Femme De Couleur

Woman of colour

Femme De Couleur

Woman of colour

پیام های کوتاه
  • ۲۳ اسفند ۹۵ , ۰۲:۴۱
    I Wonder
بایگانی

با یک رانی نوز چه می شود کرد؟

جمعه, ۸ دی ۱۳۹۶، ۰۱:۴۲ ق.ظ

بند نمی آید؟ قطع نمی شود؟ قرمز شده است؟ یا نه زخم حتی؟ دستمال نزدیکش می شود داد و هوارش بلند می شود؟ 

خلاصه که دو تا دستمال کاغذی را رول کرده و در هر یک از طرفین دماغ خود چپانده و بدین سان همه چیز قطع می شود و فقط کافیست هرچند دقیقه یکبار رول های چلانده شده ی قبلی را با رول جدید و تازه نفس عوض کنید! 

تا درمان خانگی دیگر برای سایر جنبه های انواع سرماخوردگی ها و آنفولانزاهای بی پدر و مادر خدانگهدار.

 _ با لحن تودباغی پست را بخوانید _ 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۰/۰۸
حدیث

نظرات  (۷)

در طول روز زیاد آزاردهنده نیست ولی شب :/
با دهن باز تا صب ://

::یه بار تو این حال بودم و از حرصم تو گوگل ترنزلیت زدم my nose is running
و آورد "بینی من در حال اجرا است" ://
پاسخ:
آخ آخ دهن باز -__- 
دقیقا روزها مثه شیرفلکه بازه :| بعد شب ها بسته ی بسته میشه! دریغ از یه اپسیلون راه نفس :/ تو هم دهنت که باز می مونه! آب دهنت ازونور سرریز می کنه؟ 

حالا چرا تو گوگل ترنسلیت زدی؟ :دی تو خود گوگل می زدی لاقل دو تا راه پیش پات بذاره تا بلکم دماغت از حالت اجرایی باز بایسته:))
من خردل و چوب میخک رو شنیدم که بهتر میکنن، البته خودم تا به حال امتحان نکردم 
پاسخ:
چه اقلام سخت پیدا شونده ای :دی
ای جانم لحن تودباغی
پاسخ:
دوست داری بدم ببرش واس خودت :دی 

دماغتونو بکنین بندازین دور. اگه دماغ عضو لازمی بود ولدمورت شصت و هفت سال عمر نمی کرد.
پاسخ:
یه لحظه قیافه ی نازنین ولدمورت اومد جلو چشمم! بعد دیدم با تمام نازنینیش , ترجیح میدم دماعم رو نگه دارم! حتی اگه مثل شیرفلکه آتش نشانی درحال شُره باشه :دی
۰۸ دی ۹۶ ، ۱۲:۵۹ سنجاب کوچولو
:))))
پاسخ:
میخند؟ :| 
خوب فقط امیدوارم سر خودت نیاد :دی
پای کلاغ و دم خفاش مثلا :د

+واای کامنت جولیک عالی بود :))) کف زمینم الان :))))
راس میگه دیگه :| شیش کیلو دماغ داریم، سرما هم که میخوریم... اینجوری -_-
پاسخ:
والاع دیگه :دی 

+ :)) 
من اینقدمممم قرمز شده دماغم :| دورشم خشک و زخم :|  

بعد حالا من اول عنوان رو خوندم فککردم نوز یه طعم رانی جدیده =)

پست رو که خوندم و دیدم که عههه اون نوز! حس کردم دیگه لب به رانی نخواهم زد :د
پاسخ:
فک کن رانی با تیکه های ... :))))))))))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی