Femme De Couleur

Woman of colour

Femme De Couleur

Woman of colour

پیام های کوتاه
  • ۲۳ اسفند ۹۵ , ۰۲:۴۱
    I Wonder
بایگانی

گرمایی با عذاب وجدان

شنبه, ۴ آذر ۱۳۹۶، ۰۳:۰۱ ق.ظ
شما هم توی این هوا وقتی پاپوش پشمی هاتون پاتونه و لباس بافتنی تون تنتونه و کنار بخاری که تا آخرین شعله بالاست لم دادین و هر وقتم بخواید می تونید یه دم نوش یا یه لیوان چایی یا کافی میکس توی ماگ مورد علاقه اتون بخورید! یهو ته دلتون شروع نمی کنه به لرزیدن برای مردمی که چند استان اونورتر الان  توی چادرهای خیس از آب توی سرمایی چننند درجه پایین تر روزها و شب هاشو نو سپری می کنن! :( 

+امروز یکی استدلالش در برابر ضعف کمک های دولت و حکومت این بود که چرا از این زاویه به این زلزله نگاه نکنیم که چون بلای طبیعیه پس بی دلیل نبوده و حتما این آدم ها به عبارتی حقشون بوده! داشت کرمانشاه رو با قوم لوط و امثال قوم های مورد خشم خدا قرار گرفته مقایسه می کرد .
فقط تونستم بگم چرا ازین زاویه بهش نگاه نکنیم که این یه امتحان الهیه برای ما بقیه, تا نشون بدیم چقدر به همنوعمون اهمیت میدیم, چقدر غمخوار شون هستیم! چرا نگیم این یه آزمایشه برای حکومت و دولت ! چرا نگیم یه تلنگر نیست برای حکومت و دولت تا بالاخره تصمیم  بگیرن از خواب غفلت بیدار بشن!! تا دیده بشه وسط اون قدرت افزایی های منطقه ای شون می تونن یه جایی برای جماعتی زن و بچه و خانواده ی توی سرما مونده و بعضی ها با دل های داغدار حتی! باز کنن! که نشون بدن واقعا همونطور که ادعاشون گوش فلک رو کر می کنه مسلمون هستن یا نه!
فقط همینو گفتم و بعد روند بابارو پیش گرفتم که هیچ وقت با هیچ آدم حراف کم عقلی ندیدم دهن به دهن شده باشه و همیشه در چنان سکوت آرامش بخشی تمام حرف ها و استدلال ها رو بی جواب می ذاره که آخرش می تونی توی صورت طرف ببینی انگار صدتا فحش در عوضش شنیده! 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۹/۰۴
حدیث

نظرات  (۷)

۰۴ آذر ۹۶ ، ۰۵:۵۶ مترسک ‌‌
مسأله اینه که اگه یه مدت زلزله یا آتشفشان رخ نده، کره زمین کلاً منفجر می‌شه! حالا شما اگه می‌تونی برو اینو به اونایی که حرف از خشم خدا می‌زنن، حالی کن :|
حکایت اون سنگه است با میخی که نرود، دَرَش :|
پاسخ:
اینا رو همون باید با سکوت ادب کرد! حرف که بزنی خودت رو کم ارزش کرد در حد دلایل و میزان عقل و درک و شعورشون!
۰۴ آذر ۹۶ ، ۱۰:۴۸ حامد سپهر
حتی اگه این یه بلای الهی هم باشه وظیفه ی دولت اینه که بهشون رسیدگی کنه چون اونها هم تو این مملکت زندگی میکنن و مالیات پرداخت میکنن

پاسخ:
بلای الهی که هست! ولی دلیلش بر کسی به جز خود همون خدا معلوم نیست! و عقل و منطق ما کوچیک تر و محدود تر و ناتوان تر از اینه که بخوایم دلیلش رو بدونیم!

پاراگراف چهارم : ) فوق العاده عالی : )
پاسخ:
:)
۰۴ آذر ۹۶ ، ۲۰:۱۸ پسر مشرقی
درکی ندارم از اینایی که حوادث طبیعی رو به بلا و ... ربط می دن.
پاسخ:
چون منطقی پشت حرفشون نیست.
تا حالا از نزدیک یک نفر رو ندیدم که بخواد همچین چرتی رو به زبون بیاره و احتمالا اگر پیش بیاد بسیار از کوره در خواهم رفت
پاسخ:
من از این آدم ها تا دلت بخواد دور و برم زیاد دیدم متاسفانه!
خیلی سخته ادم با این قدرت و این شدت بیشعور باشه ها! یعنی هرجور بهش نگاه میکنم فکر میکنم چطور میتونه؟
پاسخ:
وقتی در تمام طول زندگیت عادت کرده باشی دهنت راجع به هر چیزی باز شده باشه، نتیجه همین میشه!
ینی ما همه مردم ایران باید چقدر گناه کرده باشیم که حقمون باشه گیر آدمای خرافاتی باشیم این همه؟ :))
-یه نتیجه ای که من بهش رسیدم اینه که اینایی که میگن حقشونه و تقصیر خودشونه، عموما به طرز شگفت انگیزی لای پر قو بوده ن هیچ بلایی سرشون نیومده. وگرنه امکان نداره تو کسی رو از دست داده باشی، مالی رو نابهنگام و غیرمنتظره از دست داده باشی، نه اصلا کسی رو از نزدیک بشناسی که خسران اینطوری دیده، و فکر کنی آره مردم حتما یه کاری می کنن که بلایی سرشون میاد.
پاسخ:
کاش آدم حرافی بود طرف :|

دقیقا! و چقدر ترسناکه که اینقدر مطمئن علیه ملت رای و حک صادر می کنن! بی اینکه بترسن یه روز  بلایی  اگه گریبان خودشون رو بگیره چی!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی