Femme De Couleur

Woman of colour

Femme De Couleur

Woman of colour

پیام های کوتاه
  • ۲۳ اسفند ۹۵ , ۰۲:۴۱
    I Wonder
بایگانی

برای سه قلو ها

يكشنبه, ۲ مهر ۱۳۹۶، ۰۹:۱۱ ب.ظ

بزرگ بود البته واسشون:دی 
دوباره قرار شد یه مدل دیگه کوچکتر ببافیم :)
(مریض شدن سه تایی *__* دعا کنید زودتر خوب بشن[آیکون ویروس اسهال, استفراغ خر است] )
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۷/۰۲
حدیث

سه قلوها

نظرات  (۹)

خدا حفظشون کنه چه ناز :)
پاسخ:
ممنون :)
وای ننه.. دوباره اون ویروسه اومده؟ یعنی کیان جوجه آبجی هم خراب خواد سر من؟؟؟ :////

مبارک صاحباشون باشه انشاءالله. منم باس یه جفت از اینا ببافم برای خودم. هوا سرد شده :D
پاسخ:
ایشالا که کیان مریض نشه 🙏

تو هم که سرررررمایی =))
۰۲ مهر ۹۶ ، ۲۲:۵۶ آقای دیوار نویس
زنده باشن ان شاء الله
پاسخ:
ممنون :)
خداااا! واسه این کفش ها میشه مُرد حتی!
پاسخ:
دور از جانت ^_____^
۰۳ مهر ۹۶ ، ۰۸:۵۲ بانوچـ ـه
وای اون بنفشه چه دلبره ^_^
پاسخ:
^____^ 
قابلتو نداره :دی 
۰۳ مهر ۹۶ ، ۱۵:۱۰ نار خاتون
صد دفعه نگفتم سطح توقع رو نبر بالا؟!://
اون از آشپزی اینم از این -_-
پاسخ:
آقای قاضی من بی گناهم *___* 

من فقط کفشونو بافتم :دی. بیشترش کار مامانمه :))
چه نازند این کفش ها، دلم برای عکساشون تنگ شده اینستا رو باز کن :)
پاسخ:
ع پس عکس هاشونو تو وبلاگ می ذارم:) 
چون فکر نمی کنم حالا حالاها برگردم اینستا !!

خیلی تمیز می بافی. دست راستت به سر ما.
پاسخ:
البته میگم اینارو من فقط کفه پاپوش رو همکاری کردم بافتم :دی بیشتر دست راست مامانم باید رو سرت باشه :))
😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی