Femme De Couleur

Woman of colour

Femme De Couleur

Woman of colour

پیام های کوتاه
  • ۲۳ اسفند ۹۵ , ۰۲:۴۱
    I Wonder
بایگانی

دو ترم پیش تا حد خفه کردن خودم و حتی استرس گرفتن, خودم رو رسوندم که بتونم تاپ بشم توی کلاس! ولی نه تنها تاپ نمی شدم, بلکه نمره های درخشانی هم در پایان نصیبم میشد که بماند! بعد این ترم ولی دست از تلاش برداشتم و کمی خجالت بکش به خودم گفتم و با خیالی آسوده رفتم امتحان فاینال رو دادم و در کمال تعجب تاپ شدم :دی از قدیم الایام هرچند ثابت شده هرچی کمتر حرص بزنی بیشتر به دست میاری ولی خوب آدمیزاد همیشه فراموش می کنه :/ 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۷/۰۱
حدیث

نظرات  (۹)

۰۱ مهر ۹۶ ، ۱۶:۲۶ مترسک ‌‌
شیرینی ما فراموش نشه! D:
پاسخ:
هفت شب و هفت روزم می خوام سور بدم, کارتشو میفرستم براتون :)))
۰۱ مهر ۹۶ ، ۱۷:۴۷ مترسک ‌‌
همون سورِ  هفت شبانه‌روزی رو کارت به کارت کنی هم اوکیه D:
پاسخ:
نچ نمیشه, فقط تحویل در محل داریم ! :دی
۰۱ مهر ۹۶ ، ۱۸:۳۸ مترسک ‌‌
خب آدرس میدم بذار توی پاکت، بده پست بیاره D:
پاسخ:
اصن الان که ذوقم دیگه خوابیده فهمیدم لازم نیست خیلی ریخت و پاش کنم , ایشالا سربازی خودت که تموم شد تو کارت بده ما میایم :دی
۰۱ مهر ۹۶ ، ۱۸:۵۱ مترسک ‌‌
عجبا :))
پاسخ:
دیگه به اون پیشنهاد بار اول بسنده نکردی و طمع نمودی , آخرش نتیجه این شد :))
تبریک میگم^ـ^
پاسخ:
ممنان =)
۰۱ مهر ۹۶ ، ۲۳:۱۵ زهرا یگانه
اسمت رو خیلی دوست میدارم، حدیثه. 
پاسخ:
اسمم هم تو رو خیلی دوست می داره :))  ^___^
ترم بعدی هم شلوارک شو، ست تاپ شلوارکت ردیف شه :))
پاسخ:
هوا داره سرد میشه, شلوارک دیگه خوب نیست, ساپورت پشمی هم با تاپ خوب جواب میده :)))
آفرین..درود بر شما
پاسخ:
ممنون
۰۲ مهر ۹۶ ، ۱۴:۵۰ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
ریلکس باشیم^_^
پاسخ:
^___^

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی