Femme De Couleur

Woman of colour

Femme De Couleur

Woman of colour

پیام های کوتاه
  • ۲۳ اسفند ۹۵ , ۰۲:۴۱
    I Wonder
بایگانی

همه اینا نشون میده که من چقدر خوب موندم :دی

چهارشنبه, ۵ مهر ۱۳۹۶، ۰۹:۴۷ ق.ظ

اومدیم خمین با دخترعموم ثبت نام دانشگاه ! و من فقط هر بار که ازم پرسیده میشه شما از کدوم شهر اومدی و رشته ات چیه, لبخندی به چه پهنا روی صورتم می شینه ازین جهت که هنوز بهم می خوره یک جدیدالورود برای مقطع لیسانس باشم :-))) 

و من حتی در یکی دو مورد, تصمیم گرفتم خودم رو همون دانشجو معرفی کنم =))

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۷/۰۵
حدیث

نظرات  (۹)

ماشاالله ماشاالله
یه اسفند دود کن واسه خودت توکا جان :)
پاسخ:
یه جوری کامنت نذارید آدم حس کنه مسخره می کنید :))
ای جانم . ارشدی ؟
پاسخ:
حالا من میگم ذوق کردم ولی دیگه نه در این حد ِ ای جانم و اینا :)))

خوبه دیگه بیبی فیس :دی
پاسخ:
:دی 
۰۵ مهر ۹۶ ، ۱۵:۵۸ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
خواهر من دانشجوی ارشد هست.بهش میگن ورودی!!!
پاسخ:
اینجوری زور داره ولی:دی 
من اینجوری دوست ندارم! هرچند مطمئن نیستم به منم نگن اگه ارشد قبول بشم :/
مسخره چیه؟
یه جوری نوشتی که منم ذوق کردم😊
پاسخ:
خب خدارو شکر 😊
فقط خط آخر :| 
=))))
پاسخ:
آیکون نیچـــخندی گل و گشاد :دی
این عکس پروفایل بیانت خودتی دیگه، چیز زیادی توش واضح نیست ولی اعتراف میکنم اون پست که برام در جواب کامنت جوری نوشتی که فهمیدم درست تموم شده خیلی جا خوردم! یعنی اصن انتظارشو نداشتم از رو همین یه ذره ت که معلومه:دی
پاسخ:
دقیق ترش رو بخوای بدونی 24 سالمه و دو ساله که لیسانسم رو گرفتم به عبارتی :دی و به دلایلی هم هنوز ارشد رو شروع نکردم !
ولی آره اون آواتاره خودمم =)) 
این تصور تو رو هم میذارم به پای همینکه چقدر خوب موندم :)))
۰۶ مهر ۹۶ ، ۰۷:۳۹ مترسک ‌‌
دوستان بیاییم به جای واژه بیگانه و نامأنوس «بیبی فیس» از معادل «چقدر خوب موندی» استفاده کنیم! D:
پاسخ:
دوستان گفتن باشه چَش چَش :))
آخه یاد سال قبل این موقه هام افتادم که اولین روزای کلاسام بود . 
پاسخ:
پس بیشتر واسه خودت بوده ای جان ِ :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی