Femme De Couleur

Woman of colour

Femme De Couleur

Woman of colour

پیام های کوتاه
  • ۲۳ اسفند ۹۵ , ۰۲:۴۱
    I Wonder
بایگانی

توی باغ جدیدا فاز نمیده !!

شنبه, ۲۶ اسفند ۱۳۹۶، ۱۰:۴۱ ب.ظ

جدیدا به درجه ای رسیدم که می تونم 90 دقیقه بشینم پای فوتبال و تمااام 90 دقیقه رو هم نگاهم به تلوزیون باشه ولی فکرم جای دیگه, به طوریکه در پایان 90 دقیقه اگه ازم بپرسن کجا با کجا بازی داشت رو هم نمی دونم چه برسه به اینکه کی برد :| 

مثل الان که نزدیک دقیقه 80 بازی لیورپول و واتفورده و من بعد از 4 امین گل ییهو از قعر تفکراتم با صدای خنده ی زرشک گونه رضا در واکنش به گل چهارم , بیرون اومدم و می پرسم کجا با کجاست و ععع اینا کی 4 تا زدن :| 

کتاب خوندنم هم اینجوری شده جدیدا -__- یهو می بینم 5,6 صفحه خوندم بدون اینکه بفهمم چی شده !! کتاب رو ولی دیگه مجبورم برگردم از اونجایی که رشته ی افکارم ول شده بوده! 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۲/۲۶
حدیث

نظرات  (۵)

بگم خواهرم بیاد این پستت رو بخونه هی عصبی نشه وقتی نگاش میکنم و وسط حرف زدنش من فکرم میره تو یه عالم دیگه :دی
پاسخ:
توی این مورد اقلام مورد توجه قرار نگرفته هیچ کدوم شخص نیستند :دی
خواهرت به نظر من همه جوره حق داره عصبانی بشه که وقتی باهات حرف می زنه تو یادت میره گوش بدی :))
۲۶ اسفند ۹۶ ، ۲۳:۰۱ פـریـر بانو
این مورد تو کتاب خوندن خیلی سخته... منم جدیدا دچارش شدم (دست بر پیشانی کوفتن)
پاسخ:
من بعضی وقت ها حساب می کنم می بینم یه کتاب رو سه دفعه شاید می خونم :|
۲۷ اسفند ۹۶ ، ۱۴:۴۵ هولدن کالفیلد
من تنها جایی که در گذشته میتونستم غم دنیا رو کامل فراموش کنم پای فوتبال بود، دوساعت فیکس قفل فوتبال بودم با همه بالا پایبنش، دو سه سالی هست که حتی سر فوتبالم غرق فکرهام میشم و چون فکرهام فکرهای خوبی نیستن وقتی با فریاد گگگگلللل به خودم میام خیلی افسوس میخورم، هم برای آخرین سنگر مقاومتی که از دست رفته هم بابت وضعیت فعلی ای که باعث شده سنگر آخر، قویترین سنگر هم به کار نیاد!
پاسخ:
:متاثر از فرو ریختن آخرین سنگر :(
۲۷ اسفند ۹۶ ، ۱۵:۰۰ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
اگه موقع کتاب خوندن فکرم پرت اینور و اون ور باشه، همونجا کتاب رو می بندم! ولی هستند کتاب هایی که از کل دنیا جدات میکنند:-))
پاسخ:
من کلا جذاب و غیر جذاب مدتیه در باغ سیر نمی کنم :|
منم گاهی وقتا اینجوری میشم! ://
پاسخ:
:بسوزه پدر حواس پرت

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی