Femme De Couleur

Woman of colour

Femme De Couleur

Woman of colour

پیام های کوتاه
  • ۲۳ اسفند ۹۵ , ۰۲:۴۱
    I Wonder
بایگانی
برای لینک هرچه توی نظر من بود, قبلا کسی اشغالش نموده بود! برای همین نگاهی به دور و برم کردم و نزدیک ترین کتاب به خودم رو برداشتم و بازش کردم, که متنی راجع به امگا3 بود! اول sasmeseed به چشمم خورد ولی در کمال ناباوری, از من هم چیز تر معلوم شد, بوده که خواسته لینک کانالش رو دونه کنجد بذاره :|| [آیکون سیریسلی:|] این شد که اولین لغت بعدی و eggyolks امتحان شد, که خوشبختانه تایید هم شد و زرده تخم مرغ سرشار از امگا3 شد لینک کانال :| 

و اما خود کانال :دی 
یک گردآوری و یکجا نمودگی آهنگ های فرانسوی با لیریک های فرانسوی و انگلیسی شون :) هیچ ترجمه ای از خود من صورت نگرفته و من فقط همه رو یکجا جمع کردم تا اول برای خودم , همه رو تر و تمیز و مرتب داشته باشم و بعد شما هم اگه خواستید استفاده کنید :) 
@eggyolks 
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۷/۲۱
حدیث

نظرات  (۱)

الان برا من که نه تلگرام دارم و نه میخوام داشته باشم چه پیشناهادی داری فرزندم:))
پاسخ:
نمی دونم فداتشم :دی چوکنیم :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی