Femme De Couleur

Woman of colour

Femme De Couleur

Woman of colour

پیام های کوتاه
  • ۲۳ اسفند ۹۵ , ۰۲:۴۱
    I Wonder
بایگانی

ماهیتابه پارتی

سه شنبه, ۱۸ مهر ۱۳۹۶، ۰۸:۵۶ ب.ظ
نیم ساعته که فقط دارم ماهیتابه می شورم! خب وقتی مامان ِ خونه ای در اون خونه نباشه. همین میشه که داشتیم : نیمرو , املت, کتلت, کوکو و امثالهم را ...
ولی به خودم و بابا و رضا از همینجا قول می دم که اگر فردا شب هم مامان نیامد, حتما خورشت آلو اسفناج خواهیم داشت :|

+رضا: چرا این کتلت ها هرکدوم یه اندازه است؟ :دی 
×من: چون بسته به فضای خالی موجود در ماهیتابه کتلت گرد (؟) می کردم مینداختم تو ماهیتابه ! تو هم بخور اصول دین نپرس :|

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۷/۱۸
حدیث

نظرات  (۱۲)

مگه قرار غیر این باشه :))
(اندازه کتلتها رو میگم)
پاسخ:
نه والاع ;))
ولی یکیو می شناسم کولیس بذاری کتلت ها رو اندازه بگیری, همه یک اندازه ان :|
مگه اول کتلت رو شکل نمیدن بعد بگذارن تو ماهیتابه؟
پاسخ:
بلی ! مگر کسی غیر ازین گفته حالا :دی
پس‌زمینه‌ی وبلاگت قشنگه :)
پاسخ:
ممنون ^____^
۱۹ مهر ۹۶ ، ۰۱:۱۳ محمد هستم
کتلت در سایزهای زنانه، مردانه و بچه گانه :/
پاسخ:
سه تا صد تومن :|
اون یه نفر که کولیس بذاری میلیمتر هم تفاوت نداره سایز کتلت هاش مامان منه احتمالا :/ تازه قابلیت این رو داره که سه تا شفته همزمان با دستش درست کنه :))
توکا؟ چه سلقیه غذایی ات شبیه مادر منه؟ آلو اسفناج غذای مورد علاقه اش هست که من یکی به کل نمی تونم بخورم :))
پاسخ:
عجب مهارتی :))) 
ما خانوادگی دوست داریم آلو اسفناج, خیلی خوشمزه است که 😃😃
چنتا ماهیتابه دارین؟ :دی
چوطوری؟ چه خبرا؟
پاسخ:
یه 5 تایی شستم :دی 
جووونمم برات بگه که هوچی , خبر خاصی نیس :دی فقط درس و کلاس زبان و باشگاه و خواب :دی
و دیگر اینکه ملالی نیست جز دوری شما 😀😄😗
قالب^_____^
پاسخ:
واکنش قالب هم بدین صورت است : ^____^
از آلو اسفناج بدم میاد . چرا مرغ نپختی؟  مرغ ساده ست ها :))
پاسخ:
حالا ما برعکس مرغ رو به صورت خورشتی و تو قابلمه بذاریش بپزه دوست نداریم :)) 
جات خالی آلواسفناج زدیم بر بدن :دی
نوش جونتون. منم همین روزا باید آلو اسفناج بپزم واسه مرد خونه :/
پاسخ:
نوش جون شما هم باشه :دی 
اماااان از خونه ای که مامانش نباشه :/
(آیکون به سینک نگاهی میکند و قلبش را میگیرد)
پاسخ:
_صدا گریه اون عقبی ها نمیاد_ 
یعنی خورشت آلو اسفناج توکاپز رو عشق است :)

به نظر من اون غذاهای ماهیتابه ای که گفتی بسیار بسیووووووور سخت تر از خورش هاست :) خورش آسون آسون است،‌ همه را می ریزی تو زودپز، خودش می پزه :)
پاسخ:
[آیکون آقا خجالتم ندید ] =)))
اوهوم منم خودم طرفدار خورشت توی زودپزم :دی منتها این چند روز دیگه ساعت 7 که می شد من می رسیدم شام درست کنم واسه همین دیگه مجبوری دست به دامن ماهیتابه می شدم :| 
۲۴ مهر ۹۶ ، ۱۰:۳۵ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
قابلمه شستن رو دوست ندارم!
[کامنتم خیلی هم به پستت مربوط بود!]
پاسخ:
یه حرفی از شستن ماهیتابه هم حداقل می زدی تا ربط پیدا کنه به هر حال :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی