Femme De Couleur

Woman of colour

Femme De Couleur

Woman of colour

پیام های کوتاه
  • ۲۳ اسفند ۹۵ , ۰۲:۴۱
    I Wonder
بایگانی

من اگه جای رضا بودم کودتایی, انقلابی و یا نه حداقل اغتشاشی راه مینداختم!! وقتی همیشه کادوهای روز مادر رو با هم اشتراکی می خریم ولی مامانم وقتی مورد سوال قرار می گیره راجع به کادوهه, همیشه فقط به من به عنوان خریدنده ی کادو اشاره می کنه :/ و همیشششه هم من بعدش زیرنویس میام که در واقع کادوی من و رضا  :| ولی باز مامانم یادش میره تا دفعه ی بعدی و شخص بعدی که ازش سوال بپرسه! و این خیلی عجیبه چون همیشه شواهد حاکی از این بوده که مامانم کمی بیشتر رضا رو دوست میداره! تو اینجور وقت ها من با خودم میگم شاید بهتر باشه من دست به یه اغتشاشی چیزی بزنم چون قضیه به نظرم خیلی مشکوکه!شاید داستان پشت پرده ای در بین باشه :|

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۲/۲۰
حدیث

نظرات  (۴)

۲۰ اسفند ۹۶ ، ۰۸:۴۴ هولدن کالفیلد
:|
یکیتون جادوگره، کدومتون طلسم کرده خانواده رو؟
پاسخ:
چرا حالا یکی از ما باشه!! نمیشه از بیرون از خانواده طلسم اعمال شده باشه :/ 

خریدنده:))
پاسخ:
:نیچخند و می رود که درستش کند :دی
یه عمه دارم وقتی ازش سوال میپرسیم کدوم یک از بچه هاتو بیشتر دوست داری میگه بخدا اصلا برا فرق ندارن اول مرتضی بعد فریبا بعد زیبا:)))
پاسخ:
این مامانبزرگه منه :)) _مادر بابام_ 
یه عمه دارم وقتی ازش سوال میپرسیم کدوم یک از بچه هاتو بیشتر دوست داری میگه بخدا اصلا برا فرق ندارن اول مرتضی بعد فریبا بعد زیبا:)))
پاسخ:
الان یعنی دو تا عمه داری که اینجورین :)))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی