Femme De Couleur

Woman of colour

Femme De Couleur

Woman of colour

پیام های کوتاه
  • ۲۳ اسفند ۹۵ , ۰۲:۴۱
    I Wonder
بایگانی

I wish I had a friend like me

پنجشنبه, ۳۰ آذر ۱۳۹۶، ۰۱:۳۵ ق.ظ

وقتی می بیمنم فردا آخرین روز "آذر" است و تمام برنامه هایی که قرار بود تا فردا تمام شده باشند, تمام نشده اند! دلم می خواهد فردا یا نیاید و یا اینقدررررر با کش می آمد که همه ی کارها تیک می خورد ! 

این روزها کاش می شد خودم را کپی می کردم و یکی از خودم را می گذاشتم پای فلش کارت ها! یکی را پای درس و مشق هایم! ( که این یکی خودش چند زیرگروه می تواند بشود : یکی لیسنینگ کار کند, یکی تمرین فلوئنسی, یکی آکسفورد را تمام کند, یکی گرامر خلاصه کند, یکی رایتینگ بخواند, یکی تست بزند, یکی خلاصه بندی کند آن فصل 4 کوفتی 120 صفحه ای را *___* ) , یکی باشگاه و استخر برود! یکی به نظافت شخصی ام برسد! یکی وبلاگ داری کند!  و بالاخره یکی که خود اصلیم باشد فیلم ببیند و کتاب های نازنینش را بخواند (نامبرده به تازگی کازوئو ایشی گورو را یافته است *__* ) و بخواااااابد ! 

صد آه و صد دریغ و صد افسوس که فقط خودمم و خودم و فردا هم آذر می رود و کارها و برنامه هایم تیک نخورده وارد دی می شوند و برنامه های دی را به بهمن هل می دهند و مثل آینه دق همچنان تشریف خواهند داشت! [آیکون damn] 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۹/۳۰
حدیث

نظرات  (۷)

۳۰ آذر ۹۶ ، ۱۰:۵۱ פـریـر بانو
اینجاست که شاعر می‌فرماد:
من پریشان‌تر از آنم که تو می‌پنداری :/

:: واقعا چقدر کار عقب مونده داریم
و واقعا چقدر خوب می‌شد اگه می‌تونستیم در مواقع ضروری یه چندتا کپی از خودمون بزنیم :| :دی
پاسخ:
هعی از این روزگار که یه مثقال جادو چاشنیش نیست! همه چیز خشک و خالی و واقعی :|
۳۰ آذر ۹۶ ، ۱۰:۵۵ هَشْتْ حَرْفى
یکی رو هم بفرستید مسافرت بره ! :))
پاسخ:
آخ آخ آخ -__-
۳۰ آذر ۹۶ ، ۱۵:۰۰ פـریـر بانو
آره والا  -__-
پاسخ:
*__*
۳۰ آذر ۹۶ ، ۱۶:۱۹ آقای دیوار نویس
به هر حال تموم شد دیگه... پاییز هم رفت! 
یلداتون مبارک باشه:)) 
پاسخ:
آره تموم شد دیگه *__*

یلدای شما هم مبارک :)
من بعد از یک ماه دوباره کتاب گرفته بودم دستم, داشتم وودی آلن می خوندم که لرزیدیم:))) نکبت:))))
پاسخ:
ای بابا هر چی بعد از یه ماه زده بودی که پروندن :))))
۰۱ دی ۹۶ ، ۱۶:۰۴ ــ یاس ــ
کاش بعدا یکم بیشتر از این کازوئو ایشی گرو بگی^ـ^
پاسخ:
حتما! یکی دو تا دیگه از کتاب هاشم که خوندم! میگم ^_^
۰۳ دی ۹۶ ، ۱۹:۲۵ اسپریچو ツ
من ازش کتاب وقتی یتیم بودیم رو خوندم خیلی جالب نبود😁
پاسخ:
اتفاقا من دارم همینو می خونم :)))
یه کم تم و درون مایه ی نوجوون پسند داره به نظرم ! حالا بذار بقیه کتاب هاشم بخونم ببینم اونا چه خبره :دی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی