Femme De Couleur

Woman of colour

Femme De Couleur

Woman of colour

پیام های کوتاه
  • ۲۳ اسفند ۹۵ , ۰۲:۴۱
    I Wonder
بایگانی

باکلاسش همان دیسکوگرافی

يكشنبه, ۲۶ آذر ۱۳۹۶، ۰۱:۱۸ ق.ظ

مدت هاست آهنگ جدیدی کشف نکرده ام که روح و روانم را جوری به باد بدهد که وادارم کند, بروم عن تمام آهنگ ها و کارهای آن خواننده یا بند و گروه و کاور های آهنگ را دربیاورم! 

شدیدا دلم می خواهد عن چیزی را دربیاورم و خود آهنگ هم برود روی تکرارهای چند روزه -__-


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۹/۲۶
حدیث

نظرات  (۱۱)

اگه پیدا کردی به ما هم بگو . منم مدت هاست از این کارها نکردم ...
پاسخ:
یکی پیدا کردم حالا وقتت کنم بیام پست کنم :دی
۲۶ آذر ۹۶ ، ۰۱:۵۹ هَشْتْ حَرْفى
دال بند آقا دال بند !
پاسخ:
اینو که می شناسم :دی
امیر محمد تفتی رو گوش کن همه کاراشو :)
پاسخ:
نشنیدم اسمشو تا حالا :دی
۲۶ آذر ۹۶ ، ۰۸:۳۶ مریــــ ـــــم
اهنگ هوای تو ِ فرزاد فروخ بگوش
سه روز پیش دوستم واسم فرستاد
تا همین دقیقا ولش نکردم
عالیعه
من اسم خوانندشم تاحالا نشنیده بودم
ولی عاشقش شدم
پاسخ:
چه اسم هایی :))
۲۶ آذر ۹۶ ، ۱۲:۵۲ حامد سپهر
چه باکلاس:))
پویا بیاتی گوش کن
پاسخ:
خارژی حال میده :دی
۲۶ آذر ۹۶ ، ۱۸:۲۳ مترسک ‌‌
تا می‌تونی فرهاد مهراد و فریدون فروغی گوش کن، طوری که صداشون بگیره! لامصبا هیچ وقت هم کهنه نمیشن ^_^
پاسخ:
گوش دادم قدیم الایام ^_^
۲۶ آذر ۹۶ ، ۱۹:۴۶ شهـــ ـــرزاد
تا حالا گزارش نشده کسی از گوش دادن به صدای ابی ناراضی بوده باشه ؛)

[..َن کلبه من، عطر تو، نازی نازکن، نوازش، پیچک، نگرانت میشم، هزار و یک شب و ... را در می آورد! :دی ]
پاسخ:
ابی رو که می شناسممممممم خوب *__* 
:دی
۲۶ آذر ۹۶ ، ۲۲:۱۳ پشمآلِ پشمآلو
من تیتراژ مدار صفر درجه که علیرضا قربانی خونده جدیدا افتاده رو مخم .. تک تک مصرع هاش میشینه رو دلم
Simge ترکیه ایه و من سه تا اهنگ آخرشو خیلی خوشم اومد [هم سوز صداش هم خود آهنگش]
پاسخ:
اونو من طفلی بیش نبودم عنشو درآوردم :)) 

۲۶ آذر ۹۶ ، ۲۲:۱۸ هولدن کالفیلد
Hassan Shamaei Zadeh - Zargari :|
پاسخ:
باشه :|
۲۷ آذر ۹۶ ، ۱۱:۴۵ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
بنده آخرین بار "توبری بارون" علیزاده رو چنین کردم!
پاسخ:
علیزاده ندوست :دی
من بیشتر دوست دارم در مورد فیلم و اینا عن چیزی رو دربیارم
مثلا همه کارا فلان کارگردان
یا بهترین کارا فلان ژانر :/
پاسخ:
اینم که اصن جای خود -_- 
من پوشه بندی و دسته بندی فیلم هام همه اشون برحسب بازیگر ها و کارگردان ها و کمپلت فیلم هاشونه! 
ولی موزیکم می چسبه :دی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی