Femme De Couleur

Woman of colour

Femme De Couleur

Woman of colour

پیام های کوتاه
  • ۲۳ اسفند ۹۵ , ۰۲:۴۱
    I Wonder
بایگانی

بیکارترین و حالا که چی ترین آدم ها

شنبه, ۱۳ آبان ۱۳۹۶، ۰۲:۱۰ ب.ظ

آدم هایی که حرف ها و دلخوری ها و قهر و دل شکستگی ها و کینه ها و خلاصه هر مشکل و گیر و گور شان با خلق الله را می گذارند توی پروفایل تلگرامشان! حرف رک و مستقیم نمی توانید بزنید از این مسخره بازی ها هم در نیاورید پس! یا اگر گذاشتید و طرف هم فهمید و آمد گفت الان اینی که گفتی منظورت من بودم, اینجا دیگر چرا کتمان می کنید!! مگر مرض دارید :| به خدا آسمان به زمین نمی آید یک بار رک و پوست کنده و مستقیم و رو در رو بروید توی صورت طرف بگویید که ازش دلخور شده اید و دلتان شکسته! اگر رو در رو هم نمی توانید و جرات و شهامتش را ندارید پس واقعا گوه می خورید پشت سر و با ایما و اشاره و متن و عکس نوشته و کوفت و پروفایل تلگرام و استوری و پست های اینستاگرامتان ابراز دل شکستگی می کنید! _در اینجور مواقع بنده به شخصه توی دلم می گویم اصلا هر چه که به سرت آمده حقت بوده :| _ [آیکون والاع و ایششش به طور همزمان] 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۸/۱۳
حدیث

نظرات  (۸)

منم باهات موافقم 
پاسخ:
والاع به خدا
واااااالاع
پاسخ:
والاع متقابل
مرض می‌دونی چیه؟ بعضیا زیاد دارن :|
پاسخ:
هعییییییی :/
چند نفرو سراغ دارم همین شکلی۰من خندم میگیره به حرکاتشون :)))
پاسخ:
تو روشون هم شد بخند تا بفهمن چه لوس و بچگانه است :| :))
:)) من یه دوره دو هفته ای از این عکس نوشته ها می ذاشتم برای خاله هام.. همه شون رو به فنا دادم. نوشته ها هم حدیث و آیه هایی با معنی بود در مذمت رفتارهایی که دارن:))) یعنی عکسا همینجوری دست به دست می چرخید دست فامیل خیلی حال داد :)))
پاسخ:
حالا اگه متنبه میشدن خوب بوده! بعدم جدی متنبه میشدن؟ 
چه سریع به راه راست هدایت شونده :دی 

ولی خب حرف من یک جنبه ی دیگری رو دربرمی گرفت که دیگه حال ندارم بیشتر باز کنم بگم چه جنبه ای, از پست خودتون بفهمید که جنبه ی اشاره شده در کامنت تو نیست و چیزی کاملا متفاوت :دی
۱۳ آبان ۹۶ ، ۱۹:۴۵ فرزانه شین
جانا سخن از زبان ما می گویی!
پاسخ:
جانا سخن و پست اصن قابلتو نداره , بردار واسه خودت :))
کلا این داستان که میرن میگذارن تو پروفایل تلگرام و این داستانا،فقط تو ذهنم میاد که چقدر بچه هستن
پاسخ:
بیا اصن دیگه راجع بهشون حرف نزنیم :/ 
بعد یکی نیست بگه که عمه ی من بوده اومده پستم راجع بهشون نوشته :|
۰۳ اسفند ۹۶ ، ۲۳:۲۱ هولدن کالفیلد
خدایا توبه :)))))))
پاسخ:
:دی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی