Femme De Couleur

Woman of colour

Femme De Couleur

Woman of colour

پیام های کوتاه
  • ۲۳ اسفند ۹۵ , ۰۲:۴۱
    I Wonder
بایگانی

فازا ماذا طور

شنبه, ۲۵ آذر ۱۳۹۶، ۰۳:۱۹ ب.ظ

مرض این می تونه باشه که بری لاک مات بخری ولی بعدش روش برق ناخن بزنی :|

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۹/۲۵
حدیث

نظرات  (۵)

۲۵ آذر ۹۶ ، ۱۵:۳۴ حامد سپهر
خواهرم زنگ زده گفته شال توپ توپی مو برام بیار منم بردم بهم میگه این خال خالیه نه توپ توپی واقعا این حد از شناخت رو از ما انتظار نداشته باشین:))
پاسخ:
دیگه فرق خال خالی با توپ توپی و مات و غیرمات رو باید خانم بود حتما و دونست :دی
۲۵ آذر ۹۶ ، ۱۶:۰۴ مترسک ‌‌
زیادی تخصصی و خانومانه بود، سکوت کنم، به صلاح‌ترم! D:
پاسخ:
هر جور راحتید به هرحال :دی
یک جلد کتاب دویست صفحه ای در تصویر قابل مشاهده است که اگه خوب درساشو میخوند و به اندازه کافی تلاش می کرد می خریدیش لکن روحش به شکل پونزده عدد لاک اینجا حلول کرده!
پاسخ:
دیگه تقصیر خودش بود دیگه :دی هی بهش گفتم خوب درساشو بخونه تا من برم بخرمش , نخوند و رفوزه شد و به دیار باقی رفت و به جاش پونزده تا لاک سبز شد :)))
وای =)))  من در اون حد هم نیستم منتها دلم برق ناخن میخواد و یه لاک زیتونی  :/
پاسخ:
ابراز در حد من نبودگیت تو حلقم :))))
اینا لاکن؟
پاسخ:
نه لاک پشتن :دی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی