Femme De Couleur

Woman of colour

Femme De Couleur

Woman of colour

پیام های کوتاه
  • ۲۳ اسفند ۹۵ , ۰۲:۴۱
    I Wonder
بایگانی

نظرتان ؟ +پیوست

چهارشنبه, ۸ آذر ۱۳۹۶، ۰۷:۴۵ ب.ظ

به نظرم خوبه که قراره زین پس برحسب سرعت تعرفه خریداری کنیم و دیگه خداحافظ حجم :) 

هوم؟

پیوست:

به نظرم اصلا خوب نیست! فقط دزدی و بس!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۹/۰۸
حدیث

نظرات  (۱۶)

تو این ده سالی که اینترنت وارد خونه‌مون شده، هیچ وقت حجم نخریدیم.
همیشه نامحدود می‌خریدیم و خب شخصا حجمی بودن رو ترجیح نمی‌دم. استرس می‌گیرم که الان تموم میشه.
پاسخ:
ما یه مدت نامحدود بودیم ولی بعد دیدیم داریم ورشکست میشیم, بعد دیگه نبودیم :/ 
یه مدت هم یه سرویس خریدیم که یکساله بود و شب ها نامحدود رایگان داشتیم ولی خب نامردا برای امسال دیگه همچون سرویسی نداشتن :/ 
الان من یک عدد همیشه با حجم مشکل دارم که بالاخره قراره این کابوس هاش تموم بشه :دی
عالیه
آدم دیگه استرس تموم شدنش و دوا شدنشو نداره😅
پاسخ:
اوهوووووم ^____^
عالیه، همیشه با حجم مشکل دارم من
پاسخ:
من که دیگه نگممممم -__- 
۰۸ آذر ۹۶ ، ۲۰:۳۱ פـریـر بانو
منم موافقت خویش را با دوستان اعلام کرده و بای بای کنان و لبخند ملیح زنان از کادر خارج می شوم :دی
پاسخ:
ع به به سلام خانم دانشجو :دی 
_آب به پشت پایش ریزان بدرقه اش می کند_ :)
۰۸ آذر ۹۶ ، ۲۰:۵۳ פـریـر بانو
سلام سلام *_*
(و او همچنان که می‌رود بوس هوایی می‌فرستد)
پاسخ:
بوس بوس بوس :*
من یه بار نامحدود گرفتم سرعتش داغان بود! زنگ زدم به شرکت گفتم چرا اینجوریه؟! گفت نامحدودا همیشه اینطوریه:-|
بعد دیگه کلا همون حجمی خرید کردم!
نمی دونم چرا به نظرم این طرح سرعتی شدن اینترنت یه کم پیچیده میاد! یه سری تبصره و اینا داشت وقت نداشتم بخونم...
پاسخ:
حالا نامحدودهای ما سرعت بالا بودن ولی گران تر و کلا جیب خاااااالی کن :| 
ما ازین جهت همون حجمی خَر شدیم :/ 
جدی تبصره هم دلشت؟ :دی من فقط تعرفه ها رو دیدم :)) 
اینجوری بگم براتون
فک کن ۱ میلیارد تومن بهتون پول میدن
ولی میگن فقط میتونی سالی ۱۰ میلیون خرج کنی ولی خوب عوضش تو یک میلیاردر هستی
اوکیه؟
حالا بیا بشین میخوام از شرایط اینترنت نامحدود در ایران برات بگم!

(اینو تو یه کانال نوشته بودن!)
پاسخ:
دقیقا :))
می گن مرا به خیر تو امید نیست شر مرسان! شک دارم به این اینترنت نامحدود... تو این مملکت همیشه یه کاسه ای زیر نیم کاسه هست. 
پاسخ:
کاسه زیر نیم کاسه اش احتمالا این میشه که مثلا 1024 میخری, ولی همچنان 512 است 2048 میخری و باز همون 512 است و ... :)))
یعنی هی هربار همون گنجشک رو رنگ می کنن جای قناری میدن بهت !
۰۹ آذر ۹۶ ، ۰۶:۱۴ مترسک ‌‌
با تئوری‌اش موافقم اما این قرارداد ترکمانچای‌ای که در عمل اینا به اسم «نامحدود» دارن میدن تو پاچه ما طوری ننگینه که حاضرم هم‌چنان حجم بخرم اما تن به اون ذلت ندم :|
پاسخ:
ما پارسال یه سرویس یه ساله شب ها دانلود رایگان داشتیم اینقد خوب بود یه جوری که فکر کنم اونا این حس درشون ایجاد شد که  اونا ترکمانچای تو پاچه اشون شده بوده :دی چرا که چند ماه آخرش که دیگه از 2 تا 7 صبح نبود و شد 4 تا7 صبح و بعدم برای سال بعد که اومدم تمدیدشکنم کلا دیگه نبود :/
۰۹ آذر ۹۶ ، ۰۹:۵۶ آقای دیوار نویس
همه چی بستگی داره که قیمت ها چقدر باشه... یه جوری قیمت ندن که حجم دار بودن خیلی بهتر باشه :|
پاسخ:
ما که شاتل می باشیم, تعرفه ها به نظرم خوب بود.
۰۹ آذر ۹۶ ، ۱۳:۰۳ هولدن کالفیلد
نخیر خوب نیست! شما به اون سقف حجمی مصرف منصفانه برسی، که یه سقف بلیهانه است و انگار برای نیازهای 15 سال پیش طراحی شده، سرعتت با مغز میخوره زمین، 80مگ سرعتت میشه 128کیلوبیت با ضریب اشتراک 1 به 8! این چیش خوبه وجدانا؟
پاسخ:
سه بار کامنتتو خوندم نفهمیدم چی گفتی :دی 
واضح تر توضیح بده لدفن!
هولدن داره بخشی از همون توضیحات شاتل رو برات تکرار می کنه. ماهیانه مثلاً 12 گیگ مصرف کنی بعدش سرعتت رو می کشن رو 128 کیلوبیت بر ثانیه. تازه از همون 12 گیگ فقط می تونی یک سومش رو بین المللی استفاده کنی یعنی دامنه های دات کام همه جزو ترافیک بین المللی حساب میشه. رسماً دست و پای آدم رو می ذارن تو پوست گردو. 

برو آدرس زیر و انتهای صفحات نکاتی که برای سرویس نوشتن رو یه دور کامل و آروم بخون ببین چه جوری دارن دست و پاتو می بندن. 
http://www.shatel.ir/services/adsl2/adsl2-price-list/
پاسخ:
شت شت :|
من دارم ماهیانه 20 گیگ مصرف می کنم یعنی علاوه بر همون هزینه سابق باید به ازای هر گیگ اضافه بر 12 گیگ مخصوص سرعت 512 ، 16 هزار تومن هم اضافه بپردازم که سرعتم رو کم نکنن. یعنی34-35 تومن هزینه سه ماهه من تبدیل میشه به 50-60 هزار تومن حداقل!
راحتت کنم نمی خوان دیگه چیزهای حجیم از اینترنت بین المللی دانلود کنی. نمی تونی فیلم بگیری دیگه چون به شکل وحشتناکی برات گرون تموم میشه. فقط می تونی از دامنه های ir چیزهای هزار بار کپی پیست شده رو استفاده کنی!
پاسخ:
من نخونده بودم تبصره هاش رو و اصلا اون یک سوم و این کوفت و این زهرمارهای شرطی رو هم خوب ندیده بودم! 
واقعا این یه دزدی به تمام معناست -__- 
چی شده؟!
پاسخ:
هیچی از هفته ی آینده قراره که خرید اینترنت برحسب سرعت بشه و دیگه حجمی نباشه! من ابتدا فقط تعرفه ها و قیمت ها رو دیده بودم و به نظرم خیلی خوب و عالی و به صرفه تر شده بود! درحالیکه تبصره ها و شرط و شروط ها رو نخونده بودم :| 
اونم به این صورت که تو هر سرعتی بخری فقط مجازی یک سوم حجم اون سرعت رو استفاده کنی مسلا اگه 512 با حجم 12 گیگ بخری فقط یک سوم از این 12 گیگ دارای سرعت 512 است, یعنی 4 گیک! 4 گیگ رو که مصرف کنی, 8 گیگ باقیمونده میشه 128 سرعتش و اگه بخوای دوباره به سرعت قبل برگردی باید دوباره از نو یه 512 با حجم 12 گیگ بخری( حالا اینا که میگم برلی شاتل هست, باقی سرویس دهنده ها شاید مقدار ایناش فرق کنه ولی اون قانون یک سوم برای همه هست) 
یعنی تو هر بار دو سوم از حجمی رو که میخری مجاز نیستی به هیچ صورت استفاده کنی و صاف میره تو جیب اپراتور :| و تقریبا هزینه هات یه جورایی دو یا سه برابر قبل میشه :|||
۰۹ آذر ۹۶ ، ۲۱:۰۴ هولدن کالفیلد
نه ببین اشتباه توضیح دادی!
توی طرج جدید ما ایده ی احمقانه "ترافیک بین المللی و داخلی" رو داریم، میزان ترافیک داخلی دو برابر ترافیک بین المللیه، در حالی که بیش از 90% استفاده ما از ترافیک بین المللیه مضاف بر اینکه توی لیست سایتهای داخلی (با میزبانی فیزیکی در ایران) تقریبا تمام سایتهای دانلود رایگان در تمام زمینه ها حذف شدن (که قاعدتا نباید بشن) و استفاده از اون سایتها جزو ترافیک بین المللیت حساب میشه! حالا شما از هر وری برسی به محدودیت ایجاد شده (ترافیک بین المللی یا داخلی یا هر دو) از همون سمت مصرفت محدود میشه و به طرح پایه 128 برمیگرده، مگر اینکه پول بدی و حجم اضافه مخصوص همون مصرف بخری وگرنه میتونی تا آخر ماه که حسابت ریست بشه از همون 128 استفاده کنی! میزان مصرف عادلانه روی حجم ها رو هم به شدت کوته فکرانه در نظر گرفتن جوری که فارغ از سرعت سرویس شما اون حجم رو در مدت زمان خیلی کمی تموم میکنی و میری روی 128!
پاسخ:
با تشکر از توضیحات جامع تر! 
در هر صورت شت :/ 
والا ما الان هم که نت نامحدود داریم سرعتمونو بعد از مصرف ده گیگ میارن پایین و اعتراض که کردیم گفتن ما پش بینی انقد استفاده رو برا نامحدود نکرده بودیم:)) بنابراین متوجه نمیشم الان دقیقا منظورت از حجمی می خریم و سرعتی می خریم چیه. لذا یک عدد دانستنی ارایه میدم, 

https://blogs-images.forbes.com/niallmccarthy/files/2017/11/20171122_Broadband_Prices.jpg

دست خالی نیومده باشم:دی
پاسخ:
دارم فقط به اون بورکینو فاسو یی ها فکر می کنم :|

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی