Femme De Couleur

Woman of colour

Femme De Couleur

Woman of colour

پیام های کوتاه
  • ۲۳ اسفند ۹۵ , ۰۲:۴۱
    I Wonder
بایگانی

از اون روزها بود امروز

سه شنبه, ۱۱ مهر ۱۳۹۶، ۰۴:۳۸ ب.ظ
از اون روزهایی که رفتم کتاب بخرم شد 51 هزار تومن, قابلمه مسی که داده بودیم سفید کرده بودن رو پس گرفتم شد 12300 تومن! کرایه تاکسی رفت هم شده بود 3000 تومن! بعد من موندم سر ظهر با فقط 2500 تومن توی کیف پولم و 400 تا تک تومنی توی کارتم!! یعنی به خاطر 500 تومن کمتر مجبور شدم به جای تاکسی با مینی بوس برگردم خونه! هم گرسنه ام بود و هم تشنه ام ولی فقط می تونستم یه آب معدنی بخرم! نشستم توی مینی بوس و بالاخره مینی بوس پر شد و راه افتاد ولی خوب چه راه افتادنی :/ گازوئیل تموم کرد توی جاده :| وایسادیم و وایسادیم تا یه مینی بوس دیگه اومد ولی اونم اونقدری گازوئیل نداشت که به یکی دیگه هم قرض بده! دوباره وایسادیم و وایسادیم تا یه ماشین سنگین رسید و خوشبختانه این یکی دیگه داشت اونقدری که مینی بوس ما رو هم راه بندازه! بعد پروسه ی گازوئیل کشی ازین ماشین و ریختن به اون ماشین هم بماند :/ خلاصه که فقط به خاطر 500 تا تک تومنی کمتر من به جای اینکه ساعت 2ونیم خونه باشم! ساعت 4 رسیدم خونه :| [آیکون آی لاو یو پی ام سی]
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۷/۱۱
حدیث

نظرات  (۶)

باحال بود که :))
پاسخ:
کجاش آخه :| 
:دی
لذت داره اینجوری تا تهِشو خرج کنی :))
پاسخ:
نه بابا چه لذتی :| 
خرید فقط خرید جینگولی جات :دی وگرنه کتاب درسی و دیگ مسی لذتش کجا بود :||
دیگه مسی هم باهات بود 😎

خو تاکسی میگرفتی تو مقصد از یه مغازه داری میگرفتی بعد میبردی بهش میدادی. چکاری بود خو 😐
پاسخ:
همچین دییییگ هم نیست یه نیمچه کوچولوعه :دی 

وا :| با چه رویی تاکسی رو نگه دارم واسه کرایه اش تا یه مغازه سر ظهر پیدا کنم ازش 500 بگیرم!! بعد رو چه حسابی برم بگم به من 500 قرض بدید!! اصن با چه رویی :|| مگه میشه مگه داریم :/
بعضی وقتها همینطور میشه
خیلی وقتها به این نیجه میرسم به این عابر بانکها اعتماد نکنم و همیشه پول همراهم باشه ولی باز یادم میره
پاسخ:
من فقط فکر نکرده بودم که قیمت کتاب تا 50 ممکنه برسه :/ 
کی زندگی اینقدر سخت شد-ـ-
پاسخ:
هعیییی روزگار  -_-
۱۲ مهر ۹۶ ، ۱۳:۳۸ بانوچـ ـه
مسلمان نشنود کافر نبیند :((
پاسخ:
_صدا گریه اون عقبی ها نمیاد_ 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی