Femme De Couleur

Woman of colour

Femme De Couleur

Woman of colour

پیام های کوتاه
  • ۲۳ اسفند ۹۵ , ۰۲:۴۱
    I Wonder
بایگانی

خودم همچنان ذوقمندم

شنبه, ۱۸ آذر ۱۳۹۶، ۱۰:۵۲ ب.ظ

 اگه دوست دارید هندزفری ها و شارژرهاتون اینجوری باشه :

دریافت (ویدئوی چگونگی ^_^ ) 

+ پست کش رفته از اینستاگرام:دی به بهانه ی گفتن اینکه اگر درخواست هایی که می دهید را قبول نکردم, می شود ناراحت نشوید :) توی بازگشت دوباره و بعد از 4,5 ماه دوری از اینستاگرام , دلم فقط یه پیج خیلی جمع و جور و یک جمع زیادی جمع و جور تر می خواد! پس ناراحت نشوید لطفا :) 


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۹/۱۸
حدیث

نظرات  (۶)

۱۹ آذر ۹۶ ، ۰۶:۱۲ مترسک ‌‌
خدایی به این موها و ریشای سفید من نیگا کن شما! الان وقتشه نوه‌ام شارژر و هدفونش رو این ریختی کنه، نه من! والا به خدا :))
پاسخ:
دلتو جوون کن! چکار به موها و ریشات داری :)))
کاموا استفاده نکنید ولی. رنگی رنگی کاموا پیشنهاد داده بود, من این سه راهی ای که کف اتاق ولوعه رو کاموا پیچ کردم الان شده مو جمع کن. ایح.
پاسخ:
من با نخ دِمسه درست کردم ! 
کلا من و نخ دمسه با هم عجین شدیم سالیانِ سال و دیگه تو همه چی اولین گزینه است :دی
۱۹ آذر ۹۶ ، ۱۷:۴۰ آقای دیوار نویس
قشنگ شدن ولی من از بس بد سلیقه ام میدونم اینجوری از آب در نمیاد :|
پاسخ:
حالا یه فرصت به خودت بده :دی
۱۹ آذر ۹۶ ، ۱۸:۱۷ آسـوکـآ آآ
چقدر شاااد
پاسخ:
^_____^
واییی مرسییی
پاسخ:
یور ولکام هانی ^_^
۲۰ آذر ۹۶ ، ۱۵:۴۸ سنجاب کوچولو
چه خوشگل❤😍
پاسخ:
:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی