتخاب واحد کردم، هییییییییییییچوقت هیچ کلاسی شنبه برنداشتم:/ فک کن! غروب جمعه خودش مصیبته ، بعد تازه فرداش کلاسم داشته باشی! در توانم نبود=))
پاسخ:
چه سعادتی در دوران تحصیل شامل حالت شده :| 
نمی خوام, در حق من ظلم شده با این تفاسیر :(

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی